ma gle ovo!!!! 30. kolovoz!!!!!!sorciere prvotno napisa
joj kak će me čuti sljedeći put... radilo se o ISTOM artiklu :?
ma gle ovo!!!! 30. kolovoz!!!!!!sorciere prvotno napisa
joj kak će me čuti sljedeći put... radilo se o ISTOM artiklu :?
kupili smo malom tenisice u shoe be do-u, predomislili se, i teta kaze da nema sanse za povrat novca. druge mi se nijedne ne svidjaju htjela bi novac, no ona je uporna da uzmem neke druge.
sto, gdje, kako mi je raditi?
Ista situacija u Kauflandusorciere prvotno napisa
I svaki puta isti odgovor: Imamo previše posla, ne stignemo stavljati nove cijene...bla, bla, bla. I ja bih još bila uporna i svaki puta dreknula, ali brate mili stvarno mi se više ne da svaki put potrošit još pol sata na kontroliranje računa i reklamaciju
Kako tome stati na kraj?
ja kontroliram cijene. jednostavno si uzmem još par minuta vremena nakon plaćanja - i to što nije po navedenoj cijeni - ili vratim, ili tražim razliku novaca.
tome se može stati na kraj samo na način da SVI reagiraju jednako, pa će im biti lakše stavit ispravne cijene, nego svaki put imat s.ranje u blagajni...
Što napraviti kada vam prodavač u trgovini pokaže i objasni jedan proizvod, a naplati i uruči drugi?
Naime u Meruru sam se raspitivala za usisavače, prodavač mi je pokazao model s ergonomskom drškom i dao reklamni letak i podcrtao model kako bi još razmislila. Nakon par dana sam se odlučila kupiti prezentirani model, obratila se prodavaču koji mi je prezentirao usisavač i zamolila ga da mi napravi predračun jer mi usisavač treba za firmu. Predračun je plaćen i jučer sam podigla kutiju s usisavačem i tu nastaje problem. Dotična osoba iz Merkura je na predračun stavila krivi model, isti kao što mi je prezentirao, ali bez ergonomske drške i naravno ja sad imam krivi usisavač.
Mogu li što poduzeti da dobijem ono što mi je prodavč prodavao i kako to postići?
što napraviti?
za početak - reći im ovo što si napisala, i zamoliti da naprave zamjenu. a ako neće, tek onda potegnuti dalje.
Imam jedno pitanje jer nisam sigurna tumacim li dobro zakon.
Danas sam kupila jedan elektricni uredjaj. U ducanu ga je trgovac ustekao u struju i stvar je radila tij 15 sekundi. Onda sam dosla doma, ustekala ga u struju i nakon jedno 2 minute pregorio je.
Ja to zelim vratiti i zelim lovu natrag, jer ne zelim isti proizvod, a u tom cjenovnom razredu nema drugi (inace bih rado zamijenila za neki bolji uredjaj samo sto prvi bolji u tom ducanu kosta ko 2,5 ova).
Mogu li ja to vratiti bez peripetija?
Obveza trgovca
Članak 5.
(1) Trgovac je dužan potrošaču ispuniti ugovor u skladu s odredbama ovoga Zakona i propisima obveznog prava.
(2)
(2) Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
(3)
(3) Trgovac je u slučaju nedostatka kod obavljene usluge dužan, na zahtjev potrošača, vratiti iznos plaćen za tu uslugu, sniziti cijenu usluge ili otkloniti nedostatak obavljene usluge.
(4)
(4) Potrošač može u slučaju iz stavka 2. i 3. ovoga članka zahtijevati povrat plaćenog iznosa samo ako je prethodno dao trgovcu primjereni rok za ispunjenje ugovora.
(5)
(5) Nedostatak na proizvodu, odnosno obavljenoj usluzi, kada je to nužno, dokazuje se vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama ili uz pomoć ovlaštenog sudskog vještaka, a troškove vještačenja snosi potrošač ili trgovac, ovisno o rezultatu vještačenja.
(6)
(6) Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan.
Pravna narav zakonskih odredbi kojima se uređuju potrošački ugovori
VII. PREKRŠAJNE ODREDBE
Članak 144.
