Stranica 6 od 15 PrviPrvi ... 45678 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 251 do 300 od 732

Tema: 1. razred: program i ocjenjivanje

  1. #251
    mitovski avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    4,035

    Početno

    Citiraj vissnja prvotno napisa Vidi poruku
    pa da ti pravo kažem, ja nemam ništa protiv da moja zaboravlja informacije ako neće da ih zapisuje
    ali ja se ne bih bavila pribavljanjem tih informacija, jer me... smara
    nek ona zove, pita, traži
    a bude je nekad i sramota, pa onda upamti
    Pa moja je slomila nogu u 1.r i nije je bilo mjesec dana u školi, ne znam kako bi ona pribavila sama informaciju kad mobitel nema niti ona niti prijatelji. Izvrsno mi je došla grupa. Ona je dnevni boravak i ne nose se knjige doma, tako da su se izmjenjivali, svaki dan je netko drugi poslikao kad bi došao u školu po dijete.
    Ostale informacije djeca zapisuju i prenose sama. Kad je što, koliko novaca i to. U našoj školskoj grupi se rijetko piše i to samo ako nekom treba informacija, ili kažem da obavijesti o ušima i slično. Apsolutno ne vidim problem u tim grupama. Normalni ljudi, normalna i grupa.
    Vrtićku grupu sam obožavala jer smo svi tako dobro kliknuli da je znalo biti baš dobre zezancije.

  2. #252
    silkica avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    U srcu daleko
    Postovi
    1,091

    Početno

    Pa šta ja znam,moja mobilnog nije imala da bi ona zivkala.Ja sam imala broj od 1 mame i tako sam bila u toku.Ali desilo se par puta da je ne mogu dobiti i onda mogu samo gledati "otkle je vedro".Brojeve od drugih mama nemam,a kamoli od djece.Fb ona nema.Imam ja,ali nisam prijatelj ni sa jednim od roditelja.Ako mi dijete bolesno leži kući onda je baš ne mogu slati da trči do druga da sazna šta ima,zar ne?Mislim ,ispada da mi je dijete nesposobno zato što nazovem/upitam u grupi šta je za zadaću,ako je zbog nekog razloga izostala sa nastave.Mislim,glupost.Ja je nikad nisam opomenula za zadaću.Nikad.Nikad.Ona sama vodi računa o tome.Kad je bolesna saznam šta je bilo,ona uradi i to je to.

  3. #253
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    Citiraj pulinka prvotno napisa Vidi poruku
    Ali u praksi, "urote" ne bi bilo da je školski (i predškolski) sistem preduzeo svoj deo posla, tj. obavestio ostale roditelje iz razreda o tome koje su mere preduzete da se nasilje nad njihovom decom zaustavi.
    I ne vidim zašto je moralnije izokola pričati o ružnoj "atmosferi" u razredu a jednako misliti na to jedno konkretno dete, nego napisati otvoreno ono što svakako misliš. Meni je to samo licemernije, ništa moralnije
    .
    Evo pulinka je sažela pa je potpisujem.

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    I govorit o nasilju stvarno nije isto sto i bez prisustva djeteta ili njegovog roditelja na wup komentirat ponasanje prvasa. Oprostite ali meni je to tracanje i razvlacenje, jer se na wupu to rijesit ne moze. To iz mog iskustva ni skola u suradnji s czss ne moze rijesit. Sasvim mi je u redu da se na wupu ljudi jave i dogovore za roditeljski koji ce trazit od uciteljice zbog atmosfere u razredu, ali bez ikakvih imena. Meni.
    I kao savjet, trazila bih da se svakodnevno sa djecom radi na samopouzdanju, na zastiti vlastite osobe... Ono stop s rukom naprijed, i o tome bih pisala.
    casa, ne znam jesi li smetnula, rekla sam da je mama bila u grupi i dapače jedino što smo mi tražili kroz grupu je da se sazove roditeljski na temu nemoguće atmosfere u razredu i ometanja nastave (nije to nikakva tračerska grupa), na što je ta mama otvorila temu i rekla da budemo otvoreni i direktni i njoj osobno prijavljujemo sve pojedinačne slučajeve da će to ona rješavati sa svojom curicom (neću ni naglašavati na koji način je kažnjava, curica je rekla da je zaključa navečer u sobu bez večere i bude zaključana do jutra, strašno ). Naravno da se tim treba bavit str.služba a ne takva majka jer nitko od nas ne želi da na taj način kažnjava vlastito dijete. Duboko sam uvjerena da svim ovim potezima pomažemo djetetu da dobije adekvatnu pomoć i da se napravi obit.anamneza jer je dijete očito zlostavljano, na koji sve način ne bih se usudila tu pisati.

