PDA

Pogledaj cijelu verziju : ocjenjivanje - 2 razred



ani4
28.10.2008., 13:43
Jako sam ljuta! :evil:
Moj mali ide u 2. razred i ima rospiju od razrednice. Radi velike razlike izmedu onih koje voli i onih koje ne voli. A najgore mi je od svega ocjenjivanje. Ima toliko visoke kriterije, da vecina u razredu ne mogu dobiti peticu. Pisali su test iz hrvatskog, i moj je imao 10/ 12. I to je trojka. Trojka!! :x Napise lektiru samo sa tri pogreske, jedni krivo slovo i dvije tocke, to je za cetvorku. Zanima me ima li kakav pravilnik o ocjenjivanj ili oni mogu sami odredivati kako ce ocjeniti test? Znam za onaj bas Pravilnik o pracenju i ocjenjivanju ucenika, ali tu nema nista konkretno. Ili kome bi se mogli obratiti u vezi pitanja i nedoumica?
Informacije su tek drugi tjedan, a ona ne zeli primati roditelje mimo tog rasporeda. :roll:

krumpiric
28.10.2008., 13:50
jel on dobio trojku il je većina dobila trojku, ne kužim?Možda ocjenjuje po Gaussu?
Makar ovo zvuči totalno nenormlano 10/12=3, a i to da neće da te primi :/

Peterlin
28.10.2008., 14:16
Jako sam ljuta! :evil:
Moj mali ide u 2. razred i ima rospiju od razrednice. Radi velike razlike izmedu onih koje voli i onih koje ne voli. A najgore mi je od svega ocjenjivanje. Ima toliko visoke kriterije, da vecina u razredu ne mogu dobiti peticu. Pisali su test iz hrvatskog, i moj je imao 10/ 12. I to je trojka. Trojka!! :x Napise lektiru samo sa tri pogreske, jedni krivo slovo i dvije tocke, to je za cetvorku. Zanima me ima li kakav pravilnik o ocjenjivanj ili oni mogu sami odredivati kako ce ocjeniti test? Znam za onaj bas Pravilnik o pracenju i ocjenjivanju ucenika, ali tu nema nista konkretno. Ili kome bi se mogli obratiti u vezi pitanja i nedoumica?
Informacije su tek drugi tjedan, a ona ne zeli primati roditelje mimo tog rasporeda. :roll:

OPREZNO s izjavama o uciteljici-rospiji, pogotovo pred djetetom! A sada na temu.

Evo, mislim da je ovo taj pravilnik (u kojem nema nista konkretno):
http://www.moravek.net/skola/pravilnik-o-ocjenjivanju.html

Inace, i ja imam drugasica. I kod njih je slicno - jedna pogreska, ocjena dolje. Ne mogu reci da mi je to krivo, djeca se u nizim razredima osnovne trebaju opismeniti. Isto je i s matematikom - jedna pogreska, ocjena dolje! A na roditeljskom nam je najavljeno da ce se iz neznanja tablice mnozenja za pogresku dobivati jedinice, tako da ne mogu reci da nas ne upozorava unaprijed.

Dijete ucim da uciteljicu postuje (cak i ako se ne slazem s njezinim postupcima) i nikada ne bih pred njim rekla nesto ruzno o njoj, cak i ako bih tako pomislila. Dijete ce u tom razredu i okruzenju provesti jos 2 i pol godine.

U razredu mog sina ima svakakve djece - od nekih koja jedva savladavaju redovni program, do darovitih ucenika. Tesko se moze isti kriterij primijeniti na te dvije krajnosti.

Za primjedbe na komunikaciju s uciteljem uvijek je na raspolaganju strucna sluzba skole (pedagog, psiholog - koga vec imaju, kao i ravnatelj). Kod nas pedagoginja ima takvo radno vrijeme da neke dane radi ujutro, a druge popodne, tako da roditelji uvijek mogu doci k njoj, cak i bez prethodne najave.

Inace, da se nadjem u takvoj situaciji, ja bih DOBRO RAZMISLILA da li je odlazak strucnoj sluzbi ili svadja s uciteljicom produktivna ili kontraproduktivna. Radije bih pricekala redovni termin informacija. Izjava da uciteljica ima "miljenike" je jako upitna jer ja za nasu uciteljicu to nikako ne mogu tvrditi - ja to ZAPRAVO NE ZNAM niti mogu doznati, a djecje izjave treba uzimati s rezervom!

