Eto kao što naslov kaže ja bi da podjelimo iskustva i poteškoće drugog razreda.Škola je tek počela a več imaju toliko toga za naučit.Primjer :U istom tjednu naučit pjesmicu iz hrv:glaz i cjelu abecedu iz engleskog sve na pamet :shock:
Eto kao što naslov kaže ja bi da podjelimo iskustva i poteškoće drugog razreda.Škola je tek počela a več imaju toliko toga za naučit.Primjer :U istom tjednu naučit pjesmicu iz hrv:glaz i cjelu abecedu iz engleskog sve na pamet :shock:
Kod nas zasad sve izgleda super. Adrian puno radije piše zadaće, brže piše i veseli se nastavi. Mislim da je upravo ove godine zreo za školu, tako da nam zasad ova dva tjedna protiču puno bolje nego cijeli prvi razred.
Iz matiša još uvijek ponavljaju, pišu ovaj tjedan inicijalni. Hrvatski mu je zanimljivije jer više orbrađuju tekstove, pisali su sastavak isl.
Priroda mu je oduvijek bila super, a ovaj profilov udžbenik ga jako impresionira. Uglavnom zasad puno zanimljivije od prvog razreda
I kod nas još traje uhodavanje, i isto mi se čini da je gradiva malo previše. A J. spor kao puž.
Abeceda iz englesko napamet? :shock:
Ovo me je posebno iznenadilo jer to je moja struka, naime radim sa tako malenom djecom i ne pada mi na pamet davati im da doma uče abecedu napamet. Pa oni jedva da znaju hrvatski čitati i pisati.
To se vrlo brzo nauči u razredu, kroz ponavljanje, pjesmice i igre, nikako štrebanjem kod kuće.
jedva ceka da prestanu ponavljanja i krenu nesto uciti, jutros me molio da ostane doma dok ne krenu s novim gradivom. :/
Jučer ih nije ispitivala abecedu ali mi smo ju za svaki slučaj naučili napamet :D Ivan kaže da je krivo čuo pa više neznam dali su uopče trebali to naštrebat.Ali da ima više gradiva definitivno ima i morat čemo puno više učiti doma.Problem je što mi ga je žao maltretirat odmah kad dođe iz škole,i tako je na boravku do 14.30.pa sam ga puštala da malo predahne od učenja, ručamo odemo po Bornu u vrtić pa u park ali kad se vratimo on je jednostalno preumoran.Zato sam ja jučer bila u šoku, bio je preumoran i nije nikako mogao ništa zapamtit.A ništa morat čemo učiti odmah nakon škole pa če sve biti u redu.
Puno brze i lepse pise, cita rado i mnogo, tako da je mnogo lakse nego prosle godine. Ipak, cini mi se da je gradivo prilicno obimno i da bespotrebno mnogo sedi radeci domaci. Iz engleskog, na primer, dobije da boji, sto nekad traje i po tricetvrt sata. Plus matematika, maternji i svet oko nas, to se nekad oduzi i na sat i po, sto je, cini mi se, previse...
Kod nas je sve OK, ne žali se, jako je odgovoran, svaki dan kad dođe doma sam spremi torbu za sutra. Ide mi samo na živce što nemaju engleski jer im je profa otišla u drugu školu i nemaju još novu, to mi je jako neodgovorno od strane škole. Kada u boravku pišu zadaću sada moraju sami pročitati zadatak i riješiti, ako im nije jasno onda im učiteljica pomaže.
Marin je uumoooran, a i uciteljica kaze da se "tesko" uhodavaju..
..."stalno ponavljamo ono sto vec znamo",
a iz svih slova se vidi da im se nije dalo da budu napisana...
..pazim da dovoljno spava i jede, da se i poigra, ali ....valjda je taj boravak od 8 do 16 30 ipak previse nakon dva mjeseca kupanja i igranja..
ne znam ni sama kako da im malo olaksamo...
..citanje prije spavanja se ne preskače (Grga Čvarak),
likovni ga veseli, a inace mu skola nije bila mrska, tako da se nadam da je samo period prilagodjavanja...
heh, a moj je odusevljen ponavljanjem... imaju oooogromne zadace, i uciteljica im stalno govori kako to sve moraju imati u malom prstu da bi lakse svladali tablicu mnozenja... i oni su se na to fokusirali, i pokusavaju sto brze i sto tocnije rijesiti sto vise zadataka, i stvarno bude brzo i tocno.
ali moj ne voli prirodu, uuuuzasno mu je dosadna
a i likovni mu zadaje glavobolje jer uciteljica ima neku svoju viziju
ide sam u skolu i iz skole, put je dug i opasan, ali on je hrabar i oprezan
Gledam danas prirodu a ono tamo vazdazeleno drveće :shock:
gdje je nestalo zimzeleno?
išla sam sad surfat i postoji stručni članak
Izrazi vazdazelen i zimzelen u hrvatskom leksiku i njihovo znacenje
bogme sam se i ja :shock: nad zatvornicima i otvornicima.
i ja :shock:aleta prvotno napisa
a smijala sam se pokojnoj babi i podmetu i priroku
aeiou su jedni ,a svi ostali oni drugi
brijem da su orvornicu samoglasnici, logično mi je
otvornici
mislis, otvornici su samoglasnici jer moras dobro otvorit usta da bi ih izrekao? meni jedino to objasnjenje pada na pamet al tolko mi je nevjerojatno da sam jos uvijek u cudu. sto je falilo samoglasnicima i suglasnicima?
naslijeđe iz mraka
vokali i konsonanti = otvornici i zatvornici – otvoren/zatvoren prolaz zračnoj struji
mene ubi obitelj, uza obitelj, sira obitelj, rodbina, rodjaci, rodijaci, svojta i svi ostali iz tog kosa.
i to moraju znat?marta prvotno napisa
ako imaš veliku obitelj, svakome na čelo priljepi natpis sa ujak, stric, tetka ,pa nek se šeću pred malimda bar koriste nekome
Pod obitelj su radili uža/šira obitelj, tetak, ujak, stric, nije bilo dalje od toga
Mi prođemo gradivo stranicu unaprijed ,tako smo i kod obitelji mada još nisu došli do toga.Na pitanje kako se zove moj brat,moj Ivan ko iz topa pa ujo,dobro ujo ga ti zoveš ali kako mu je ime?nisam siguran jel Vedran?Inace brat mi se zove Dejan a žena mu je Vedrana
Ja sve rodjake i svojtu (eto i novu rijec sam naucila) zovem po imenu. Od malena. Kod nas nije bilo striceva, tetaka, ujaka, jer bi unosilo zbunjozu, pa smo mi to ukinuli po kratkom postupku i svi sve zvali po imenu.
Ali nije cak ni to problem, nego sam sama kriva sta sam na primjeru svoje, malo komplicirane obitelji isla objasniti neke detalje, ter sam se zakopala do grla.
curki je sve super. zazelila se uciteljice i prijateljica i prijatelja iz razreda.
i uzbudena sto ce sa jos par njih ici u trece razrede, dok ostali iz njenog budu ucili pisana slova koja je ona prosle godine savladala.
razlika je najveca u meni.
ja sam nekako opustena za razliku od prosle godine, kada sam prva 3 mjeseca provela u grcu, glede pitanja i sumnji da li smo izabrali dobru skolu, da li smo trebali ipak waldorfsku, kako moja cura na sve to reagira, da li se njena osobnost pod utjecajem skole mozebiti mijenja......itd,itd
i ubi me ovaj drustveni zivot:
mama moze se lily doci igrati kod mene? kad ce lea doci spavati kod nas?
jako mi je dosadno, moras nazvati nekoga... nazovi selinu? kad cemo u kazaliste?
idemo na igraliste? moze li xy provesti s nama cijeli vikend? molilm te, molim te.... idemo na pizzu? obecala si mi da poslije skole idemo na tramanzzine u bar italiu.... itd,itd
mi ovo nikad nismo radili :/ sto uciteljica kaze na to?princezica prvotno napisa
A. skoro da više i ne dolazi iz škole sam! Srećom, zasad sve dobro funkcionira, čak i D. primaju u igru.seni prvotno napisa
Ništa zašto ?pa mi čisto pogledamo šta ce raditi sljedeci dan i i ako ima nejasnoca tipa ovog gore objasnim mu da mu bude lakše.Misliš da nebi smjela?
pa ne mislim da ne bi smjela
ali ivar se jako veseli necem sto je naucio u skoli, ne od nas, pa mu ostavljam to
a negdje sam na forumu citala da je uciteljica bas trazila od roditelja da ne uce unaprijed
sad sam se zamislila ali ne vidim kako bi mu to moglo štetiti.u 1 razredu smo uvijek citali unaprijed da bi mu bilo lakše,ako zapne ponovi taj dio što mu teže ide,pa kad citaju u školi dobro mu ide i ponosan je zbog toga.ili primjer na pitanje kome ti pomažeš u obitelji on odgovori nikom,ja ga pitam ako sam ja zauzeta i borna traži soka ko ce mu dat,onda skuži da on pomaže svom bratu.ne ucim ga stvari tipa što je recenica ili bilo kakve definicije koje ce naucit u školi.eto nadam se da ne griješim.
tako i kod nas. A računam i da je mirniji na nastavi (pod mirniji mislim da ne priča non stop) ako sluša nešto novo.ivarica prvotno napisa
Ljetos sam sa jednom djevojčicom pričala i kaže mala kako zna kvadrat i korijen. Na moje pitanje što će onda raditi u drugom razredu ona veli "brbljati"
Adi nekad sam vrti stranice unaprijed i to mi je OK, ali ne potičem ga. Ako mi se čini da neko gradivo trebam sa njim raditi onda ga radije produbim ali ne idem naprijed.
BTW bila sam danas na informacijama. Ukratko i dalje je full brbljav i brzoplet i na tome ćemo morati raditi . Ostalo je, kao što mi se činilo, sjelo na mjesto Baš sam sretna
Alamama prvotno napisa
oprosti sto se smijem, ali ina poslije skole jucer izvadila listic iz torbe, a na njemu pise ininim rukopisom 2x:
za vrijeme tehnickog odgoja se treba saputati, kako se ne bi ometalo druge.
pitam ja sto je bilo? kaze ona: pa brbljala sam s L.
dakle to se u odnosu na 1. razred nije promjenilo.
ali ja to vidim pozitivno: skola nije promjenila osobnost moje kceri.
seni, takve se osobnosti rijetko mijenjaju...
mene i kolegicu u ovim nasim godinama jos uvijek predavaci znaju zamoliti da sjedimo razdvojeno
a uvijek smo u temi...cisto da se zna
Eto ucili su imenice ja sam ostala malo iznenađena nekako mi je to malo prerano.iz matematike sljede zadaci s zagradama,cini mi se da sam ja to sve puno kasnije ucila,ili me pamcenje loše služi. :?
ja ne mislim da su imenice prerano, pogotovo sad kad uce strane jezike od prvog razreda pa se dogodi da prije uce npr imenice i zamjenice u engl nego u hrvatskom
Evo ja jučer bila na informacijama. Učiteljica zadovoljna s mojim sinkom. Kaže da se oslobodio, više nije onako šutljiv, pa je ostala pozitivno iznenađena. Matetamtika mu ide najbolje, a i najviše je voli. Meni je drago zbog toga, jer ja sam totalni matematički dibidus, pa sam sretna da je kaj se matike tiće na tatu. Hrvatski je ok, ponekad mu se neda, ali ne prigovara. Iz engleskog ima dvije četvorke. pisali su diktat brojeve do deset i boje. Jedino je iz prirode trojka iz kontrolnog, pa sam jučer tražila kontrolni na uvid, jer sam se malo iznenadila pošto je dan prije znao sve što su učili i bez problema odgovarao na moja pitanja u vezi jeseni, a drugi dan dobio tri. Kontrolni je katastrofa i pitanja nisu kak spada razjašnjena, jer sam se ja sa svojih trideset i nešto morala zamisliti kak bi riješila te zadatke, a o jednom osmogodišnjaku neću ni prićati. Cijeli razred je loše napravio kontrolni, pa je to samo još jedan dokaz da klinci nisu uopće shvatili kaj treba napraviti, pogotovo što su im odgovori u biti ispravni, ali npr.nisu trebali na ponuđene crte pisati cijeli tekst, već samo slova ispred točnih odgovora.
Što se tiče moje Lane, apsolutno nemam nikakvih problema :D .
Imenice još nisu učili - izgleda da svaka škola ima svoj program.
