Pokazuje rezultate 1 do 15 od 15

Tema: GMO ili GMB

pikula avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003

Početno GMO ili GMB

Pratim UK tisak u zadnje vrijeme. Jasno mi je da su naši zakoni vrlo konzervativni, ali kako spriječiti da dođe do ovog i je li po vama ovo doista napredak medicine?
    "A scientist has been making her case to be the first in the UK to genetically modify human embryos before killing them and ensuring that they are unable to continue living and growing.
    Dr. Kathy Niakan, a researcher at the Francis Crick Institute, has applied for permission from the Human Fertilisation and Embryology Authority (HFEA), to engage in gene editing of human embryos. If her application goes through, Great Britain will become the only country - other than China - to genetically modify the human embryo, and the first such embryos could be created by the summer.
    The research is apparently to discover some of the causes of infertility.
    Such experiments are legal in the UK as long as the embryos are not implanted into a woman’s womb. This is a euphemistic way of saying that human life is being created for the sole purpose of experimentation. And then after being experimented upon it is destroyed.
    These proposed experiments have been prompted by a recent scientific finding, Crispr gene editing, which allows scientists to turn off genes at the single-cell stage and see what happens. Scientists think that they might be able to determine the precise role of specific genes, removing or inactivating them if unhealthy."

In fact, David King of Human Genetics Alert has said that ‘This is the first step on a path that scientists have carefully mapped out towards legalisation of GM babies.’ And do we really want to live in a country where potentially eugenic practices are embraced just because we can?
    Indeed, Professor David Jones of the Oxford-based Anscombe Bioethics Centre has commented on the dangers of this latest push towards the genetic modification of the human embryos. The proposal "has been accompanied by exaggerated promise to cure of prevent diseases, but the real result is simply more unethical experimentation on human beings at the earliest stages of their development." He went on to say that "Safe and effective somatic gene therapy should be the focus of our research, not more experimentation on human embryos which will be effective only in paving the way toward GM babies."

Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005

Početno

ako me pitas da li se trebamo igrati i modificirati covjeka ne.
    no protiv GMO nisam.
    protiv velikih korporacija koje zaradjuju na GMO usjevima jesam.

pikula avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003

Početno

Pa da, pitanje je spada li i čovjek pod naziv GMO ili nam treba novi izraz i nadamo li se da nam neće trebati?
    Posljednje uređivanje od pikula : 25.01.2016. at 08:34

jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008

Početno

po toj logici ces moc doci u ducan i izabrat si najljepsu bebu, iimat odma sliku kakva ce bit za 5, 10, 20 godina
    Jel neko citao djecak iz limenke?

Osoblje foruma BigBlue avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2011

Početno

Za početak jedan link koji daje malko drugačiju sliku od uvodnoga posta: http://www.telegraph.co.uk/news/scie...-by-March.html

Genetsku modifikaciju kod ljudi već imamo, donacija mitohondrijske dnk: http://www.theguardian.com/sustainab...ria-dna-babies Ovaj postupak zanemarivo mijenja dnk sliku djeteta, ali omogućuje živorođeno, zdravo dijete. S druge strane imamo presađivanje koštane srži gdje stvaramo himeru; primatelj transplantacije je istodoban nositelj dvije različite dnk - u krvi i izlučevinama.

Pa ajmo onda, u svrhu rasprave, razlučiti što je problematično - znanstveni napredak, korištenje embrija ili (zlo)uporaba rezultata?

Osoblje foruma Inesz avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2011

Početno

Citiraj pikula prvotno napisa Vidi poruku
    Pratim UK tisak u zadnje vrijeme. Jasno mi je da su naši zakoni vrlo konzervativni, ali kako spriječiti da dođe do ovog i je li po vama ovo doista napredak medicine?
    "A scientist has been making her case to be the first in the UK to genetically modify human embryos before killing them and ensuring that they are unable to continue living and growing.
    Dr. Kathy Niakan, a researcher at the Francis Crick Institute, has applied for permission from the Human Fertilisation and Embryology Authority (HFEA), to engage in gene editing of human embryos. If her application goes through, Great Britain will become the only country - other than China - to genetically modify the human embryo, and the first such embryos could be created by the summer.
    The research is apparently to discover some of the causes of infertility.
    Such experiments are legal in the UK as long as the embryos are not implanted into a woman’s womb. This is a euphemistic way of saying that human life is being created for the sole purpose of experimentation. And then after being experimented upon it is destroyed.
    These proposed experiments have been prompted by a recent scientific finding, Crispr gene editing, which allows scientists to turn off genes at the single-cell stage and see what happens. Scientists think that they might be able to determine the precise role of specific genes, removing or inactivating them if unhealthy."

In fact, David King of Human Genetics Alert has said that ‘This is the first step on a path that scientists have carefully mapped out towards legalisation of GM babies.’ And do we really want to live in a country where potentially eugenic practices are embraced just because we can?
    Indeed, Professor David Jones of the Oxford-based Anscombe Bioethics Centre has commented on the dangers of this latest push towards the genetic modification of the human embryos. The proposal "has been accompanied by exaggerated promise to cure of prevent diseases, but the real result is simply more unethical experimentation on human beings at the earliest stages of their development." He went on to say that "Safe and effective somatic gene therapy should be the focus of our research, not more experimentation on human embryos which will be effective only in paving the way toward GM babies."
    Može li, molim, link?

Datum pristupanja
    Jul 2011

Početno

Posljednje uređivanje od Inesz : 25.01.2016. at 21:36

Yummy_mummy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2013

Početno

ovo me sve vise pocinje podsjecati na film gatacca...

pikula avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003

Početno

http://www.geneticsandsociety.org/article.php?id=9122
    ne znam više di sam ovo točno skopirala, ali svi prenose istu informaciju samo naglasak stavljaju tamo gdje više žele napredak i liječenje ili eugenika

Osoblje foruma Kadauna avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2006

Početno

Citiraj Inesz prvotno napisa Vidi poruku
    Može li, molim, link?

http://www.citizengo.org/en/lf/32541...s-tell-them-no

Datum pristupanja
    Jul 2011

Početno

Eugenika? Ubijanje?

ina33 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2006

Početno

Paušalno, bez otvaranja linkova, vrlo sam "mistrustful" oko senzacionalizma na GMO temu, a vidim sad da ima i GMB "ogranak".

Općenito, moje je mišljenje da treba sve više popularizirati znanost, znanstveno razmišljanje, kritičko promišljanje, a sve manje emotivne tenzije i "conclusion-trigger happy bez poznavanja teme i na temelju senzacionalističkih članaka" promišljanja bilo kojeg smjera i u bilo kojoj zemlji. Na tu temu imam i ja link za podijeliti (a uključuje i GMO i teorije zavjere):

http://www.dalmacijanews.hr/clanak/6...eorija-zavjera

Iz prve (IVF) ruke znam koliko smo daleko od "uspješne produkcije GMO beba".
    Posljednje uređivanje od ina33 : 26.01.2016. at 13:10

pikula avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003

Početno

Iskreno se nadam da si u pravu. Ali i sama nastojanja da se do toga dođe treba država nadzirati.

Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005

Početno

pikula imamo ti mi Vijeće za genetski modificirane organizme. Vijeće radi svoj posao, bar koliko je meni poznato OK.

ina33 avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2006

Početno

Citiraj pikula prvotno napisa Vidi poruku
    Iskreno se nadam da si u pravu. Ali i sama nastojanja da se do toga dođe treba država nadzirati.
    . Puno toga drugoga država treba puno prije više nadzirati, ako se mene pita (primarno ekspanziju nadriliječništva - tu bi ja od gušta jedan registrić u sklopu "Ministarstva registara" (ono s čime se Slobodna našalila kad je objavila šatro primjer dokumenta Izdajnice). Ali, to je već za neki drugi topic (anđeoski smajlić).
    Posljednje uređivanje od ina33 : 27.01.2016. at 12:59

Pravila pisanja postova

• Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •