Pokazuje rezultate 1 do 20 od 20

Tema: "Odabrano" dijete

  1. #1
    rino

    Početno "Odabrano" dijete

    Pozdrav.
    Na samom pocetku, hvala vam na ovom forumu, jedino ste mjesto na webu gdje se mogu raspitati o posvojenju. Moj slucaj je malo drugaciji od ostalih na koje ovdje naidjoh. Naime, nekim cudnim privatnim vezama vezana sam za jedan konkretan dom (moja najbolja prijateljica je u njemu zaposlena kao psiholog). Buduci da i sama radim za djecu (po struci sam profesorica knjizevnosti, ali radim u djecijem izdavastvu), raznim projektima vezala sam se za tu ustanovu, ukljucila djecu u odredjene akcije, te se vremenom upoznala sa uposlenicima i djecom. Pocela sam redovno posjecivati mladju grupu djece (od 0 do 6 godina), provoditi sa njima vrijeme, ukljucivati ih u radionice, predstavljati im knjige i slikovnice koje je moja kuca, i ja kao urednica u njoj, izdavala i pripremala. Da ne duljim, vremenom sam se vezala (tacnije, vezivanje je bilo obostrano) za jednog petogodisnjeg djecaka. Provodimo vrijeme zajedno, izlazimo u setnje, ucimo, citamo, idemo na plivanje... Sve to zahvaljujuci povjerenju koje sam stekla u domu kao saradnik i donator (iako sam donirala vrijeme, knjige, dobru volju i igracke na koje je moj petogodisnjak uperio prstom, a ne novac ). Imam 26 godina, isto toliko i moj decko, koji ce mi uskoro biti muz. Dijete koje vidjam ima uredne papire za posvojenje, pripada centru u jednom malom gradicu, nije dakle iz grada gdje je dom u kojem je smjesten. Sa njegovom socijalnom radnicom nisam kontaktirala. Zanima me imate li ikakav savjet za mene. Moj decko je saglasan sa mnom da usvojimo djecaka, i on ga je zavolio, no, sta nam je dalje ciniti? Dobila sam dosta savjeta od uposlenika doma, no, zanima me sta misle i ljudi koji su imali ovakva ili slicna iskustva. Kakve su sanse da dobijem "odabrano" dijete, a ne neko koje ce mi uruciti centar? Da li ce to sto smo vec vezani utjecati na odluku? Da li bi i njegove godine mogle biti olakotna okolnost,