Svoje dijete poticem da uci radi znanja, a ne za ocjenu (ima poteskoce s pisanjem, pa mu je tesko dobiti odlicnu ocjenu iz hr. jezika, ali meni nije vazno da dobije 5, nego da savlada gradivo koje ce mu kasnije trebati). Petica u knjizici i vakuum u glavi nije dobra kombinacija! ;)

YosephK
28.10.2008., 17:19
na fakultetu smo culi jednu prekrasnu stvar. dali su nekolicini profesora da ocjenjuju neke testove. bilo je tu raznih testova - od matematike do hrvatskog. ovi "znanstveni" ispiti su svi vise-manje ocjenjeni istom ocjenom, dok su zadace iz hrvatskog (esejskog tipa) ocjenjene poprilicno razlicito. nakon godinu dana su ISTIM profesorima dali ISTE testove na ocjenjivanje. dok su se "znanstvenici" drzali svojih kriterija, zadace iz hrvatskog su posve razlicito ocjenjene. zakljucak je - nekad se profesori ne mogu dogovoriti ni sami sa sobom. :lol:

Alizeja
29.10.2008., 21:37
Jako sam ljuta! :evil:
Moj mali ide u 2. razred i ima rospiju od razrednice. Radi velike razlike izmedu onih koje voli i onih koje ne voli. A najgore mi je od svega ocjenjivanje. Ima toliko visoke kriterije, da vecina u razredu ne mogu dobiti peticu. Pisali su test iz hrvatskog, i moj je imao 10/ 12. I to je trojka. Trojka!! :x Napise lektiru samo sa tri pogreske, jedni krivo slovo i dvije tocke, to je za cetvorku. Zanima me ima li kakav pravilnik o ocjenjivanj ili oni mogu sami odredivati kako ce ocjeniti test? Znam za onaj bas Pravilnik o pracenju i ocjenjivanju ucenika, ali tu nema nista konkretno. Ili kome bi se mogli obratiti u vezi pitanja i nedoumica?
Informacije su tek drugi tjedan, a ona ne zeli primati roditelje mimo tog rasporeda. :roll:

Vjerujem da postoji razrednica koja radi velike razlike između onih koje voli i onih koji ne voli ( iako sam osnovnu školu, davno završila) upravo sam se našla u takvom razredu.
Imala je par svojih miljenika, oni su smjeli proći sa 5. Ostali su mogli proći sa 4, sa 5 nikako.
Posljedica toga: manjak samopouzdannaj, kampanjac, nikakvo znanje, i hvataj ti to u 5-8. razredu osnovne škole, i kod upisa u srednju školu-ništa od gimnazije. Jer ista stvar se dogodila u višim razredima.
Moj savjet ti je da pitaš pedagogicu, ravnatelja i itd, a ako postoji mogućnost selidbe u drugi razred-seli i to pod hitno. Iz mog razreda par njih je prešlo u drugi razred, i preporodili su se.
Ali, 10/12 je cca 83%, i mislim da je to ipak za 4, a ne za 3. Da li je to dobro za kriterij ocjenjivanja u razredu, provjeri.

Zdenka2
30.10.2008., 08:31
I moj M. ide u drugi razred. Sada se od njih traži više i pristup je ozbiljniji, pa su i ocjene strože. Mislim da je to samo privikavanje na to da doista treba učiti i paziti na greške.

Ne bih se miješala učiteljicama u ocjenjivanje, a pogotovo bih se klonila ovakvih priča o tome "koga učiteljica voli ili ne voli". Iako ta fora ima jako dugu bijelu bradu i sjećamo je se i mi i naši roditelji iz svojih školskih dana, ne sporim da je tako nešto u rijetkim slučajevima moguće, no to se onda vidi na dugi rok i ne samo u ocjenama.

ani4
30.10.2008., 12:32
To da nasa uciteljica ima miljenike u svakom razredu i da je prema njima bolja je javna tajna. I to se roditeljima ne svida. Ako njega jedna djevojcica iz dana u dan udara nogama, stipa, uzima mu stvari, a uciteljica ne trza ni jedan posto kada se on pozali, onda mi je to vec glupo. A on je na pocetku skolske godine trcao po hodniku ( proslu godinu - prvasic) I za kaznu je CIJELU godinu nosio kosaricu sa vocem poslije uzine. :/
Nisam jos nista rekla, cekam informacije kod uciteljice. Nabavila sam broj u Ministarstvu na koji mozes pitati da li se nesto i kako smije raditi u skoli.

the enchantress
30.10.2008., 13:52
Potpisala bih Peterlin što se glede toga da treba biti oprezan kako roditelji nazivaju učitelje/profesore svoje djece pred samom djecom.

