Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1 do 50 od 80

Tema: preporuka za fotoaparat

  1. #1
    a72 avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Postovi
    1,519

    Početno preporuka za fotoaparat

    Molim vas, potpuni sam laik, pixeli itd meni nista ne govori a trebala bih kupiti fotoaparat. Do sada sam uvijek dobijala od brata koji to cesto mijenja pa meni prebaci stari, a sad bih ja kupila novi...ne treba meni nista profesionalno, mozda do 100/150e bih dala...

    preporucite mi , bila bih vam zahvalna
    Posljednje uređivanje od a72 : 27.07.2012. at 09:13

  2. #2
    sonči avatar
    Datum pristupanja
    May 2010
    Postovi
    406

    Početno

    Mi imamo digitalni fotić Sony 14.1 mega pixela Cyber -shot, mali je , jako je zahvalan. Koštao je tisuću kuna.

  3. #3
    tonili avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2008
    Postovi
    4,018

    Početno

    Pratim - i mene zanimaju preporuke... Osobito ako netko ima za preporučiti fotić koji brzo okida...s ovim našim sporovoznim, djeca odoše na drugi kraj dok se on sjeti okinut...

  4. #4

    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,261

    Početno

    i ja pratim, i isto kao a72 se ne kužim u fotiće, a trebamo kupiti novo.
    molim stručanjake da mi vele da li ovo vrijedi: http://www.lidl.hr/cps/rde/xchg/SID-...ndex_27237.htm

    Isto mi ne treba nikaj profesionalno...

  5. #5
    Beti3 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2010
    Lokacija
    Kvarner
    Postovi
    12,207

    Početno

    umiljata , vrijedi. Čim je Olympus ili Kodak već je OK. Ako ne misliš slikati mrave u trku...

    Meni je draže takav, jeftiniji, da ne moram stalno paziti na njega, da malena može slikati s njim, da stane u džep.A slike su dobre.
    Zabavno je kupiti onog što može i pod vodu:
    http://www.usporedi.hr/testovi/test-...-sony-dsc-tx10
    Imamo zanimljivih slika i iz toplica i sa mora. No, on je bio oko 250 eura.

  6. #6
    Adrijana avatar