U školu obožava ići, ocijene (hm, hm... sve 5 osim jedne četvorke iz likovnog). Baš ne voli pisati zadaću, ali je odgovorna i to napravi. Nikad s njom ne pišem zadaću. Kad završi, ja pogledam i to je to. Eventualno ako joj neki zadatak nije jasan, probam joj objasniti.
Jedino što sama sprema stvari za školu, pa ponekad zaboravi koju bilježnicu
tablica množenja hm ivan obožava matematiku to mu je najdraži predmet,on to sve rješava logicki,a pošto ovo treba nauciti napamet ,momentalno mu i nije omiljeni predmet.do sad su ucili množenje s 2,5,3,ovo dva i pet je išlo po logici a s tri smo ucili napamet i bilo je suza.kak vama ide
Mi je ne učimo napamet za sada, već onom logikom:2,4,6,8,10...ili 3,6,9,12,15....jer mi je važnije da skuži na osnovu čega dolazi do rezultata, nego da na pamet naštreba onu famoznu tablicu.
Isto tak i kod djeljenja.
ivar je naucio ovako, zbrajajuci i mnozeci ali cu inzistirat i da je nauci napamet jer koju god sam matematicarku pitala svaka mi je rekla da je to nuzno
Naravno da je nužno da je naući na pamet, ali sada tek uće po kojem principu se radi množenje i djeljenje i jako mi se sviđa kako taj dio obrađuju sa učiteljicom.
Ma ja se uopće ne brinem, to su sve male pametne glavice i oni sve to sami skuže, mi ih samo trebamo puno grliti, ljubiti i govoriti stoput dnevno koliko ih volimo, a sve ostalo sami odrade.
mene nisi pitalaivarica prvotno napisa
Adrian zasad odlično pamti i kroz vježbu je naučio napamet, ali tek smo došli do množenja i dijeljenja brojem 1. Zanima me kako će pamtiti sa 7 i 8.
a nisam, priznajem da mi je uzorak bio mali
Jel bar distribuiran po Gaussu
ivanu super ide ovo 2,4,6,8 i potpuno mu je jasno kako dolazi do rezultata ali mislim da mora znat na pamet ,jer kad pišu test imaju 3 sekunde za odgovor pa baš i ne stigne izracunati na taj nacin.
tako i kod nas.. kad učiteljica završi sa svojom metodom, inzistirat ću da nauči napamet.ivarica prvotno napisa
Moja curica ide u drugi razred,iz matematike uce mnozenje i stigli do broja 4.Do sada joj super islo sa zbrajanjem i oduzimanjem,ali ovo mnozenje i djeljenje nikako.Sto se tice hrvatkog j. pisu sastav o visibabi,dosta ju je opisivala i uciteljica joj rekla da to mora kuci ponoviti.Objasnila sam joj kako bi trebalo to otprilike izgledati. Iz eglenskog su odavno trebali nauciti abecedu napamet.Kontrolne iz egl. su dosta teske,moraju znati tocno kako se pise rijec,ona diktira na hrvatski i oni moraju napisati na eglenski.
Iz prirode su stigli do zavicaja,dosta joj zanimljiva priroda.
E sad uciteljica kaze da moja kcer nema koncetracije,par puta ju pitala kako da postignem da je motiviram samo je rekla da treba raditi s njom,a sta drugo radim.U prvom razredu je isto bio taj problem,rekla mi da ce to doci vremenom.Nisu mi bitne ocjene nego me brine sto ona zaboravlja domace radove.Kazem joj da zaokruzi i dala sam joj mali blokic gdje ce pisati obavjesti.Samo molim da mi se netko javi da me savjetuje u vezi te koncetracije,svaki savjet mi dobro dosao.Hvala!
danima razmišljam što me muči oko ovog "učenja napamet" o kojem se priča. I onda sam jučer na roditeljskom skužila. Pričala je učiteljica da oni dosta polako rade da im legne, ali da kad završe gradivo nema nešto znam nešto ne znam, i da se iz diktata može dobiti 5 ili 1.
I sad kad zbrajam 2 i 2 znam što ne valja. Dijete zaista mora znati tablicu množenja ali mislim da je ne treba (ne smije) učiti napamet. Npr svi znamo koliko je 2 i 2 ali nismo to učili napamet , jel tako nego kroz vježbu. Mislim da je isti princip sa množenjem i dijeljenjem.