(1) Novčanom kaznom u iznosu od 10.000,00 do 100.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba ako:
– bez opravdanog razloga ne ispuni ugovor sklopljen s potrošačem ili ga ne ispuni na vrijeme (članak 5. stavak 1.),
– na zahtjev potrošača proizvod koji ima nedostatak ne zamijeni novim proizvodom ili potrošaču ne vrati iznos plaćen za taj proizvod, odnosno ne snizi cijenu ili uz suglasnost potrošača ne otkloni nedostatak na proizvodu, a bio je dužan to učiniti (članak 5. stavak 3.),
– u slučaju nedostatka u obavljanju usluge, na zahtjev potrošača ne vrati iznos koji je potrošač platio za tu uslugu, ne snizi cijenu ili ne otkloni nedostatak, a bio je dužan to učiniti (članak 5. stavak 2.),
– na zahtjev potrošača proizvod za koji mu je predao jamstveni (garancijski) list i u tijeku jamstvenog roka ne popravi u razumnom roku ili umjesto toga nije predao proizvod koji je ispravan (članak 5. stavak 6.),
...
(2) Za prekršaje iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se i odgovorna osoba u pravnoj osobi novčanom kaznom od 10.000,00 do 15.000,00 kuna.
(3) Za prekršaje iz stavka 1. ovoga članka kaznit će se fizička osoba novčanom kaznom od 5.000,00 do 15.000,00 kuna.
(4) Za prekršaje iz stavka 1., podstavaka 1., 5., 7., 8., 10., 12., 13., 16., 18., 20., 21., 22., 24., 27. i 28. ovoga članka inspektor može kazniti na mjestu počinjenja prekršaja radnika novčanom kaznom u iznosu od 500,00 kuna.
Pa procitala sam ja to sve. Samo mi nije bilo jasno ima li kakve veze s vracanjem cinjenica da je to ipak crklo kod mene doma. Ali pokazalo se da nema. Nisam imala nikakvih problema.
zozp je napravljen za ono što crkava doma, ne u dućanu...marta prvotno napisa
![]()
![]()
i što ste napravili.Rayna prvotno napisa
naime, i mene ovo zanima.
kupila sam si cipele, došla doma i stišću me. želim ih zamijenti za veći broj, ali tog modela nema u toj boji. ni jedne druge mi se ne sviđaju. i što sad?
mogu li dobiti povrat novca?
evo kod mene riješeno. nisam mogla dobiti povrat novca, ali je ljubazna prodavačica uzela moj broj moba i nakon što je nazvala sve njihove dućane po hrvatskoj,camel prvotno napisa
našla mi cipele u splitu :D i ja ih neki dan dobila.
najprije sam im slala mail, fin i pristojan, ali mi nisu odgovorilicamel prvotno napisa
![]()
onda sam par dana kasnije nazvala upravu shoe be doo-a, nakon sto je sat vremena bilo zauzeto, pa mi se sat vremena nitko nije javljao, pa su me onda skoro jos sat vremena prespajali, dobila ljubaznu gospodju kojoj sam sve izreferirala kako je bilo, ona mi je rekla da nikakav zakon ne nalaze da mi moraju vratiti novce, iako imam racun i roba je nenosena i neostecena, vec je to njihova dobra volja.
rekla sam samo da znam da nije tako, zahvalila se i sutradan dobila novce natrag.
Imam li pravo na zamjenu proizvoda?
Nakon manje od tjedan dana uporabe slavine otišla je gumica koju smo morali zamijeniti. Prilikom zamjene pukao je ventil kojim se slavina spaja sa dovodom vode. Imamo račun ali ne i kutiju...
Da ne kažem da slavina košta 800 i kusur kuna![]()
Hm opet priča sa time da neispravan proizvod moraš vratiti sa original kutijom.Janoccka prvotno napisa
Tako je nama bilo sa TV-om - radio 3 dana i crko i vele treba vratiti u original kutiji. Na to sam mrtvo-hladno rekla da onda varaju svoje kupce jer su prilikom kupovine trebali naglasiti da će TV riknuti za 3 dana i da ne bacam ambalažu i da sam novi TV kupila uz pretpostavku da će raditi a ne pokvariti se. Naravno da su ga primili i bez kutije.
Mislim da kutija ne igra tu nikakvu ulogu.
