Pokazuje rezultate 1 do 26 od 26

Tema: Kvalitetna masina

Datum pristupanja
    Feb 2006

Početno Kvalitetna masina

Sivate vi i svasta radite i sad ste me zarazile. Nisam jos 100% sigurna, ali razmisljam o kupovini neke masine. Sjecam se jedne bagatove radi koje je moja najsmirenija mama na svijetu skoro poludjela.
    Zelim reci sa time da zelim neku masinu stabilnu, koja radi, kojoj igle stalno ne pucaju, koja moze i te rubove raditi i svasta vec sve sto treba i podnijet vise slojeva i deblje materijale, a da nije bas ono profesionalna i stoga turbo skupa.

Preporuke?
    Molim vas da uz prijedloge stavite i otprilike cijenu!

Unatoc tome sto sam pocetnik, ne bi htjela masinu koja zato sto je "pocetnicka" bude takva da me obeshrabri za cijeli zivot ili da ludim uz nju kao moja mama uz onu Bagatovu.

Hvala!

Arijana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003

Početno

I mene zanima, jer mi je moji žele pokloniti za rođendan :D , a ne znaju koju.

Htjela bih još pitati da li svaka mašina može šivati elastičnu-rastezljivu robu, jednom sam prijateljici odnjela jednu rastezljivu haljinu koju sam skratila pa da je porubi i rekla je da ne može to njena mašina :? cijelu je izbužala a nije je uspjela porubit.

LeeLoo avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2005

Početno

...a jednom sam ja cula da postoje masine sa nekakvim ugradbenim valjda pc-om s vec memoriranim programicima---pa tko zeli biti haj teh mamasivacica..jel....
    p.s. a ja i shivanje.....,uuuuuuuhhhhhh...

Početno

ovako, one masine obicne vise i nisu tako skupe, ja imam neku bagatovu srednje kvalitete kupila sam ju za 1300 kn u mercatoru. stavlja se na stol, šila sam s njom pelene i traperice i svasta...igla pukne tu i tamo al boze moj, to je potrosni materijal...