Ani4, način na koji ocjenjuje učiteljica u razredu tvog djeteta meni je katastrofalan obzirom na njihovu dob.
A one kazne s nošenjem košarice voća - strava!

Ni dan danas ne mogu vjerovati da se takve stvari događaju u hrvatskim školama i da takvi učitelji rade.

Nadodala bih da je jedan od boljih načina ocjenjivanja, koji sam i sama primjenjivala, onaj po kojem se pragovi ocjena kreiraju po bodovima najbolje napisane provjere znanja.

Nisam sigurna hoću li ovo moći dobro objasniti...pretpostavka je da je dijete koje je najbolje napisalo pismenu provjeru znanja najbolje i shvatilo gradivo. Najveća glupost koju sam čula je da cijeli razred dobije 3 ili da nitko ne dobije 5. Netko u razredu mora znati gradivo bolje od ostalih! Znam da je teško to primijetiti u razredima s velikim brojem učenika. Ja sam imala tu sreću pa sam radila svoja mala istraživanja u razredu s 5 učenika.

Na nama (predavačima) je da se zapitamo ukoliko rezultat koji smo očekivali (nitko nije provjeru riješio s 100% točnih odgovora, ili neki od gore navedenih) izostane.
U takvim sam slučajevima shvatila da sam ja krivac, a ne moji učenici.

Ukoliko govorimo o testovima ili nacionalnim ispitima, to je druga stvar. Oni su baždareni i drugi je pristup nego pismenim provjerama znanja koje učitelji/profesori sami pišu kako bi provjerili usvojenost gradiva.

U našim se školama pretpostavlja da proces tumačenja gradiva i njegovog usvajanja teče paralelno, što je vrlo daleko od istine. Pa se niti ne uzima u obzir da djeca nisu pohvatala i osvijestila to isto gradivo toliko da ga mogu reproducirati u pismenim/usmenim provjerama. Nadalje, u našim školama, opet nažalost, nemamo vremena dozvoliti djeci da griješe pa da postupno savladaju probleme s gradivom, ukoliko se nađu pred istima.

Mislim da svaki roditelj treba barem u svome domu primjeniti taj pristup i na taj način pomagati svome djetetu. To traži puno vremena i strpljenja. Ali smatram da se dugoročno isplati. Toliko od mene.

Tanči
31.10.2008., 21:30
Iako je moja kći odlikašica i ja sam se zaprepastila kad sam na roditeljskom ,a kasnije i od kćeri čula da njihova učiteljica jako strogo ocjenjuje.Jedna pogreška-četvorka,dvije-trojka.Iako,ponavljam do sada nismo imali iskustva sa ocjenama manjim od pet,mene je ovakva strogoća šokirala i ja sam na jednim informacijama pitala učiteljicu da mi to malo prokomentira,odnosno objasni s naglaskom da joj se nipošto ne želim miješati u posao,već da me samo zanima kako je ona došla do tog kriterija.I šta mi je rekla?U biti ništa nova,samo da ona ima takav kriterij i da ne smatra to lošim i strogim,da po njenom kriteriju učenik koji u drugom razredu računa na prste(a ima ih još dosta,koliko čujem) nije zaslužio pozitivnu ocjenu,kao ni učenik koji slovka dok čita...
Pravilnik o ocjenjivanju nas neće učiniti ništa pametnijima,strogo,odnosno blago ocjenjivanje isključivo ima veze s osobni kriterijima učitelja i bojim se da tu nema pomoći.Po meni je čak mnogo bolje da je učitelj stroži,nego da popušta.Znam,teško je gledati svoje dijete kako pati zbog toga i teško je biti objektivan,ali ni sa optužbama učitelja se ništa neće postići,jer kako dokazati da učitelj nema iste kriterije prema svima?Možda je najbolje potaknuti dijete da se više trudi,pa onda ukoliko testovi budu bez pogrešaka ni petice neće izostati.

†marival
31.10.2008., 21:45
Jako sam ljuta! :evil:
Moj mali ide u 2. razred i ima rospiju od razrednice. Radi velike razlike izmedu onih koje voli i onih koje ne voli. A najgore mi je od svega ocjenjivanje. Ima toliko visoke kriterije, da vecina u razredu ne mogu dobiti peticu. Pisali su test iz hrvatskog, i moj je imao 10/ 12. I to je trojka. Trojka!! :x Napise lektiru samo sa tri pogreske, jedni krivo slovo i dvije tocke, to je za cetvorku. Zanima me ima li kakav pravilnik o ocjenjivanj ili oni mogu sami odredivati kako ce ocjeniti test? Znam za onaj bas Pravilnik o pracenju i ocjenjivanju ucenika, ali tu nema nista konkretno. Ili kome bi se mogli obratiti u vezi pitanja i nedoumica?
Informacije su tek drugi tjedan, a ona ne zeli primati roditelje mimo tog rasporeda. :roll:

ani i ja sam imala takvu pune 4 godine ... ufff
( koja ste škola ? )

ani4
02.11.2008., 12:37
Titus Brezovacki u Spanskom.

Ala
03.12.2008., 16:18
Bok svima. Evo našeg primjera. moj sin je pisao kontrolac iz prirode i trebalo je napisati nazive mjeseci u godini.Napisao je sve točno jedino što je napisao sječan umjesto sječanj i kolovo umjesto kolovoz i učiteljica mu nije priznala.Po mojem ona nebi trebala ocjenjivati pravopis jer to nije hrvatski,već bi mu morala priznati kao točan odgovor jer je on nabrojao sve mjecece u godini po redu.Zanima me da li i vaše učiteljice imaju takav način ocjenjivanja.

Ala
03.12.2008., 16:20
Ispravak-mjecece-mjesece

urša
03.12.2008., 16:42
U svojoj "prošloj generaciji" nisam takve greške uzimala u obzir tj. priznavala bih im npr. u matematici i prirodi kao točan odgovor ako je u odgovoru bila pravopisna greška ili nešto što nije direktno vezano uz sadržaj provjeravanja. Nastojala sam usmeno uputiti učenika da je to greška i da bude drugi puta pažljiviji.

Kad su otišli u predmetnu nastavu (5. razred), shvatila sam da sam im tom "blagošću" napravila medvjeđu uslugu jer učenici, ako ne osjete na ocjeni, greške ponavljaju tj. na greški koja nije nekako sankcionirana, ništa ne nauče.

LIMA
03.12.2008., 17:04
Bok svima. Evo našeg primjera. moj sin je pisao kontrolac iz prirode i trebalo je napisati nazive mjeseci u godini.Napisao je sve točno jedino što je napisao sječan umjesto sječanj i kolovo umjesto kolovoz i učiteljica mu nije priznala. Po mojem ona nebi trebala ocjenjivati pravopis jer to nije hrvatski,već bi mu morala priznati kao točan odgovor jer je on nabrojao sve mjecece u godini po redu.Zanima me da li i vaše učiteljice imaju takav način ocjenjivanja.

Evo ja ću odgovoriti kako ja to ocjenjujem. Na grešku tog tipa dam pola boda, jer koliko je točno toliko i nije točno. Isto tako ću ocijeniti i iz matematike ako mi netko napiše npr. dvanajst. Iz iskustva sam vidjela da popuštanje tog tipa ne daje kasnije dobre rezultate. Prije sam na te stvari progledavala kroz prste, pa su se djeca s vremenom opustila i do 4. razreda su pisali svakako, jer ako na tome ne inzistiram onda kada se uči kasnije bude kasno. Posebno forsiram pravilno pisanje brojeva riječima i dana u tjednu i baš sam zadovoljna jer sam na kraju 4. razreda imala situaciju da mi skoro nitko u tome nije griješio. Nije mi cilj terorizirati djecu već hoću da oni od samog početka RAZMIŠLJAJU O ONOME ŠTO NAPIŠU i prekontroliraju napisano.
Uostalom, mjesec se ni ne zove sječanj, nego siječanj, pitam ih u šali kako bi njima bilo da netko krivo napiše njihovo ime i vjerujte mi, ako se o tome povede računa klinci kasnije itekako paze kako pišu.
Kažem to i roditeljima uvijek na roditeljskom, nije bit od 1. do 4. razreda ocjena, pa ne treba im za upis u srednju školu, bit je usvojiti neke osnove i razviti radne navike.

Ovdje bih se osvrnula i na naš ogroman problem u Hrvatskoj - kronični nedostatak pismenosti, za što uglavnom treba "zahvaliti" stavovima tipa - zašto bi se pod matematikom moralo paziti na pravopis. Pravopis je pravopis, on nije vezan isključivo za predmet HJ.
Sada nam je posebno teško (i učenicima i učiteljima) jer se uvođenjem HNOS-a išlo "rasteretiti" učenike i izbacili su po 1 sat hrvatskog i matematike tjedno iz satnice, a gradivo je skoro ostalo nepromijenjeno. Za mene u potpunosti krivi potez.

LIMA
03.12.2008., 17:05
urša, sada sam vidjela tvoj post, vidim da slično mislimo :)

zhabica
03.12.2008., 17:24
Titus Brezovacki u Spanskom.

mislim da je ruzno ovako javno govoriti i blatiti nekog ucitelji ili uciteljicu, posebno uciteljicu svog djeteta. zamisli da sad dodje ta tvoja uciteljica (pretpostavljam jedna od njih 4-5-6 koje imaju drugase u toj skoli) i da ovo procita. samo se zamisli na njenom mjestu. :/

svaki ucitelj ima svoje kriterije i razloge zasto ocjenjuje tako kako ocjenjuje. najbolej ej da se prije svega savjetujes sa uciteljicom i dopustis jos neko vrijeme da tvoje dijete i ti prihvatite te kriterije, prije nego zoves ministarstvo. svakako je najbolji put to rijsiti na mjestu gdje je problem nastao, u skoli sa uciteljicom, a poslije i dalje ako za to postoji razlog, ne znam kako bi ti ministartsvo moglo pomoci :/

pravilnik o pracenju i ocjenjivanju ne propisuje nikakve kriterije, oni su potpuno pod autoritetom nastavnika.

Peterlin
04.12.2008., 07:51
zhabice, u pravu si.... potpisujem ovo.

Ako roditelj misli da uciteljevi kriteriji nisu u redu, te stvari treba rjesavati direktno s uciteljicom ili u skoli. Efekti su bolji... a moze se doznati i kojekakvih vaznih stvari o razlozima za takve ocjene.

Eto, moj stariji je jucer prvi put donio trojku iz svoje omiljene matematike!!! :shock: Istina, bio je bolestan i sjedio doma desetak dana. Radili smo s njim, ali to nije isto. Uciteljica je rekla da ce pisati kontrolni kad ozdravi, a to je znao i on. Doma je uporno odbijao vjezbati bilo sto vise od regularne zadace, pa me ovo nije iznenadilo. Za mnogu djecu to je upravo dobar nacin da se pokrenu... I ja ZNAM da je ta trojka trenutno bas pravi odraz njegovog znanja. Upravo toliko zna, za tri, jer sve razumije, a nista nije uvjezbao, ne pazi i slampav je...

I ZNAM da je moj sin dobio tu trojku upravo zato da se trgne, sto je i ucinio (eno ga, jucer je dosao doma sav jadan, pa potisteno sam od sebe izvukao Cvrckovu vjezbalicu). Ocjena ima puno siru svrhu nego da bude ponos i dika roditeljima... Ova trojka imala je svrhu "vrit pikanja" i kao takva djelotvornija je od bilo kakve prodike. Da je dijete dobilo peticu, njegovo bi znanje ostalo na nivou trojke. A ako se naprave propusti sada, u drugom razredu, kad se uci bazicno gradivo ne samo za cijelo skolovanje nego ZA ZIVOT, to je nenadoknadivo.

Btw. bojim se da ce biti jos takvih "poticaja" prije kraja polugodista... :mrgreen:

Ala
04.12.2008., 08:59
Ja znam da je najbolje takve stvari rješavati direktno s učiteljicom ,samo sam htjela čuti i vaše mišljenje o tome.Taj kontrolac su jučer pisali tak da nisam bila u mogučnosti da razgovaram s njom ,ali ću danas ići.I naravno smatram da takve ocjene djecu potaknu da se bolje potrude oko učenja.Evo baš kad je moj sin jučer došao kući i dok mi je pokazao kontrolac ,rekao je da će se idući put kad budu imali prirodu javiti da ispravi tu ocjenu.

ani4
04.12.2008., 19:41
Titus Brezovacki u Spanskom.

mislim da je ruzno ovako javno govoriti i blatiti nekog ucitelji ili uciteljicu, posebno uciteljicu svog djeteta. zamisli da sad dodje ta tvoja uciteljica (pretpostavljam jedna od njih 4-5-6 koje imaju drugase u toj skoli) i da ovo procita. samo se zamisli na njenom mjestu. :/

svaki ucitelj ima svoje kriterije i razloge zasto ocjenjuje tako kako ocjenjuje. najbolej ej da se prije svega savjetujes sa uciteljicom i dopustis jos neko vrijeme da tvoje dijete i ti prihvatite te kriterije, prije nego zoves ministarstvo. svakako je najbolji put to rijsiti na mjestu gdje je problem nastao, u skoli sa uciteljicom, a poslije i dalje ako za to postoji razlog, ne znam kako bi ti ministartsvo moglo pomoci :/

pravilnik o pracenju i ocjenjivanju ne propisuje nikakve kriterije, oni su potpuno pod autoritetom nastavnika.

A gdje sam ja to blatila uciteljicu?!
Nigdje...
Samo sam rekla da mi se ne svida njeno ocjenjivanje i pitala imaju li negdje nekakve norme ili to ucitelji rade samoinicijativno.
Samo to...
Procitaj prijasnje postove.

Nisam kontaktitala ministarstvo, niti bilo koga drugog. Razgovarala sam sa uciteljicom, mada to bas i nema nekakvih rezultata jer ona tako ocijenjuje. Jos par puta kasnije se desilo da se nisam slagala sa ocijenom, ali to je izgleda moj problem. ne znam uopce sta da napravim po tom pitanju. Vise forsam maloga da uci, prije testa mu sjedim za vratom i onda opet dobije 3 radi dvije greske, isto kao i inda kada nije ucio. Vrlo motivirajuce... :/

piplica
04.12.2008., 19:58
Ani4, po meni nisi napravila ništa loše ako si izrazila nezadovoljstvo načinom ocjenjivanja učiteljice, ali nisi trebala navoditi o kojoj se školi radi, jer, pretpostavljam da u vašoj školi nema 5 paralelki u drugom razredu, pa je nekome koga to interesira dosta lako detektirati o kojoj se učiteljici radi.

ivarica
04.12.2008., 20:18
Bok svima. Evo našeg primjera. moj sin je pisao kontrolac iz prirode i trebalo je napisati nazive mjeseci u godini.Napisao je sve točno jedino što je napisao sječan umjesto sječanj i kolovo umjesto kolovoz i učiteljica mu nije priznala.Po mojem ona nebi trebala ocjenjivati pravopis jer to nije hrvatski,već bi mu morala priznati kao točan odgovor jer je on nabrojao sve mjecece u godini po redu.Zanima me da li i vaše učiteljice imaju takav način ocjenjivanja.

kod nas je jednako tako, iz matematike četri ili iz prirode sječanj nije odgovor s kojim mozes dobiti iz testa peticu i mislim da je to u redu

ovi tvoji primjeri cak niti nemaju problem s pravopisom, ijeječć, to jesu pogresno napisana imena mjeseci

Rene2
04.12.2008., 20:34
Potpisujem Peterlin, Zdenku, ivaricu,...i puno vas koje ste napisale da se ne slažete s reklamom učiteljice i škole.

Tvoje je pravo da odeš na informacije, a sigurna sam da učiteljica ima informacije svaki tjedan, a ne svaki drugi.

I sigurna sam da te neće odbiti ukoliko se ti pojaviš u vrijeme kad djeca npr. imaju vjeronauk ili str. jezik, pa učiteljica ima "rupu" u rasporedu.

Sve ovo si prvo trebala raspraviti sa učiteljicom, a onda na javno.

Ja bi to tako napravila. Do sada nisam imala potrebe.

Slažem se i da ne treba priznati sječanj kao točan odgovor, jer nije točan, a pismenost je jako bitna.

Forka
05.12.2008., 11:09
kod nas je jednako tako, iz matematike četri ili iz prirode sječanj nije odgovor s kojim mozes dobiti iz testa peticu i mislim da je to u redu


Potpis...

Forka
05.12.2008., 11:12
Osim toga:


Razgovarala sam sa uciteljicom, mada to bas i nema nekakvih rezultata jer ona tako ocijenjuje. Jos par puta kasnije se desilo da se nisam slagala sa ocijenom, ali to je izgleda moj problem. ne znam uopce sta da napravim po tom pitanju. Vise forsam maloga da uci, prije testa mu sjedim za vratom i onda opet dobije 3 radi dvije greske, isto kao i inda kada nije ucio. Vrlo motivirajuce... :/
:?

ani4
05.12.2008., 21:40
Osim toga:


Razgovarala sam sa uciteljicom, mada to bas i nema nekakvih rezultata jer ona tako ocijenjuje. Jos par puta kasnije se desilo da se nisam slagala sa ocijenom, ali to je izgleda moj problem. ne znam uopce sta da napravim po tom pitanju. Vise forsam maloga da uci, prije testa mu sjedim za vratom i onda opet dobije 3 radi dvije greske, isto kao i inda kada nije ucio. Vrlo motivirajuce... :/
:?

:roll:
A sta smo u skoli?

piplica
05.12.2008., 21:49
Forka, nije ti fora... :nope:

Forka
05.12.2008., 23:58
Sorry, ali bila bih pukla da nisam primijetila... Evo, ispričavam se, ali time sam samo mislila reći da nije fora niti učiteljicu napadati...

ani4
06.12.2008., 08:32
ne znam , ja svoje postove nisam pisala u zelji da napadnem uciteljicu, jednostavno se koji puta ne slazem sa njenim nacinom ocjenjivanja ( :P ). Ona je brizna uciteljica, puno se trudi oko njih, jedino sto je po mom misljenju malo prestroga.

LIMA
07.12.2008., 00:33
A gdje sam ja to blatila uciteljicu?!
Nigdje...


Ovo su tvoje prve riječi:

Jako sam ljuta!
Moj mali ide u 2. razred i ima rospiju od razrednice.
:lol:

Znaš, ovo govorim ne kao učiteljica već kao roditelj: za svoje dijete bih uvijek radije željela brižnu učiteljicu koja odgovorno radi svoj posao i ima visoke kriterije, nego neku aljkavu koja svima daje petice.

Poanta svega treba biti: tvoje dijete je pokazalo TO znanje, a je li za to dobilo 3 ili 5 je nebitno. Tek kada (svi u Hrvatskoj) budemo ovako razmišljali naše školstvo će se moći pokrenuti naprijed.

ani4
08.12.2008., 07:49
Dobro to, to nije blacenje, vise moje videnje nje. :P
Mislila sam da nisam rekla da je glupa, nemarna,lijena,... Nema veze...

Ma vec sam se pomalo naviknula na te ocjene i ne ocekujem drugo. I njemu sam rekla da je bitno da on to nauci i da zna o cemu se radi, a ne ocjena. Jos uvijek nije super citac, pa cesto krivo procita pitanje. Zato voli usmeno odgovarati i tamo dobije super ocjene.

Peterlin
08.12.2008., 07:58
Draga ani4, pomozi preko praznika djetetu da doma uvjezba citanje, vidjet ces kako ce se ocjene dramaticno popraviti... Govorim ovo iz vlastitog iskustva. Uciteljice ipak ocekuju da djeca u drugom razredu znaju citati (iako citanje s razumijevanjem vjezbaju i u trecem, ali na duljim tekstovima).

Gradivo je preopsirno da bi ga dijete ucilo napamet. A provjeri da slucajno dijete nema kakvih smetnji, jer citanje je vazno. Ako ima smetnji, sad je pravi trenutak za ukljucivanje pomoci sa strane (npr. skolskog logopeda). Pitaj uciteljicu za misljenje - sad je taman vrijeme za roditeljske sastanke pred kraj polugodista. Sretno!

ani4
08.12.2008., 12:59
Tnx! :love:
Svakako cemo vjezbati citanje i citanje sa razumjevanjem.