    A na stop s rukom naprijed, jačanju samopouzdanja djece i zaštite vlastite osobe mogu se samo nasmijati pa na tome rade još od listopada, al to niš ne pomaže u ovakvom teškom slučaju.
    Kažu trebate svi osnažiti svoju djecu da se znaju obraniti, neka djeca su probala s tom stop rukom, rezultat niente. Opet šamarčina od djevojčice. Ona uopće nema empatije i kao da ne povezuje uzrok i posljedicu. Ona zna čak i puno jače od sebe gurnut, jednom je dvojicu dečkih puno jačih od sebe bacila na pod (završili na hitnoj) jer su je priječili da skida dečkića prvašića u kojeg je "zaljubljena", isto iz razreda. :/ (ej skidanje dječaka..) kažem vam drama.
    Ja zaista nisam tip osobe koja će preuveličavat.

    Trenutno rješenje je da je uz nju uvijek, al uvijek jedna od 3 osobe koje su joj dodijeljene (asistentica + jedna studentica na praksi+ netko iz str.tima). Ne smije ni sekundu ostat sama, odmah napravi neko sr...
    A curica je inteligentna, jakoo mi je žao, no majka ne želi da dijete ode na procjenu i dobije psihol./stručnu pomoć koja je potrebna djetetu, a i njoj.

    Nego ajmo vratiti Zuskinu temu na ocjenjivanje.
    Posljednje uređivanje od Lili75 : 17.04.2019. at 17:11

  4. #254
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,826

    Početno

    Pa asistent i jest jedino moguće rješenje u takvoj situaciji.

  5. #255
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    To je samo privremeno rješenje, već smo imali, pa je dala otkaz (bila joj je preveliki zalogaj). I šta onda?'Nastane opet kaos,a dobit asistenta svi znaju kako je teško po novom Pravilniku.
    Treba se djetetu pomoć dugoročnije, treba ići na terapiju i razgovore, pronaći uzrok, pomoć da se nauči nosit s frustracijama i ne ozlijeđivat djecu oko sebe.
    Da se dobro osjeća u svom tijelu.
    Posljednje uređivanje od Lili75 : 17.04.2019. at 20:23

  6. #256
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,826

    Početno

    Ne razumijem kako je dijete uopće dobilo asistenta ako nije prošlo obradu, ali ako je već dobilo asistenta, ne razumijem kakve ima veze što je asistent dao otkaz? Pa doći će drugi.

  7. #257
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    Zašto sto asistenta nismo dobili proceduralno “regularnim“ putem jer mama odbija, al su nam izašli ususret u Gradu zbog cijele situacije pa se vodi kao asistent za razred. Ako nam ode i ova onda smo u banani i bez privremenog rješenja, a kamoli trajnijeg.

    Vidim Mima da si se jako uživjela u naš slučaj. Baš pohvalno.

    Bilo bi lijepo i da ponudiš kakvo rješenje kad si već tako involvirana.
    Posljednje uređivanje od Lili75 : 17.04.2019. at 20:54

  8. #258
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,826

    Početno

    Bome, baš razmišljam da mi nisu trebali ovi zadnji komentari, posebno što se radi o tebi. Ponijela me znatiželja radi dramatično opisanog slučaja, stvarno više neću kometirati, nije ok.

  9. #259
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    Ha ha bit će dovoljno ne naslađivat se tuđoj “nesreći“, nitko ne zna što ga čeka u životu.

  10. #260
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,826

    Početno

    Čijoj to nesreći?

  11. #261
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    Zuska,
    Evo kod nas sad ima malo pomaka kod ocjenjivanja.

    Kaže sin da su danas 3 greške bile još uvijek 5 (iz MAT), a prije bi tako složili testove da si smio imat samo 1 grešku da bi dobio 5.

    Al mislim da je najbitnije da djeca vole učiteljicu i da je njima u školi ok.

  12. #262
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,572

    Početno

    Kod mog su ovih dana pisali 4-5 diktata iz matematike a učiteljica će upisati ocjenu temeljem prosjeka svih diktata, što mi je ok (mislim, moj ima jednu grešku ukupno, tak da njemu nije neki faktor, ali ovako oni kojima lošije ide stignu popraviti se i ne dobiti lošu ocjenu).
    Što se ocjenjivanja tiče drži se standarda bodovanja.