Pa mislim tko bi čuvao svu ambalažu.... A jel postoji u trgovinama kakva knjiga žalbe ili bilo što na što se možemo pozvati?
i nas su pokušali otpraviti uz rečenicu "ne možemo primiti reklamaciju bez ambalaže" - e tu sam po prvi put vidjela MM-a da je pop**o u trgovini i tražio šefa i galamio da zašto kod ovjere garancije ne upozoravaju da moramo čuvati ambalažu i da li to znači da godinu dana moramo čuvati sve kutije i stiropore od TV-a, veš mašine i frižidera i da mu pokažu gdje to u zakonu piše da reklamacija ne vrijedi bez ambalaže, da koliko je on vidio, piše samo da je trgovina dužna na zahtjev potrošača zbrinuti ambalažu i da će drugi put odtaviti njima svu ambalažu da je čuvaju 2 godine koliko vrijedi garancijauporna prvotno napisa
![]()
a ja sam "dolila ulje na vatru" 8) zahtjevom da mi potpišu i djelatnik i šef da ne žele primiti reklamaciju, i da s tim idem u inspektorat
uglavnom, reklamacija primljena, proizvod zamijenjen![]()
sda cu ja nasiroko i nadggacko izloziti svoj problem jer trebam hitnu pomoc!
dakle,
Odlucila sam iskoristit kupon iz bug-a i kupiti preko VIpa laptop uz potpisivanje ugovora za neku njihovu tarifu!
trazeci skrivene cake prekopala sam njihov web uzduz i popreko i nisam ih nasla.
dodem kupiti komp a oni me traze kreditnu karticu za trajni nalog(iskljuciovo kreditna nikako tekuci)!ja ju nemam i odem doma sva posrana!
nazovem sluzbu za korisnike i trazim da me navigiraju po njihovom portalu kako bih nasla gdje to pise.Oni sami priznaju da nepise nigdje i da ce popraviti!
pisem mail sluzbi za korisnike koja nakon 4 dana odgovara da sve pise u njihovim uvjetima poslovanja i cak mi navode link i isticu članak 6.
6. Svi privatni korisnici promotivnu ponudu mogu iskoristiti iskljucivo uz uvjet potpisivanja trajnog naloga.
tu opet nepise da se radi iskljucivo o kreditnim karticama!
no nije to problem-ja opet trazim po istom tom webu preko poslanog mi linka i DALJE NE NALAZIM PODATAK!
zovem OPET sluzbu i objasnjavam da hocu da mi se objasni gdje to pise!
oni OPET neznaju i zovu me nakom 20 minuta da mi kazu da ce mi se netko sutra javiti!
Kao vrhunac svega ,danas u VIPU na krku mi djelatnica veli da mogu napraviti i na tekuci racun trajni nalog, što sluzba opet negira!
Ljuta sam ko ris jer netko radi idiota od mene!I to crno na bijelo!
Zanima me imam li materijala za prijavu inspektoratu i drugim institucijama zbog lažnog oglašavanja?
pomagajte jer sam ((iako neznam zašto ) strasno ljuta!!!
čitaj dalje od članka 96, 97... zavaravanje, dalje imaš nepoštenu praksu... zavaravajuća propuštanja... pa do članka 120
mislim da imaš dosta toga za prijaviti![]()
iako bih, da sam na tvom mjestu - dobro razmislila da li ću to iskoristiti. isto tako, obratila bih se i bug-u - da znaju s kakvim se problemima sreću potrošači. oni ne odgovaraju za sadržaj oglasa, no mislim da ih je dobro upoznati s tim.
nastavak sljedi!
danas ujutro (obzirom da me nitko nije kontaktirao u petak) zovem ja ponovno i objašnjavam službi za korisnike sve ispocetka, kad veli meni lik -ali gospođo to sve piše! i pokaže on meni a ono FAKAT PISE.
x
ja sam tada zbilja poludila i pocela vikati-da i on i ja znamo da je text dodan naknadno.Uglavnom lik me bezobrazno uvjeravao da to pise tamo danima!
Naravno da to nije istina.
Inzistirala sam ponovno da me kontaktira netko odgovoran.
i eto javila se neka teta manja od makovog zrna.Da sam u pravu i da mi omogucuju da ipak kupim laptop bez trajnog naloga!
Sve nesto mici-mici.
Ja na Krku, tu Vip nema tog kompjutera, ali imaju i za to rjesenje!
Dostaviti ce mi ga iz Zagreba o svom trosku!
Pa neka voze!
Neznam što je bilo potrebno toliko natezanja i navlacenja i laganja sa njihove strane!
fuj.
laptop stize, ali ja sam prijavu inspektoratu vec poslala........(to niti neznaju)
Želim podijeliti svoje iskustvo s kupovinom rabljenih kolica u trgovini Baby Boom i upozoriti na nepošten odnos prema kupcu.
Prilikom kupovine interesiralo me da li su kolica ispravna, kompletirana i koliko su stara. Na prva dva pitanja trgovkinja mi je odgovorila potvrdno, a za starost je odgovorila da ne može sa sigurošću reći koliko su stara, pošto su oni samo posrednici. Naknadno sam saznao da se datum, pošto se radi o 3 u 1 kolicima, može provjeriti na auto sjedalici i ustanovio da se radi o relativno starim kolicima. Također je zatajeno i da kolicima nedostaje jedan dio. Radi se o dekorativnom dijelu koji ne utječe na funkcionalnost kolica.
Zbog svega toga, pošto je prošlo 2 mjeseca od kupnje, a račun nisam sačuvao, odlucio sam kolica prodati natrag u Baby Boom. Za kolica su mi ponudili 3 puta manju cijenu od cijene po kojoj sam ih kupio.
Imam situaciju i molim za vasu pomoc sta mi je ciniti dalje.
Situacija je ovakva:
Kupila sam cipele koje su se prilikom probavanja u ducanu cinile OK (nigdje nisu zuljale, velicina odgovarajuca..). Drugi dan su cipele nosenjem nazuljale u tolikoj mjeri da je ocito kako one nisu primjerene za nogu za koju su kupljene, a to se nije moglo naslutiti isprobavanjem u ducanu. Ponukana svjescu o pravima iz Zakona o zastiti potrosaca treci dan sam odlucila vratiti neodgovarajuce cipele i traziti povrat novca.
Prema onome kako ja razumijem taj Zakon i prema svemu sto je na tu temu napisano uvjerena sam da imam pravo traziti povrat novca bez obzira sto su cipele nosene i bez potrebe da navodim razlog reklamacije. Jedini uvijet za to je, koliko shvacam, pravodobno podnesena reklamacija, sto je.
U ducanu, a rijec je o Stiefelkonigu, isprva nisu htjeli ni cuti za mogucnost bilo zamjene robe, bilo povrata novca iz razloga sto su cipele nosene, kao i zbog toga sto na njima nema greske. Ipak, na moje insistiranje napravili su pismenu reklamaciju, uzeli mi cipele (i racun!) i obecali odgovor u roku 8 dana.
8. dan su poslali odgovor koji me naljutio i zbog kojeg ne zelim dozvoliti da sve na tome i ostane.
U odgovoru osim pozivanja na predmet reklamacije stoji samo jos ova recenica:
Ustanovljeno je da cipele nemaju nikakvu tvornicku gresku niti kakvo mehanicko ostecenje i da ne postoji nikakav razlog za reklamaciju.
I nista vise. Niti da im je "zao", niti sta je meni sada ciniti. (Potsjecam, cipele su mi uzeli, tako da ja trenutno nemam ni cipele, ni novce, a radi se o vrijednosti 900 kn).
Ono sto sada mislim uciniti je javiti "slucaj" Udrugi potrosaca i poslati prijavu inspektoratu.
Na ovakav bezobrazan odgovor iz ducana mislim da ne trebam ni odgovarati.
Sta vi mislite? Ima li smisla poduzimati daljnje korake? I najvaznije od svega, da li se zaista jedan dan nosene cipele, koje se vise ne mogu nositi, a da na njima ne postoji tvornicka greska ili mehanicko ostecenje prema Zakonu mogu vratiti uz povrat novca?
Vidjela sam da je Vrijeska imala slicnu situaciju i bas bi me zanimalo kako je to kod nje zavrsilo!
šimecki je kikici vratio novce za balerinke, koje su se činile ok - no nakon jednog dana nošenja - dobila je krvave žuljeve :?
sorciere, hvala ti sto si se javila. Vec mi sama ta cinjenica ukazuje da sam na pravom putu, ako se potrudim tjerati ovo do kraja.sorciere prvotno napisa
![]()
Da, cipele su i u ovom slucaju nazuljale do krvi.
