Dianula prvotno napisa
Ocekujem nove bebe, po svemu sudeci blizance (doktorica mi je najavila moguc nestanak drugog blizanca, a posto za abortus nisam odlucila sam bez prenat testa cekati i moliti se).
Vec imam jedno dijete, od 18mj.
Sveucilisni sam profesor postala nakon mukotrpnog truda i rada u posljednjih 12g, da ne racunam razdoblje temeljnog studija.
Relativno kasno sam se udala, kad sam vec krenula dobro svojim putem znanstvenika i predavaca i voljela sam svoj posao iako je institucija puna sujete, mobinga i zloce. Ja sam nalazila balans u svojim prijateljskim i obiteljskim odnosima, a i nije me se ticalo sta drugi po kabinetima rade.
Kad sam se udala, suprug je izrazio jaku zelju da radi vani (mislim van ex-Yu prostora). Nisam se slagala da idem odmah, iako jesam razmisljala o tome ali preko postdoktorata, to mi je bio sljedeci cilj.
Kako sam ubrzo zatrudnjela, udovoljila sam mu racunajuci da mi je svejedno gdje provodim porodiljno, a za to vrijeme mozemo mozda nastedjeti novaca. Ja sam imala sve samo ne vrijeme za pisanje projekta za postdoc, jer je on radio po 8h na dan plus 2h potrebna za prijevoz.
Ja sam neprestano bila sama s bebom. Koliko god bila divna, koliko god uzivala u njoj, narusavalo mi je psihicko zdravlje ta cinjenica da sam sad u ulozi u kojoj nemam vremena ni da se pocesljam, a kamo li da nesto procitam. Otkako znam za sebe, nije dan prosao da nisam nesto citala ili pisala. Pocela sam nocu raditi, a onda bih bila iscrpljena preko dana.
Kad je zavrsilo porodiljno, vracam se na posao na Fakultet, bez icije pomoci. No niti sam radila na istrazivanju, pripremi za postdoc, niti sam mogla nastavu raditi, stalno sam uzimala neka bolovanja.
Sad, pocetkom novogog semestra, moram traziti dopust ili neko neplaceno, jer ne mogu trudna i sama s bebom biti "dolje", dok suprug i dalje radi u De.