    Mom ide dobro pa nemam kritika, da ima problema sigurno mi ne bi bilo lako da stizu loše ocjene. No učiteljica očito ima neke dobre metode (a i svi je inače hvale) tako da su u zadnje vrijeme djeca opcenito počela dobivati puno bolje ocjene nego na početku polugodišta (a tad nije upisivala loše ocjene negoje čekala da se malo uhodaju u ocjenjivanje i što se od njih ocekuje)
    Posljednje uređivanje od sillyme : 17.04.2019. at 21:54

  13. #263
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    Sillyme to je baš ok pristup.

    Ni moj nema problema s ocjenama, al onako čudno mi je bilo za usporedbu koliko su teži testovi i koliko se strožije ocjenjuje nego kod kćerke (kod njih nije bilo toliko 2 i 3 odmah na početku).

  14. #264

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,386

    Početno

    Citiraj Lili75 prvotno napisa Vidi poruku

    casa, ne znam jesi li smetnula, rekla sam da je mama bila u grupi i dapače jedino što smo mi tražili kroz grupu je da se sazove roditeljski na temu nemoguće atmosfere u razredu i ometanja nastave (nije to nikakva tračerska grupa), na što je ta mama otvorila temu i rekla da budemo otvoreni i direktni i njoj osobno prijavljujemo sve pojedinačne slučajeve da će to ona rješavati sa svojom curicom (neću ni naglašavati na koji način je kažnjava, curica je rekla da je zaključa navečer u sobu bez večere i bude zaključana do jutra, strašno ). Naravno da se tim treba bavit str.služba a ne takva majka jer nitko od nas ne želi da na taj način kažnjava vlastito dijete. Duboko sam uvjerena da svim ovim potezima pomažemo djetetu da dobije adekvatnu pomoć i da se napravi obit.anamneza jer je dijete očito zlostavljano, na koji sve način ne bih se usudila tu pisati.


    Svatko tko ima saznanja o obiteljskom nasilju ili zanemarivanju djeteta duzan je to prijaviti policiji i/ili CZSS. To se svakako odnosi i na vas roditelje iz razreda i viber grupe.
    Odbijanje dijagnostike i terapije za dijete s takvim poteškoćama ne znam kako drugačije okarakterizirati nego zanemarivanje.

  15. #265
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,257

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    [/B]Svatko tko ima saznanja o obiteljskom nasilju ili zanemarivanju djeteta duzan je to prijaviti policiji i/ili CZSS. To se svakako odnosi i na vas roditelje iz razreda i viber grupe.
    Odbijanje dijagnostike i terapije za dijete s takvim poteškoćama ne znam kako drugačije okarakterizirati nego zanemarivanje.
    no@, to je tako u teoriji. Vjeruj mi, ja sam probala, preko stručne službe, školskog liječnika i czss riješiti neke stvari. Dobila sam samo šturi odgovor da je obitelj već u programu czss, ali riješilo se nije ništa. Ja sam sigurna da su potrebe puuuno veće od mogućnosti stručnih službi i czss, ali na ovom slučaju koji poznajem stvarno nisam vidjela baš nikakav pomak. Osoblje škole (ne članovi stručne službe nego ostali) su me uvjeravali da je to tako već generacijama. Svatko vidi problem iz svojeg kuta. Žao mi je samo što se premalo vodilo računa o interesima djeteta/djece (bilo ih je više) ali eto, ima problema koji su teško ili nikako rješivi, a osnovna škola je obvezna za sve i nema uzmaka.

  16. #266

    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,386

    Početno

    Petrlin ne mislimo na iste stvari - ti pišeš o metakomunikaciji s raznim službama o problemu nasilja/zanemarivanja.
    Drugo je sjesti, napisati podnesak o zanamarivanju/zlostavljanju, može i anonimno. To su dužni učiniti svi koji imaju takva saznanja, a roditelji iz viber grupe imaju itekako.
    Ovi iz Lilynog primjera su odavno za Državno odvjetništvo.

  17. #267
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,257

    Početno

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Petrlin ne mislimo na iste stvari - ti pišeš o metakomunikaciji s raznim službama o problemu nasilja/zanemarivanja.
    Drugo je sjesti, napisati podnesak o zanamarivanju/zlostavljanju, može i anonimno. To su dužni učiniti svi koji imaju takva saznanja, a roditelji iz viber grupe imaju itekako.
    Ovi iz Lilynog primjera su odavno za Državno odvjetništvo.
    Eh, u vrijeme kad mi je trebalo nisam znala da mogu i tako. Ja sam neanonimno otišla pitati na tri mjesta što se može učiniti, s ciljem da pomognem tom djetetu, svom djetetu i svim ostalima iz njihovog razreda. Samo mogu sa žaljenjem ustanoviti da nisam uspjela. S druge strane, da sam taj podnesak i napravila, bojim se da bi bilo isto.

  18. #268
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    noa iz struke si i sve si dobro povezala.

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    [/B]Svatko tko ima saznanja o obiteljskom nasilju ili zanemarivanju djeteta duzan je to prijaviti policiji i/ili CZSS. To se svakako odnosi i na vas roditelje iz razreda i viber grupe.
    Odbijanje dijagnostike i terapije za dijete s takvim poteškoćama ne znam kako drugačije okarakterizirati nego zanemarivanje.
    Tako je i znam da je to osim škole i dužnost nas koji tome svjedočimo.

    Citiraj no@ prvotno napisa Vidi poruku
    Petrlin ne mislimo na iste stvari - ti pišeš o metakomunikaciji s raznim službama o problemu nasilja/zanemarivanja.
    Drugo je sjesti, napisati podnesak o zanamarivanju/zlostavljanju, može i anonimno. To su dužni učiniti svi koji imaju takva saznanja, a roditelji iz viber grupe imaju itekako.
    Ovi iz Lilynog primjera su odavno za Državno odvjetništvo.
    I to je istina (zamisli ironije ona prijeti tužbama na sve strane i nama roditeljima i ravnatelju, pedagogici, učiteljicama), a eto prvo polugodište 1. razreda se gledalo kao prilagodba djeteta ovo-ono, al bilo je jasno doslovce od 1. tjedna (problem se vuče od vrtića, djeca su je se bojala i tada, kad su vidjeli da je s njima na popisu za razred, jedan tata mi je rekao da je odmah otišao popit žesticu da se smiri i dođe k sebi).
    Mamu sam čula na svoje oči kako govori pred nekoliko roditelja razjarenim glasom sva bijesna za učiteljice (koje su zaista tople i imale su i previše razumijevanja za cijelu situaciju): Dušu ću im iščupat! onako životinjski. Užas.

    Dobra stvar u svemu tome je što smo se pokrenuli i mi roditelji i škola (ravnatelj, stručni tim) da se problem krene rješavat, pritisnuli majku da počne surađivat (?! will see), problem nije nastao preko noći, pa se neće ni rješit preko noći. Zaista se nadam da nećemo završit kao primjer od Peterlin.
    Posljednje uređivanje od Lili75 : 18.04.2019. at 09:39

  19. #269
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,976

    Početno

    To je dobar primjer nefunkcioniranja sustava koji je već davno trebao intervenirati psihološkom pomoći djetetu i terapijom za roditelje (čim je dijete stiglo u vrtić).

  20. #270

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    2,385

    Početno

    Lili sorry što razvlačim sad opet tvoj primjer, ali baš mi je strašno za čitati ovo. zanima me što konkretno (koje konkretne korake) škola i stručna služba mogu napraviti. Mogu li oni prisiliti mamu da dijete vodi na psihoterapiju, zapravo cijelu obitelj kojoj očito to treba, ako dijete ne suradjuje niti sa asistentom ( a kad se tako mijenjaju teško se može razviti povjerenje izmedju djeteta i asistenta što je preduvjet za suradnju) što onda napraviti? Ovo me zanima čisto teoretski

  21. #271

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    I zato sam ja pisala da se to u wup grupama ne radi. Iz iskustva nesuradljiv roditelj kad bude pritisnut od czss izvlaci te wup grupe kao napad... I czss ako ne ueli na silu, ne moze nista.

  22. #272
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    Ajme napisa cijeli post i pobježe, u žurbi sam.
    Posljednje uređivanje od Lili75 : 18.04.2019. at 14:07

  23. #273
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    U grupi nema ništa do poziva na roditeljski i napada dotične mame na roditelje da se direktno njoj obraćamo za svaki pojedinačni slučaj i da će to ona rješavat s malom.
    Lijepo i civilizirano joj se odgovorilo za razliku od njenog načina komunikacije da.želimo roditeljski da se počne rjepavat problem koji traje već 6 mj.

  24. #274
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    Nevena.
    Agencija za odgoj i obrazovanje, inspekcija iz min, czss, al noa će znati puno bolje.

    Czss izlazi na teren radi izvid i procjenu i na anonimnu prijavu, on jedini može prisilit majku da ide na psihoterapiju i dijete i ona i ostatak obitelji ovisno o situaciji. Otac nema.pravo glasa, stalno ga tuži, koma odnosi očito, očuh isto šuti.

    Svi slušaju nju goropadnu.
    Izrazito mi je neugodno bit u njenom prisustvu, milsim.da žena zaista nije “zdrave pameti“ uz to izrazito manipulativna i upućena u rad svih Službi.

    Al nažalost svoje info ne koristi da pomogne vlast.djetetu nego kaže da je njena mala hrabra i i da su to dječja posla.
    Posljednje uređivanje od Lili75 : 18.04.2019. at 14:15

  25. #275
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    I neka mi naučimo naše da se obrane od nje, neka se čeliče :/

  26. #276

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Uglavnom, zao mi je lili. I krivo smo se onda razumjele oko wupgrupe. Nekako nema bas nacina, osim toga s radionicama. Voljela bih se iznenaditi i biti u krivu....

  27. #277
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    23,475

    Početno

    Casa zato sam ti i htjela pojasnit ja se nadam pozitivnom ishodu. Znaš mene uvijek pozitiva stav i nada zadnja umire.
    Posljednje uređivanje od Lili75 : 21.04.2019. at 20:21

  28. #278
    flopica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Postovi
    6,461

    Početno

    Zuska nisi jedina i nisi usamljena u takvim razmišljanjima
    ja sam razočarana programom za 1.r, još mi idemo po novom "škola za život" programu

    što reći?
    da sam imala skroz drugačiju percepciju kako će to izgledati
    da sam vjerovala kako će se zaista ići u smjeru rasterećenja učenika
    kako će se napustiti koncept sjedenja u pregrijanim i zatvorenim učionama
    uvesti više boravka na zraku, u pokretu, u prirodi i ko zna što sve ne...

    dobili smo po 5-6 sati tjedno u 1. r. osnovne!
    dobili smo knjige koje su nabacane zbrda zdola, ne samo da im je forma nikakva ( RASPALE se 1. tjedan nastave iz pojedinih predmeta),
    ni sadržaj im nije baš za diku - nepregledno, konfuzno, sve nešto nejasno i nedorečeno

    matematika - zadaci riječima, jednadžbe
    u 1. r osnovne
    a nisu obradili još sva slova
    djeca u 1. r osnovne uglavnom POZNAJU slova ali nemaju razvijenu VJEŠTINU čitanja
    znači, njima je pročitati matematički zadatak od 4-5 rečenica, razumjeti ga, povezati, riješiti i napisati odgovore IZNIMNO teško.

    Mogu ako s njima sjediš pa dio po dio obrađujete skupa.
    Što je ok. za onu djecu koja imaju takvu pomoć i sudjelovanje roditelja, iako i o tome bi se dalo raspravljati
    pitam se što je s onom djecom koja NEMAJU takvu asistenciju?
    jer im roditelji ne stižu, ne mogu, ne umiju, ne žele na koncu konca?
    što s njima?
    prepustićemo ih slučaju i odmahnuti rukom jer "ko im je kriv"?
    ja mislim da je to katastrofa
    jer moramo biti društvo u kojem će svako dijete imati jednake mogućnosti
    bez obzira na roditelje
    pa da i ono dijete koje nema sreće u tom pogledu ima šansu da mu škola kao korektiv tu uskoči i pomogne

    znači, djeca od 7 godina ako su prosječnih intelektualnih sposobnosti ne mogu samostalno rješavati takve zadatke
    (to su apstraktni zadaci)
    a po meni ni ne trebaju
    trebaju u 1. r. upoznati slova, vježbati pisanje i čitanje, brojanje do 100, zbrajanje i oduzimanje do 20
    mislim da je loša za dječje samopouzdanje fokusiranost na ocjene i broj bodova i postotak
    meni je to strašno
    kaže mi prijateljica da joj je mala došla nekidan u komi je rje imala samo 83% iz testa
    i misli da je loša, da ne može bolje

    uopće ne vidim u čemu je ovaj sustav bolji ili napredniji/učinkovitiji od onoga prije 30 godina kad sam ja išla u prvi razred?
    3-4 sata nastave, opisne ocjene kojima doista ništa nije nedostajalo
    uvijek se znalo tko je nešto savladao odlično, kome treba još dodatnog rada a tko kaska dobrano...

    što se tiče učiteljice, tu imamo sreće
    topla, brižna, smirena, rade dosta na satu, ona mi je volji
    da ne ispadne da baš ništa ne valja

    i da, ja sam ovo sve naravno izverbalizirala tamo gdje sam trebala, ali nije dobro primljeno
    uopće nije dobro primljeno
    u sredini ne talasaj u najmanju ruku sam nametljiva i "pametujem".
    ali ni to me nije briga, barem neću gutati u sebi i kimati glavom ko zadnji kreten
    to mi je barem neka osobna satisfakcija
    iako, ne da nisma zadovoljan nego sam sve suprotno.

  29. #279
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,058

    Početno

    Ovo mi je bas cudno sa kolicinom sati. Moj u prvom razredu ima 4 sata dnevno, a jednom u dva tjedna, ima tri sata dnevno. A necak pak uglavnom 5 sati, s tim da on ima dodatnu, neka obavezna izborna, srz,.. Al otkud vama 6 sati?

  30. #280
    tangerina avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Lokacija
    Split
    Postovi
    8,741

    Početno

    ja sam shvatila flopi da po ovom novom eksperimentalnom programu imaju 5-6 sati tjedno više nego što se ima po starom
    što bi značilo u prosjeku da imaju 5 sati dnevno

  31. #281
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,976

    Početno

    Flopice, pa jednadžbe su uvijek bile u 1.r.
    5+x=19
    x-12=5
    samo što je kućica umjesto x (veza zbrajanja i oduzimanja). Misliš li na to ili kako?

  32. #282
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,976

    Početno

    Ne poznajem te apstraktne zadatke iz Šzž, ali nije li bila namjera da se naglasak i stavi na drugačiji način rada? Mislim, lupam bzvz jer nenam pojma što rade u eksperimentalnom programu.

  33. #283
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,367

    Početno

    Jesam li dobro shvatila da se po novom programu u 1. razredu ne uce pisana slova uopce?
    Dakle, ovo skolstvo je totalno prolupetalo jer se prije 10 godina ucio u prvom razredu vrlo ozbiljan krasopis kojeg se ne bi posramila moja prabaka koja je isla u skolu za vrijeme prije 1.svijetskog rata. I onda kad je mala krenula u 1. razred imali su neka cudna klonirana pisana slova , mjesance izmedu tiskanih i pisanih .
    I sad ovo ...kad bi se ekipa mogla dogovoriti sama sa sobom i imati suvisli plan koji bi trajao dulje od jedne skolske godine.

  34. #284
    flopica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Postovi
    6,461

    Početno

    Čoksa ma ne takve jednadžbe, nego ovog tipa:
    Marko ima tri kruške više od Ane, a zajedno s Ivom imaju deset.
    Koliko krušaka ima Iva?
    Ili
    Tin, Iva i Ana imaju ukupno 10 cvjetića.
    Ana ima 5 cvjetića.
    Tin ima 2 cvj.manje od Ane. Koliko cvj.ima Tin, koliko Iva, koliko Ana?
    Koliko cvjetića imaju zajedno Tin i Ana?
    Koliko cvjetića imaju zajedno Tin i Iva?
    Tko ima više cvjetića: Iva i Ana zajedno ili Tin i Ana zajedno.

    Eto. Ako je ovo za 1 r.osnovne ja sam Marilyn Monroe.

    Svaki dan 5 ili 6, ponedjeljkom 4
    Tu su i vjeronauk i informatika i dodatna.

  35. #285
    flopica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2010
    Postovi
    6,461

    Početno

    sirius jesi, dobro si shvatila...

  36. #286
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,257

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Jesam li dobro shvatila da se po novom programu u 1. razredu ne uce pisana slova uopce?
    Dakle, ovo skolstvo je totalno prolupetalo jer se prije 10 godina ucio u prvom razredu vrlo ozbiljan krasopis kojeg se ne bi posramila moja prabaka koja je isla u skolu za vrijeme prije 1.svijetskog rata. I onda kad je mala krenula u 1. razred imali su neka cudna klonirana pisana slova , mjesance izmedu tiskanih i pisanih .
    I sad ovo ...kad bi se ekipa mogla dogovoriti sama sa sobom i imati suvisli plan koji bi trajao dulje od jedne skolske godine.
    Da, da, užas... to je negdje od 2015, ako se ne varam. Ima u novom pravopisu (kad bi postojao samo jedan): http://pravopis.hr/slova/

    Dok se ekipa dogovori koji pravopis će se koristiti, kakva slova pisati... čovječe, generacije će ostati nepismene.

    (Offt. Problem nije nov - mene je baka doma učila pisana slova prije nego sam krenula u osnovnu školu prije 50 godina, naučila me ona starinska kosa pisana slova s repom sprijeda, a u školi se pisalo ravno i bez tih repova, pa se sjećam da me učiteljica klala kako to pišem... Inače, i danas mi je rukopis takav, kao s početka 20.stoljeća, jer je bio više ergonomski nego ovo sada...)

  37. #287
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,058

    Početno

    Pa uce se pisana slova. Bar po ovom starom programu, za novi ne znam.

  38. #288
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,367

    Početno

    Citiraj Jadranka prvotno napisa Vidi poruku
    Pa uce se pisana slova. Bar po ovom starom programu, za novi ne znam.
    Govorim o novom. Koji starta tek od jeseni.

  39. #289
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    12,976

    Početno

    Citiraj flopica prvotno napisa Vidi poruku
    Čoksa ma ne takve jednadžbe, nego ovog tipa:
    Marko ima tri kruške više od Ane, a zajedno s Ivom imaju deset.
    Koliko krušaka ima Iva?
    Ili
    Tin, Iva i Ana imaju ukupno 10 cvjetića.
    Ana ima 5 cvjetića.
    Tin ima 2 cvj.manje od Ane. Koliko cvj.ima Tin, koliko Iva, koliko Ana?
    Koliko cvjetića imaju zajedno Tin i Ana?
    Koliko cvjetića imaju zajedno Tin i Iva?
    Tko ima više cvjetića: Iva i Ana zajedno ili Tin i Ana zajedno.

    Eto. Ako je ovo za 1 r.osnovne ja sam Marilyn Monroe.

    Svaki dan 5 ili 6, ponedjeljkom 4
    Tu su i vjeronauk i informatika i dodatna.
    Ovo slično cvjetićima imala je i moja. Kruške nemaju smisla jer može biti više rješenja

  40. #290
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,572

    Početno

    Meni su baš ti zadaci super. Jer nisu mehanika nego treba razmisliti. Pa napisati po jedan red sistematicno za anu, za tina... Nije uopce tesko a vjezba urednost i bez preskakanja. Moj to rješava bez problema...

    A no kao kod starije, 4 razred, 50 zadataka dijeljenja brojeva, čemu to mučenje, ak zna prvih deset 10 zna i ostalih 40. Mi smo joj na kraju rekli da uzme digitron i dovrši...

  41. #291
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,058

    Početno

    Ja se slazem sa Sillyme. I moj ima takve zadatke. Doduse, zasad nisu imali zadatak s vise mogucih rjesenja, al nije ni to lose.

    Al ne slazem se s ovim s dijeljenjem. To je matematicka radnja koju treba puno puno puta provjezbat dok ne postane cisti automatizam. A ne da (meni) dolaze studenti na faks koji ne znaju podijelit dva broja beu digitrona.
    Posljednje uređivanje od Jadranka : 25.04.2019. at 20:26

  42. #292
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,572

    Početno

    Nije tema al me nikad na faksu nisu tražili da podijelim dva broja bez digitrona

    Ono što eventualno je tema je da li svi trebaju isti broj ponavljanja za nesto nauciti? Sigurno ne. Nekom možda treba 100, nekome 50, nekome 10 a nekome je dovoljno jednom pogledati objašnjenje postupka na ploči. Nismo isti... no zadaci se zadaju svima jednako. Pa se treba znat snać.

  43. #293

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,854

    Početno

    Citiraj flopica prvotno napisa Vidi poruku
    Zuska nisi jedina i nisi usamljena u takvim razmišljanjima
    ja sam razočarana programom za 1.r, još mi idemo po novom "škola za život" programu

    što reći?
    da sam imala skroz drugačiju percepciju kako će to izgledati
    da sam vjerovala kako će se zaista ići u smjeru rasterećenja učenika
    kako će se napustiti koncept sjedenja u pregrijanim i zatvorenim učionama
    uvesti više boravka na zraku, u pokretu, u prirodi i ko zna što sve ne...

    dobili smo po 5-6 sati tjedno u 1. r. osnovne!
    dobili smo knjige koje su nabacane zbrda zdola, ne samo da im je forma nikakva ( RASPALE se 1. tjedan nastave iz pojedinih predmeta),
    ni sadržaj im nije baš za diku - nepregledno, konfuzno, sve nešto nejasno i nedorečeno
    Moj prvak isto ide po novom programu i mogu isto ovo da napišem za udžbenike.
    Najgore izgleda, naravno, priroda i društvo. Kao časopis za vrtićarce, i forma i sadržaj.
    Sve je haotično, celo prvo polugodište je ponavljanje stvari koje su već godinama učili u vrtiću: šta je porodica, šta su praznici, šta je saobraćaj, šta je naselje, na kojoj adresi žive...
    Kad konačno dođu do žive prirode, uče je na nivou nižem nego u vrtiću, tamo su bar nabrajali i pokazivali biljke i životinje tipa industrijske biljke, samonikle biljke, ptice našeg kraja, morske životinje, itd., u školi to prelete u lekciji "biljke i životinje našeg kraja" i gotovo...

    Dva časa nedeljno za takvo gradivo meni izgleda besmisleno.

