-
Jakov će isto tek sljedeće godine u školu. to su preporučile i psihologica u vrtiću, i doktorica u komisiji. Razlozi koje su naveli su njegova "neozbiljnost", kratka koncentracija itd. Meni na kraj pameti nije bilo forsirati.
Ali, neki dan čitam na Rodi razvojne osobine šestogodišnjaka i sedmogodišnjaka - jakov je po svemu tipični šestogodišnjak. Ako te osobine tipičnog šestogodišnjaka nisu za školu- pa zašto ih onda uopće testiraju? po tome su samo netipični šestogodišnjaci za školu.
Mene je jedino ovo ljeto malo mučilo- hoće li on uopće imati neke koristi od još jedne godine u vrtiću ( osim što će valjda prirodno sazrijeti).
Nekako mi se čini da su uglavnom prepušteni sami sebi tamo.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma