PDA

Pogledaj cijelu verziju : Septum???

Ivanchica
09.06.2005., 09:15
Drage moje, jucer sam bila kod dr. (btw. wewa primjenila sam dr. ;) ) na UZV jer sam imala nevjerovatne bolove (jajnici), a kako sam koristila Klomifen i prije toga operisala cistu na jajniku, uspanicila sam se kad sam saznala da se od njega može pojaviti nova cista. Jajnici i nisu tako strašni, bolovi su uzrokovani reakcijom na Klomifen, ali ono što me je prepalo je mogući septum!!!!!! Dr. nije sigurna, kaže da to može biti od stimulacije, ali da u svakom slučaju trebam doći na kontrolu za mjesec dana. S obzirom da sam imala 2 spontana, kaže da je septum vrlo moguć :( Interesuje me kako je moguće da to niko do sada nije vidio????? Da li je to stvarno nešto što može da se pojavi nakon neke stimulacije ili je opet nešto sa čim se rađaš??? Ako je to to, da li se operiše (totalna ili lokalna???) i kakve su šanse da trudnoća nakon toga bude ok? Hiljadu pitanja, znam i SORRY, ali zaista sam totalni laik što se ovog tiča, a s druge strane znam da vas ovdje ima jako puno koje biste mi mogle pomoći, objasniti mi i na kraju me malo smiriti (stvarno sam se prepala) :(
Još jedna stvar, da li ste prije uzimanja Utrogestana radili Progesteron u serumu? Moj bivši dr. mi je prepisao Utrogestan, bez nekih nalaza, a sadašnja dr. kaže da se trebaju uraditi nalazi da se vidi da li je uopšte manjak hormona, da me ne bi bezveze kljukali nečim što mi možda nije potrebno.
PLIZ HEEEEEEEEEELP

lea
09.06.2005., 09:25
Septum ili pregrada, ako sam dobro shvatila. Ja isto to imam, to je nešto s čim se, kako su meni rekli rodiš. Imam dvoje djece, obje trudnoće sam morala mirovati, krvarenje, hematomi i sva čuda, ali je super završilo. Imala sam doduše i dva spontana, ali nije mi se dalo operirati jer je mija frandica bila na Duhu to maknuti, pa je ispalo da joj nisu uklonili u potpunosti i opet je imala problematičnu trudnoću. Eto ja ti kažem svoje iskustvo, a ti moraš odlučiti jer ipak je to tvoje tijelo. Držim ti fige. :)