Dodatna kreće oko
02.10., a ovisi o tome što učiteljica voli raditi. Osobno, radim hrvatski jezik jer mi je za prvašiće najkreativniji(igrokaz, priče, oslikavanje naslovnica, recitacije, priredbe....)
Od mojih 25 učenika -
3 zna čitati i pisati, računati; 10 prepoznaje slova, ali nema razvijenu glasovnu analizu, 4-5 je jako introvertirano, na rubu suza, ne snalaze se, a njih 3 je totalno ne pripremljeno za školu (nisu bili uključeni ni u program male škole, niti vrtića) - ne zna držati olovku, ne zna crtu smjestiti u crtovlje, ne može odsjediti 20 minuta....
Dakle, nastava je
individualizirana najviše što se može. Zadaci su različiti. Svakom učeniku osobno napišem što je zadaća. Sat traje najviše
20 minuta. Nastavu stalno prekidamo igrom, šetnjom do dvorišta, pjesmom...
CD nam je stalno uključen(Onaj CD od Žaka je mrak)....
I bez obzira što mislili
teško je jednog zainteresirati za kose crte, drugog tješiti dok plače kako škola nije strašna, trećem držati ruku da nauči kako se olovka drži, čitaću naći tekst koji će pročitati pred svima jer se dosađuje i zadovoljiti sve zahtjeve roditelja koji na kraju dana imaju milion pitanja....Nastavak slijedi
