Stranica 1 od 6 123 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1 do 50 od 299

Tema: Vaše provale (2)

  1. #1

    Početno

    Umrijet cuuuuuuuuu

  2. #2

    Datum pristupanja
    Dec 2005
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,198

    Početno

    ajme! ovo je majka svih gluposti!

  3. #3

    Datum pristupanja
    Feb 2005
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    1,057

    Početno

    Ja sjedim za kompjuterom i umirem od smijeha, mi čini mi se da će me netko proglasit ludom

    Prije dosta godina radila sam preko student servisa na kiosku. I idem ja s frendicom u grad, dođem na drugi kiosk kupit žvake, žena mi da, a ja njoj kažem, 3,50 kune molim, žena me blago pogledala.

    Ovo možda ne spada u provale, al evo malo bisera. Ja radim ko zapisničar na sudu i evo par mojih tipfelera (dok još nije bilo kompjutera i tak je otišlo strankama)

    odkazni postupak - dokazni postupak

    okrivljenik je bio pirjan - okrivljenik je bio pijan

    zadobio je prijelom prdne kosti - zadobio je prijelom prsne kosti, za ovo me šefica zafrkavala dobrih pola godine

    izvršit će se uvid u sise - izvršit će se uvid u spise

  4. #4
    ms. ivy avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Postovi
    12,903

    Početno

    ajme, uvid u sise...

    rokomama, odvaljujem

  5. #5

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,132

    Početno

    A, ako ćemo i o tipfelerima, moj najdraži je kad napišem "rasprđen" umjesto "raspršen".

  6. #6
    ms. ivy avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Postovi
    12,903

    Početno

    cure, DOSTA!!!!!

  7. #7

    Datum pristupanja
    Oct 2005
    Lokacija
    BiH
    Postovi
    56

    Početno