Nego, osim vrlo neprofesionalnog odnosa ne znam nije li Stiefelkonig ucinio jos koju pogresku, koju ne bi smio, na primjer:
1. Da li su mi smijeli uzeti racun i cipele?
2. Da li bi ih vec na temelju njihovog odgovora u kojem nista ne pise sta je sa mojim cipelama i sta mi je ciniti dalje recimo mogla "tuziti" za odtudjenje stvari ili tako nesto?
pa moraju ti vratit il pare il cipele... koliko dugo to traje?
btw - probaj se pozvati na "skrivenu manu u kvaliteti robe" - jer postoji mogućnost da je krivi kalup...
kikica je došla samnom, i vidjeli su i flastere i rane - a na balerinkama su bili i tragovi krvi na tim mjestima - tako da nije bilo dvojbi. ponudili su nam nešto drugo (AKO želimo), no kako je sve bilo slično - žena nam je bez problema vratila novac.
sorc pitanje za tebe
ako imam reklamaciju i oni mi vrate novac
imaju li pravo zadržati račun?
jer na računu je bila hrpa drugih stvari, ne samo to što sam vraćala
p.s. dobila sam odgovor da sam prva
sad čekamo hiposa :D
tenx![]()
tamo gdje sam ja vraćala robu, kad je bilo drugih stvari na računu - obilježili su reklamaciju, fotokopirali račun - i sebi ostavili fotokopiju. tamo gdje je bila samo jedna stvar, nisam ni obraćala pažnju. ostavljala sam račun (što mi je logično) - obzirom da je "ugovor" storno...aleksandra70vanja prvotno napisa
da li ih zakon obvezuje - ne znam, no vjerujem da imaš pravo na taj račun. u svakom slučaju - ako oni ne znaju, reci da ćeš pitati inspekciju.
čestitke na (kršitelj koda)osu!!!!!!!
:D :D :D
to je bilo u DM
kupovala sam s onim popustom od 15%
uzela sam hrpu stvari, među ostalim V 2 hulahopke
veličina 8-10 godina
V ima 6.5, je ona velika, ali baš da ne stane u čarape za 10 godina :?
ja sam htjela zamjeniti robu za robu
i uzela sam 2 para čarapa, 10-12 god, mada nije bilo ni boje ni dezena koji se meni dopao
ali oni su rekli da ne može tako
nego prvo oni meni vrate novac, a onda ja kupim čarape
naravno da mi vrate onoliko koliko sam ja platila, toj je s 15% popusta, a ja platim po punoj cijeni
ja to nisam htjela nego sam tražila robu za robu
da li sam bila u pravu?
kako su rekli da ne može onda sam ja rekla da neću uzet druge čarape, jer mi se stvarno nisu dopadale bojom
onda su one bile dosta neugodne, pa nisu mogle naći šifru čarapa za skinuti (kad sam ih kupovala uredno je čitač skinuo njihov barkod, a sad nije mogao) pa je jedna išla tražiti šifru, a ljudi u redu čekaju i šize
onda komentari, jedna dolazi pa pita ovu na blagajni zašto vraćam, a neću druge čarape, a ova onako zakoluta očima pa joj neš tiho odgovori...
no na kraju ona meni vrati novac i zadržava račun
ja tražim račun jer je na njemu robe u iznosu od 800 kuna
ona mi ne da jer da mora ima račun za pravdanje povrata novca
ljudi u redu šize i ja odlazim
jedino što sam je namolila da mi da broj računa i datum izdavanja
dosad sam uvijek imala izvrsna iskustva s DM, ovo mi je prvi put tako nešto
morale su ti dati bar kopiju računa (po mom).
ja bih napisala pismo upravi, tražila kopiju računa - da mogu pitati inspekciju da li su dobro postupili.
ili bih napisala pismo inspekciji (mailom), pitala za objašnjenje - a u Cc bih stavila DM - tako da znaju što sam pitala.
Aleks, jel to znači da si kupila kalendar?
Čestitam na hiposu! :D
jesam, zato sam te danas i zvala iz mullera, dal da tebi kupim, al uzaludAdioMare prvotno napisa
mi trud
al kakve veze ima kalendar sa mojim pitanjem :?
tenx, ali dok on ne dođe niš ja ne vjerujem
alex, pa niš' se ne hvališ! :D
(nego ovak' okolo naokolo moramo saznati)
ma hvalit ću se kad ga budem u rukama imala
onda ćete dobit i fotke![]()
Molim vas pomozite mi jos malo.
Odgovor na "reklamaciju" (jer zapravo ja nisam nista ni reklamirala, nego trazila povrat novca, ali su oni to tako evidentirali) dobila sam u petak. Obzirom da sutra idem na put i da me nece biti cijeli tjedan, sutra na brzinu moram nesto u vezi toga poduzeti iz straha da mi ne "protekne rok za zalbu".
U petak sam putem interneta poslala pitanje za savijet Udrugi potrosaca, ali njihov odgovor vjerojatno sutra jos nece stici. Buduci da ih nisam uspijela dobiti telefonom, bojim se da mi to nece poci za rukom ni sutra.
Znaci, sutra na brzinu moram jos nesto poduzeti, a nisam sigurna sta:
Da li da nazovem direktora Stiefelkoniga, koji je potpisan na dopisu pa da mu kazem da cu ih prijaviti inspekciji, ako mi odmah ne vrate novac?
Ili je bolje da na njihov dopis odgovorim dopisom u kojem bih im rekla da ja nista ne reklamiram nego trazim povrat novca pozivajuci se na Zakon o zastiti potrosaca i dobre poslovne obicaje (ili nesto u tom smislu)?
Ili da jednostavno ispunim obrazac za prijavu Drzavnom inspektoratu putem interneta, pa kako bude?
Ili mozda nesto drugo? :?
ako možeš - pošalji mail inspektoratu, udruzi potrošača, a u cc stavi štifelkeniga...Aurora* prvotno napisa
napiši da su ti uzeli i račun i cipele, i da ti je njihov proizvod (cipele) neupotrebljiv zbog skrivene mane u kvaliteti robe (kalup) - te da sukladno zozp - tražiš povrat novca.
reklamirala si u roku (btw - rok za skrivenu manu je čini mi se 30 dana).
btw - ja sam svojevremeno dobila natrag novce za sandale koje su mi farbale nogu. trgovkinja mi je rekla da ČEŠĆE PEREM NOGE :shock: :?![]()
Po telefonu ni danas nisam uspijela dobiti Potrosaca tako da sam poslala preporuceno pismo Stiefelkonigu u kojem sam napisala otprilike ono sto mi je sugerirala sorciere.
Sada odoh na put pa cemo vidjeti sta ce biti dalje kada se vratim.
Molim pomoć!
Bili u outletu Four roses, mm kupio hlače u S. Oliveru.
Na deklaraciji su bile 2 naljepnice sa cijenama,
na jednoj je bilo -40% i cijena 196kn
a na drugoj naljepnici je bila cijena 293kn
Dakle, očekivali smo da je cijena 196kn i kupili lače, kada smo došli doma na računu stoji 293kn
Zvala sam ih, njihov odgovor
Niža cijena je sa Božićnog sniženja hlača kada su bile u S. Oliver dučanu u CC1
a viša cijena je sadašnja cijena u outletu
i rekli su da oni tu ne mogu ništa
Veliki šok i toliko o našim outlet centrima, velika prevara.
Što se i da li se išta može napraviti u pogledu toga, pa ne mogu imati na jednom artiklu 2 cijene, naravno kako smo došli u outlet nismo išli za tim da je moguće da je ispravna cijena ona koja je veća, zar nije to normalno razmišljanje?
Što im reči i kako se postaviti prema nastaloj situaciji?
Prijavi ih Roses Price Police
http://www.roses-fashion-outlet.com/b2c/index.aspx
važite "original" pakiranja jagoda u intersparu... treba biti 500g, a ja sam našla PET paketića od 450 do 480g... naravno da sam svoj nadopunila (uz asistenciju tete koja važe).
na primjedbu da je pakiranje manje - dobila sam odgovor da "ljudi vade"... pa kad sam donesla još 4 druga (zaljepljena selotejpom) - dobila sam odgovor da im je "tako isporučeno"!?
sad će meni sorcie pomoći , radi se o T-comu
Naime , od 1. 3 sam s njima prekinula , prešli drugom operateru .Ipak mi je stigao T-com račun za ožujak u iznosu oko 5 kn , nisam se posebno ni zagledala što je , valjda smo 1.3 potrošili nekoliko kuna , iako je prijelaz bio rano ujutro....
E , danas mi stiže račun za ADSL promet na puni iznos 99 i još nešto kn , za ožujak .
Kako i zašto je to moguće , ako smo 1.3 prešli drugom operateru ?
dalmatinka, ne znam kod koga ste prelazili, mi smo ovaj mjesec prešli na b-net i morali smo sami otići odjaviti internet, telefon su nam odjavili oni (iako su telefonski objašnjavali da oni rješavaju SVE - kad je agent došao kod nas, rekao je da internet moramo sami odjaviti, da oni to ne mogu)
da li si ti sama odjavljivala internet?
moram priznati da sa laganim grčem očekujem račune idući mjesec
Nisam odjavila ništa i nitko mi nije rekao.
Mislim , s obzirom da ne nude internet bez telefona , valjda ne mogu naplatiti nešto što ni ne daju.
Meni nije došla pretplata za internet nego samo flat promet od 99 kn.
Ako nemam internet , kako mogu imati promet ?
I ja imam sličan problem, ali s Iskonom.
Ukratko - potpisala sam ugovor na 18 mjeseci koji sam zbog preseljenja otkazala nakon 12 mjeseci jer na novoj lokaciji nema mogućnosti za iskonovu uslugu. Jednokratno sam uplatila iznos za preostalih 6 mjeseci korištenja usluge na koje sam bila obvezana ugovorom kako bih ga mogla raskinuti. I to je bilo to.
Sada, 7 mjeseci kasnije dobijem njihov račun u iznosu od 599,00 kn kojim mi žele naplatiti terminalnu opremu. Poslala sam im mail na reklamacije, u skladu s naputkom na računu na koji mi nitko nije odgovorio, iako sam primila automatski odgovor da će mi odgovoriti u roku 7 dana...Ja bih im rado vratila opremu, bilo da netko dođe po nju, bilo da ju pošaljem poštom, ali me do ovog računa nitko nije kontaktirao pa sam jednostavno zaboravila na tu opremu.
Smiju li oni samo tako, samovoljno, naplaćivati nešto kad se sjete?
Jučer sam u Konzum vratila rolanu lopaticu kupljenu 23.03., znači prije više od tri tjedna. Sticajem okolnosti nisam je iskoristila za Uskrs, pa sam ju otvorila prekjučer, a ono gorkooo, baš neki kemijski okus. Bila je vakuumirana, rok trajanja 4.05., čuvana u frižideru, dakle vjerojatno je takva bila i onog dana kad sam je kupila. Pronašla sam račun (sve račune trpam u novčanik, bacam kad ga više ne mogu zatvoriti, sad se pokazalo kako lijenost može imati i pozitivne posljedice) pa nisam imala problema oko vraćanja. Taman i da nisam imala račun išla bih je vratiti, jer radi se o njihovoj robnoj marki, imala sam originalnu ambalažu, proizvodu nije prošao rok trajanja, no ne bi sigurno išlo tako glatko.
kad sam ja guglala prošli tjedan, izbacio mi ovo:
http://www.archivum.info/hr.comp.ads...om-odjava.html
dalmatinka, moraš osobno odjaviti internet. isti problem je imao i moj susjed, i morao je u t-centar. ne može se ni telefonom.
ovo mi je poprilično čudno...
naime, ako ja dobro shvaćam penalizaciju - ona se primjenjuje kad želiš raskinuti ugovor prije roka, i ne želiš više plaćati pretplatu. oprema je vezana za ugovorni rok - i nakon toga bi trebala biti tvoje vlasništvo.
ukoliko si ti uplatila pretplatu do kraja ugovora - onda ti ne bi smjeli dodatno naplatiti opremu. ne znam što piše u ugovoru, i da li je to dodatno regulirano...
druga stvar, ukoliko oni nisu u mogućnosti pružati uslugu na novoj lokaciji - možda im nisi ni to trebala platiti- već samo vratiti opremu i tražiti raskid ugovora zbog NJIHOVE nemogućnosti pružanja usluge, unatoč tvojoj želji da koristiš ugovor do kraja!!???
preporučam ti da se dodatno obratiš društvu za zaštitu potrošača.
mi smo imali velikih problema s t-comom kad smo preselili. odjavili smo sve njihove usluge, samo smo telefon stavili u mirovanje jer trenutno nije bilo mogućnosti za njihovu uslugu na novoj adresi.
4 puna mjeseca su oni nama slali račune za adsl, max-tv i telefon. natezali smo se dok na kraju nisam tamo nekoga našla tko mi je to riješio. non stop su stizali računi i opomene.
meni je to bezobrazluk prve klase. na kraju sam otkazala i taj telefon jer nema šanse da uopće uzimam više nešto njihovo.
pronašla sam ugovor i čitala...piše da sam im dužna vratiti opremu u roku 30 dana od prestanka ugovora
bah, svejedno im nemam namjeru platiti tu nebulozu, a opremu ću im poslati poštom s potvrđenim uručenjem. nadam se da me neće dalje gnjaviti.