    Ali, da ne bude da sve kritikujem, sviđa mi se rešenje za matematiku. Udžbenik je radni, on je istovremeno i radna sveska, i fizički je podeljen na četiri udžbenika koja prate gradivo četiri tromesečja, tako da dete iz matematike uvek nosi samo jednu knjigu i jednu svesku. Lako i za razmišljanje i za nošenje. Šteta što takvo rešenje nije primenjeno i na ostale predmete

  44. #294

    Datum pristupanja
    Apr 2011
    Postovi
    201

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Ovo slično cvjetićima imala je i moja. Kruške nemaju smisla jer može biti više rješenja
    I naši imaju ovakve zadatke i meni su ti zadaci isto super za vježbanje matematičkog razmišljanja. Međutim, ovdje uopće nije problem u matematičkom zadatku, nego u čitanju s razumijevanjem. U 1. razredu dosta njih još ne čita dovoljno dobro, da mogu samostalno razumijeti ovaj zadatak kada ga pročitaju. I mojoj još to šteka. Ona čita relativno dobro, kaže učiteljica za 1. razred skroz ok, ali to nije tečno čitanje. I kada ona dođe do kraja ovakvog zadatka, uopće više ne zna što je trebala napraviti, ne razumije ga najbolje. Kada joj ja ćitam, ona takav zadatak zna riješiti, ali kada ga sama čita, često nema pojma niti što se od nje traži.

  45. #295
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,058

    Početno

    Al takvih zadataka nije vecina. Moj dojam je da njihova poanta (u prvom razredu) i nije da ih svi znaju rijesit, vec da se i djeci kojoj su standardni zadaci lagani pruzi izazov.

  46. #296
    Jadranka avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2012
    Postovi
    6,058

    Početno

    Citiraj sillyme prvotno napisa Vidi poruku
    Meni su baš ti zadaci super. Jer nisu mehanika nego treba razmisliti. Pa napisati po jedan red sistematicno za anu, za tina... Nije uopce tesko a vjezba urednost i bez preskakanja. Moj to rješava bez problema...

    A no kao kod starije, 4 razred, 50 zadataka dijeljenja brojeva, čemu to mučenje, ak zna prvih deset 10 zna i ostalih 40. Mi smo joj na kraju rekli da uzme digitron i dovrši...
    To je zato sto si vjerojatno studirala na faksu na kojem podojelit dva broja ne znaci podijelit 80 sa 4, il koji god broj sa 100.

  47. #297
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    34,493

    Početno

    Ja sam sve opticke racune u srednjoj morala raditi pjeske bilo je dosta toga u 4 godine srednje

  48. #298
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    34,493

    Početno

    Cek kaj stvarno bilo fakseva na kojima se djelilosamo s 10 i 100? imala sam ludu srecu kaj nisam isla na te

  49. #299
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,122

    Početno

    sillyme, na mom faksu se bome tražilo dijeljenje bez kalkulatora. To je nužna vještina za brza rješenja u hodu i za procjenu rezultata, da skužiš u mikrosekundi da nešto nije uredu kad ti excel izbaci rezultat.
    A danas znam 100% da se sve više radi bez kalkulatora na fakultetima kako bi se izbjegao kriminal prepisivanja i dobivanja rješenja izvan dvorana u kojima se pišu ispiti.

    Meni se zadaci riječima čine uredu (osim onog s kruškama, jedino ako moraju sve kombinacije napisati pa kroz to uče da neki zadaci imaju više rješenja, ne vjerujem da raspisuju x+(x+3)+y=10, pa 2x+y=7). Moje dijete uživa u zadacima riječima. Malo sam i ja presahnula s idejama. Sad smo na bolovanju pa me traži zadatke. Prekjučer je dva sata pisao testove. Već me glava bolila od smišljanja da bude donekle zabavno, a da on to može riješiti. I puno mu je lakše riješiti zadatak riječima, nego klasične. Recimo normalno je znao kad sam ga pitala zadatak da ako bude ručak u 1 sat, a kolač u 3 sata koliko dugo mora čekati kolač. A da ga pitam 3-1, ne bi znao.

  50. #300
    *mamica* avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2009
    Postovi
    2,412

    Početno

    Citiraj Jelena prvotno napisa Vidi poruku
    Recimo normalno je znao kad sam ga pitala zadatak da ako bude ručak u 1 sat, a kolač u 3 sata koliko dugo mora čekati kolač.
    Ako sam dobro upamtila, tvoje dijete ima 3-4 godine?

    Moj nema punih 6 i poludi kad ga pitam ovakve zadatke. Poludi ne zato jer ne bi znao, nego, ako ne zna na prvu, nesiguran je i odbija se suociti sa problemom i razmisliti. To vidim kao potencijalni problem u skoli.

Stranica 6 od 15 PrviPrvi ... 45678 ... PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •