http://www.ikeaprijevoz.com/index.html
ta stranica ne radi![]()
ima li tko neku svježu informaciju?
jesu li oni http://www.iprijevoz.com/index.html ?
http://www.ikeaprijevoz.com/index.html
ta stranica ne radi![]()
ima li tko neku svježu informaciju?
jesu li oni http://www.iprijevoz.com/index.html ?
i mi naručili preko njih - http://www.njuskalo.hr/transporti-se...-oglas-2170496 i blago rečeno je KATASTROFAAA!! toliko sam ljuta na njih, izvozili su nas doslovno kao majmune, naravno da nakon 10 dana ništa nije bilo isporučeno ( a taj rok im piše na stranici), a mi se podredili prema tome - ostali u zgu, dali dijete na čuvanje i čamili ko idioti!! ali ni dan danas - više od mjesec dana nema ništa!¨!!! svaki put akd nazovu kažu: evo, sutra, joj, sad je muž tamo, sad je onamo, sad j ovaj drek, sad je onaj!!! pitala sam da li imaju neki penale zbog kašnjenja - neeee, za to niti čut ne žele!!! uglavnom - nitko nas nije izvozao kao oni - totalno su NEPORFESIONALNI!
možda im naš iznos od cca 200 eura nije bio značajn za zaradu, ali tako se to ne radi! uj, što sam ljuta
Nadam se da će mi admin/ka dopustiti odgovor na ovaj komentar, budući da se mene direktno proziva.
Makar se nije potpisala punim imenom i prezimenom, prepoznajem tko je forumasica kudri. Kao prvo, stoji da nismo uspijeli stvari kupiti u 10 dana, taj dio priznajem, ali čuli smo se telefonski, objasnio sam vam da smo u velikoj gužvi i da vam nisam kupio SVE. Tada ste rekli da kupim sve i da se onda javim(2 artikla nisu bila dostupna). Kada sam vam pripremio sve stvari, onda ste vi išli na put i rekli da će mi se možda vaš suprug javiti, što se nije dogodilo(to je bio vremenski interval od cca 7 dana, stvari su bile spremne). Zadnji dogovor je bio da se čujemo za Badnjak (da i tada smo dostavljali, vozač i ja do cca 17h kada smo morali prekinuti dostave jer sam morao ipak kupiti i okititi bor - i to sam vam javio). Nakon toga ste otkazali narudžbu. Što se tiče podređivanja, ja to od nikoga ne tražim i uvijek izričito napominjem da smo mi ti koji se prilagođavamo - dostave su uvijek u terminu koji odabere stranka, a ne mi. Na kraju, unajmio sam skladište zato da mogu biti fleksibilniji za dostavama i da se može i pričekati. Ponudio sam vam besplatnu montažu kao znak isprike - odbili ste.
Tako da, na ono pitanje koje je postavila forumašica buba klara odgovaram - nije se ništa dogodilo, radimo kao i prije, ali nismo niti mi cijepljeni protiv pogrešaka i to je sve dio posla. Ali, isto tako, kada se kritika upućuje bilo bi fer reći kako je točno sve bilo.