kao netko tko nikad nije bio na skijama dozvoljavam si možda glupo pitanje
kako skijaju djeca početnici (recimo napredniji početnici, 3. godina skijanja)?
sa štapovima ili bez štapova?
Printable View
kao netko tko nikad nije bio na skijama dozvoljavam si možda glupo pitanje
kako skijaju djeca početnici (recimo napredniji početnici, 3. godina skijanja)?
sa štapovima ili bez štapova?
mislim da to ovisi o instruktoru/treneru.
kad smo unajmili opremu, rekla sam da je ovo 2. godina i da su prosle godine skijali bez stapova.
tamo su mi rekli da mi ih daju pa ako odluce koristiti, super, ako ne, ne.
samo da jos snijega bude :D
btw. mislim da je to i do uzrasta...ja sam ko dijete pocetnik skijala od pocetka sa stapovima. bila sam malo starije dijete :D
sad sam gledala prošlogodišnje Orkine fotke iz škole skijanja (5. godina učenja), ima slika i sa štapovima i bez njih
znači, ponesi
pitam jer je V išla na skijanje
organizator skijanja je organizirao i posudbu opreme, ali im nisu dali štapove
i sad ona cvili jer nema štapove, a htjela bi brže skijati
sad joj više štapove ne mogu poslati
pa me zanima kakvo je sada pravilo učenja
nekada davno, davno, davno, davno.....:mrgreen: kada je MM prvi put stao na skije, počeo je sa štapovima, koji su mu puno pomagali, pa ga sada čudi što oni to nemaju
štapovi dolaze na kraju
prvo treba savkadati tehniku prebacivanja težine s noge na nogu i postavljanje ramena paralelno sa stazom
tek onda štapovi (u nađem slučaju, 4. godina učenja)
apri, ma nije baš točno tako. Učitelji (a mi idemo u istu ski školu) ih daju kada procijene da treba. F. ih je dobio odmah prve godine, i to valjda već drugi dan. A K. druge godine škole skijanja. S time da oni to rade po danima, a i znaju ostaviti štapove na vrhu i onda malo vježbati bez njih, ako učitelj procijeni da im treba. Tako da sam ja štapove uvijek u zagrebu posuđivala za sbvaki slučaj, a sada više nema frke, jer posuđujemo tamo.