ne moraš ga bojkotirati, ali ga možeš prijaviti kao kršitelja koda: Postanite promatrač na jedan danMima prvotno napisa
ne moraš ga bojkotirati, ali ga možeš prijaviti kao kršitelja koda: Postanite promatrač na jedan danMima prvotno napisa
u paketu je vrijedna knjiga o djeci tokom 1. godine života i letak "Roditelji, obratite pažnju" :D
ja opcenito ne podnosim zatrpavanje promotivnim materijalom i u tom smislu mi i sadrzaj ovog paketa neizmjerno ide na zivce.
ali ona knjizica 'moja prva godina' iz paketa je jako korisna i cini mi se da u njoj nema nista sporno, pa mi je nekako bas zao da se bojkot odnosi i na nju.
mislim da u mom paketu nije bilo tog letka.nadica_b prvotno napisa
nadica, otkad je taj letak u paketu? Ja ga sigurno nisam dobila, bio bi mi jako zanimljiv pa bih to zapamtila.
Jutros je na Plavom radiu u emisiji Plavi skener bio prilog o Rodinom pozivu na bojkot paketa "Sretna beba" i uredništvo je pozdravilo bojkot, jer krši međunarodne norme :D
Ako do 08.04.07. ne promjene paket odbit ću ga
Je l u tom paketu dođe i (kršitelj koda)ov letak o turbo anatomskim bočicama?
Naime, jedna mlada majka (i po godinama života i po majčinskom "stažu") je odlučila dojiti jer tamo piše da treba. Međutim kad je bebica (7 tjedana ima) tražila jesti izvadila je bočicu jer tamo piše ako bebe ne žele vući da se najbolje izdavati i dati joj mlijeko iz te bočice, koja je apsolutno istog oblika kao bradavica????????? :shock: :shock: :shock: (tako je barem mlada majka meni prenijela, odn. tako je shvatila)
Onda je nekako došla do zaključka da su njene bradavice uvučene, čim joj bebica primi dojku usta, pa se izdaja, a "međuobroke" mućka neki prah.
Doslovno sam joj uvalila rodine letke o dojenju i rekla da ću je zvati za koji dan da vidim je li napravila domaću zadaću?
Najveće smeće u tom paketu su (kršitelj koda)ove brošure i činjenica da moraš davati osobne podatke (do danas mi ništa nije stiglo). Ovaj puta nikakvih kašica nije bilo (2003. je bila (kršitelj koda)ova, ali nakon 6 mj.), bio je Podravkin podbradnjak i žličica (Lino), također i to se treba izbaciti jer zaista referira na njihove proizvode (od kojih se neki preporučuju i prije 6. mj.). protiv vode u paketu nemam ništa (jer me spasila, a i na etiketi jasno stoji: Proizvod za mamu). Dobili smo Ariel (koji osobno ne koristim), Persil Sensitiv (također ne, eno još mi stoje), Citroenov letak o autosjedalicama (koji smatram korisnim jer mi je mm konačno proučio važnost stavljanja djeteta u nju), također knjigu Moja prva godina i Roditelji, obratite pozornost o ranom otkrivanju oštećenja sluha kod dojenčadi, također informativno i korisno. Bila je tu i Abeceda dojenja, nažalost (kršitelj koda)ova, kojemu je to način da se predstavi kao širokogrudni savjetnik kod problema s dojenjem. Ipak, koliko sam uspjela pročitati, savjeti su površni, ali u načelu ne i pogrešni. No, problem uvijek ostaje to njihovo indirektno upućivanje na svoje proizvode kao rješenje problema.
Ipak, ne bih bojkotirala paket. Prije bih apsolutno izbacila propagandne djelatnike s trudničkih tečajeva, jer se odluka o dojenju donosi puno prije rodilišta, ali i isključila davanje osobnih podataka u propagandne svrhe. Također, mislim da možete puno učiniti već i time što je vaša predstavnica u odboru za mijenjanje sadržaja samog paketa.
Osjećam potrebu kopirati nadahnuti Renatin post s drugog topica na istu temu:
renata prvotno napisa
mene uvjeravaju da u svakoj kutiji postoji edukativi letak, a u zadnje vrijeme ga stavljaju na knjigu ili čak i u knjigu da se ne bi pomiješao sa sličnim formatom propagandnih letaka.
Kada smo Nizozemcima rekli da svaka rodilja dobiva takav edukativni sadržaj, bili su zbilja impresioirani.
Stoga ja podržavam da se paket i dalje dijeli, ali s kvalitetnijim sadržajem. Jedino je pitanje - tko će onda to financirati? Da li je zdravstvo spremno financirati edukativni paket? To treba tražiti od ministarstva!!!
Ja sam u paketu dobila hrpu higijenskih uložaka a kasnije su mi ih slali i poštom :?
Navuče te DM baby bonus dok ne skužiš da se većina od tih novaca odnosi na životno osiguranje za dijete tj.na prve dvije- tri rate .Mislim da su bili popusti na **** sokove od 33 lipe ili 3 kune na veliki paket pelena.
http://www.vjesnik.hr/html/2006/10/0....asp?r=pis&c=1
Evo članak iz Vijesnika koji govori o prednosti dojenja i pravilima o oglašavanju dječje hrane
da su dobili potpunu informaciju o sadrzaju, pogotovo o anketiranju, vjeruj mi da bi drukcije pricali.nadica_b prvotno napisa
Mene općenito živciraju svi koji me na bilo koji način pokušaju uvjeriti da bez upravo njihovih proizvoda više od sada neću moći živjeti i mrzim agresivnu propagandu. No još me više užasava u ovoj cijeloj priči ostavljanje osobnih podataka jer to uopće nije tako bezazleno. Strahujemo često pred nekakvim trivijalnostima, a ozbiljnih stvari nismo niti svjesni. Početkom godine prisutvovala sam jednom važnom seminaru o internetskom kriminalu. Poanta je u tome da je "klasični" kriminal - obijanje brava, pištolj u glavu i sl. postao samo za "sirotinju", sve više raširene u svijetu, a uskoro će biti i kod nas, su mnogo sofisticiranije metode od kojih početnu točku čine prikupljanje osobnih podataka malih, nezamjetnih i nezanimljivih građana. To određene strukture ljudi odrađuju ili nesvjesno ili svjesno i za dobar honorar. Profesor je rekao da ma kako bio prelijep auto u izlogu trgovačkog centra koji predstavlja glavnu nagradu, ukoliko se na nagradnom listiću traži datum rođenja ili JMBG listić treba potrgati i baciti. Paranoja? Kaže da je to opravdana i zdrava paranoja. Tu i tamo čuješ o zagonetnim nestancima ljudi, djece, trgovini ljudskim organima...i meni je sve to nevjerojatno, ali...
Nitko zakonski nema pravo dati naše osobne podatke trećoj osobi, međutim mi sami to smijemo (za sebe). A nismo pritom svjesni na što sve tim činom dajemo svoj pristanak...
meni je agresivna reklama sva reklama na TV-u, pogotovo za vrijeme emisije koju pratim. Da li ćemo zato svi bojkotirati Tv jer nas tamo uvjeravaju da samo njihov prašak skida sve mrlje, da su njihovi ulošci najbolji, da je njihova hrana za pse najbolja za pse ...
Ja reklamu doživljavam kao informaciju o novom proizvodu. Da li ću kupiti jednom i probati - ovisi o proizvođaču tj ako je provjeren, probat ću novi proizvod. Ako ne valja, više ga nikad neću kupiti.
Ako dobijem propagandne letke u kasliću (a dobivam ih stalno o raznoraznim pizzerijama), uglavnom ću ih baciti, oni neće promijeniti moj stil kuhanja i življenja, tj. neću zato obitelji stalno naručivati proizvode iz tog letka.
Zar ste vi drugačije ili smatrate da su drugi drugačiji u tolikoj mjeri od npr. mog stila?
Problem ovoga marketinga je izravan štetan utjecaj na dojenje koje je ionako u Hrvatskoj na vrlo niskoj razini, u svakom pogledu. Korporacijska propaganda širi zablude o dojenju, danas mi se kosa na glavi digla kad sam u Bebama vidjela reklamu za Humanu o mlijeku koje se tobože uvodi kao dodatni obrok uz dojenje, jer je, kao, puno vrijednih sastojaka i omogućuje bolji razvoj....![]()
Danas sam detaljno iščitala Pravilnik i Rodine tekstove još od 2002. na tu temu. Da, problem je svako reklamiranje umjetnih proizvoda dječje hrane, čak i onih nakon 6 mjeseci. Ja osobno razumijem zašto je to tako i slažem se s Pravilnikom i za to sam da se sva reklama o dječjoj hrani izbaci.
No, pokušavam se staviti u kožu većine roditelja koji neće razumjeti zašto je problem reklamiranje kašica nakon 6 mjeseci (btw u ovogodišnjem paketu nije bilo nikakve kašice), zašto su problem podbradnjak i žličica, kao i voda na kojoj piše Proizvod namijenjen majci, također jastučići za dojenje pa i taj nesretni čaj za dojilje. Kako nekome objasniti da ih proizvođač putem jednih proizvoda želi navući na druge?
Nekako, nije mi uvjerljiv argument da ovo može sugerirati majci da treba uvesti dohranu prije 6. mjeseca. Meni je najveća koma onaj idiotski tekst u (kršitelj koda)ovoj brošuri gdje se izrijekom savjetuje mami da u slučaju kolika dade njihov čaj od komorača.
Međutim, kako u Hrvatskoj može djelovati "savjetodavni" telefon za dojenje čije djelatnike - liječnike sponzorira jedan od ovih proizvođača i još se reklamiraju u Bebama??? Ovo je baš izravan udar na dojenje.
pod "mi" mislis na rodu ili na svjetsku zdravstvenu organizaciju i unicef koju su jos pred 25 godina prepoznali ovo sto govorimo i zato kreirali Pravilnik?nadica_b prvotno napisa
Odredbe Pravilnika (pogotovo ove o zdr. radnicima i ustanovama i marketingu) ce hrvatska morati implementirati u svoje zakone prije ulaska u EU.
To isto zna i Vlada RH pa je donijela kao mjeru Nacionalnog programa za djecu 2006-2012 - uskladjivanje sadrzaja Sretne bebe sa Pravilnikom.
Isto to trazili su od Hrvatske 2004. godine u vijecu UN-a u Genevi, a i Misistarstvo zdravstva ima valjda pomaknut stil pa je nedavno oformilo Nacionalno povjerenstvo za dojenje kojem je jedan od ciljeva upravo implementacija Pravilnika u nase zakone.
Ali znas sto me cudi, ne to da to moramo objasnjavati cijeloj javnosti nego nekom tko je isto koliko i mi angaziran za djecja prava.
Letci tvoje udruge dijele se u Sretnoj bebi i mislim da su oni jedna od rijetko korisnih stvari tamo i veselim se tome sto su dostupni svakoj majci koja rodi kao da su nasi, ali ako vec zbog tog ili zbog bilo ceg drugog ne mozes kriticki sagledati stetu ostale prakse Sretne bebe, bar nase djelovanje i nasa uvjerenja ne usporedjuj sa npr stilom.
samo da dodam na temu reklama
smatramo da se tako osjetljiva stvar kao što je dojenačka prehrana ne može i ne smije prepustiti slobodnom tržištu
ne možeš na isti način promatrati reklamu za ariel i reklamu za adaptirano mlijeko
E, ne moraš ispuniti anketni listić...paket je namijenjen reklami, pa ga sveisto dobiješ...ja sam jednu curu u sobi odgovorila od davanja podataka, kad sam joj objasnila čemu ti podaci služe...
a što se tiče dm baby bonusa, poslala sam...bolje da nisam...vjerojatno ću uštedit 20 kuna jer pola toga ne koristim, niti ću... i kao što već negdje na ovim forumskim prostorima napisah nedavno, dm baby bonovi su taktički skrivena reklama u reklami, te pored ostalog sadrže popuste za kupovinu:
-plasmon keksi-2 bona
-**** voćne kašice
-(kršitelj koda) voćne kašice
-(kršitelj koda) sok
-(kršitelj koda) sok
-(kršitelj koda) voćne kašice
-(kršitelj koda) kašice za laku noć
-(kršitelj koda) kašice(voćne i rižine)
znate sto meni nije jasno? majcino mlijeko je , to nitko ne moze poreci, najbolje, najprirodnije i najfinije za vasu bebu. I zasto onda ima toliko zena koje nas napadaju zato sto zelimo zastiti dojenje?
ja cu sada povuci paralelu izmedju dojenja, alkohola i cigareta-a kako?
naime, svi znate i sigurno podrzavate sto se cigarete i alkohol ne smiju otvoreno reklamirati-odnosno slika cigarete i alkohola ne smije se koristiti u reklamama, pa zasto onda podrzavate reklamiranje nadomjestaka majcinom mlijeku,bocica i sl?
svi mi znamo da cigarete i alkohol postoje, isto kao sto znamo i da postoje umjetne hrane za vase dijete-reklamom samo poticemo ljude da koriste ono sto vide na reklami, kao sto to vrijedi za cigarete, tako vrijedi i za nadomjestke majcinoj hrani
znam da ovo nije prava usporedba, ali da se u sretnoj bebi nadje kutija cigareta, sigurno bi se bunile, iako mnoge od vas puse!
Za nadicu, s http://www.roda.hr/tekstovi.php?Teks...2ID=&Show=2216 (s tim da ovo možda čak ne spada tu, jer bojkot nije obavezan, nego je dobrovoljan):
Bolnice - prijatelji djece suočene su sa zastrašujućom zadaćom u borbi protiv laissez-fairea (doktrine "pusti da svatko radi što želi i neka sve ide svojim tokom"), opće neupućenosti zdravstvenog osoblja, majki i većeg dijela javnosti. One također vode bitku s medijima koji, politički korektnim uredništvom ciljaju na umirivanje osjećaja krivnje majki koje dojenčad hrane bočicom, i na još utjecajniji način - oglašavanjem, pomažu u redefiniranju mliječne formule kao prihvatljivog izbora.
Iako je oglašavanje mliječne formule za dojenčad sada strože regulirano, godinama su proizvođači putem oglašavanja i promidžbe uspijevali definirati pitanje prehrane dojenčadi u oba konteksta, znanstvenom (snabdijevajući liječnike dijagramima rasta koji su utvrdili obrazac rasta dojenčadi hranjene bočicom kao normu) i širem socijalnom, mijenjajući percepciju o tome što je prihvatljivo, a što nije.
Kao rezultat, uz odsutnost udruženja žena koje međusobno razgovaraju o trudnoći, porodu i majčinstvu, izbor žena je više pod izravnim utjecajem reklamnih obavijesti, brošura i oglašavanja nego bilo čega drugog.
Proizvođači adaptiranog mlijeka troše milijune smišljajući marketinšku strategiju koja će njihove proizvode zadržati u prvom planu javne svijesti.
U Ujedinjenom Kraljevstvu (UK), tvrtke proizvođači formule troše najmanje 12 milijuna funti godišnje na brošure, reklamne oglase i ostale vrste reklamne promidžbe, često u obliku "edukativnih materijala". Od prilike je to 20 funti po svakoj rođenoj bebi. Nasuprot tome, vlada potroši oko 14 penija godišnje po novorođenčetu na promicanje dojenja.
To je krivi obrazac koji se ponavlja svuda u svijetu i ne samo u području dojenačke prehrane. Globalni reklamni proračun prehrambene industrije iznosi 40 milijardi dolara, što je brojka veća od bruto društvenog proizvoda 70 % zemalja svijeta.
Na svaki dolar potrošen od strane Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) za prevenciju bolesti izazvanih zapadnjačkim načinom prehrane, prehrambena industrija potroši više od 500 dolara na promidžbu takvog načina prehrane.
Prijateljica je rodila u svibnju o.g. i uopće nije dobila paket sretna beba, ja sam mislila da to više i ne postoji.
Dakle, nisam bojkotirala paket, ali sam poparala omotnicu za DM Baby bonus. Ne pada mi na pamet slati Damjanov rodni list u nepoznatom smjeru :?
Moje mišljenje je da je ova akcija kriva! Obrazložit ću zašto: naime, mnogo je mama koje nemaju internet, ne čitaju Rodu, pojma nemaju o dojenju i totalno su neinformirane o svemu vezanom za dojenje i prehranu djeteta. Sama ih poznam dvije (trudnice). Nikad čule ni riječi o čemu se ovde educira mame. A paket Sretna beba je jedina informacija koju će dobiti u ruke. Istina da je zatrpan reklamama za bočice i formule, ali najvažnije je da će majke, ako radi ičega to radi znatiželje, pročitati knjigicu Moja prva godina. A znamo što u njoj piše o dojenju.
Ako bojkotiraju paket, ni to neće pročitati!
Moja prijateljica se ko slijepac držala te knjigice, za Rodu nikad čula, i dojila je svoju malenu godinu i pol, točno slijedeći upute iz knjige.
Možda je trebalo napraviti peticiju po svim gradovima, da ljudi potpišu, da im se objasni što potpisuju i time možda nešto napraviti.
Ruby, u toj knjigici piše da ukoliko beba doji češće od deset puta dnevno nešto nije u redu. Meni je to dovoljno da je otpišem kao koristan izor podataka o dojenju. I ima još onaj jedan dio - da majka barem povremeno dozvoli bebi da se poigra s dojkom nakon što je pojela. To nije nikakvo dojenje na zahtjev.
Napominjen, ovo je moje osobno uočavanje.
napominjeM...
ruby, ako pazljivo procitas prvi post na ovom topicu, primjetit ces da se paket moze bojkotirani na dva nacina (ili oba) - odbijanjem uzimanja paketa, i/ili odbijanjem davanja osobnih podataka u anketnom listicu
osim toga, ne zalazemo se za ukidanje poklon paketa rodiljama kao takvoga, vec za njegovo usaglasavanje sa Pravilnikom, tj. prilagodbom njegovog sadrzaja
da, i ja se sjećam da su mi rekle da popunim ako želim, a i za paket je bilo nešto u stilu - tu ga ostavljamo, ako ga želite uzeti ...teave prvotno napisa
Popunila sam, jer sam mislila i mislim i sada da se mogu nositi sa reklamama, dobila sam nekakvu torbicu sa kremama, kremice potrošila, u torbici držimo bojice.
Ma kužim, sve sam pročitala. I ne sumnjam da mala grupa ljudi može mijenjati svijet, ali ipak kad dođeš sa tisućama potpisa nekome tko je odgovoran, ne bi te smio ignorirati.
U knjizi isto tako piše Dajte djetetu dojku kad god je gladno, preporučuje isključivo dojenje 6 mjeseci bez dodavanja ikakve druge tekućine, preporučuje dojenje do druge godine i dalje i sl. Također objašnjava da za kolike nije potreban čaj i drugi pripravci.
ovo je jako bitno; sjećam se sebe kak sam manijakalno brojala podoje i kad ih je u 5 popodne bilo osam, devet, odmah mi je bilo mukaovca_i_janje prvotno napisa
![]()
i jaPisalo je u ono doba i kako beba smije na jednoj dojki biti najvise 15-20 min. Kada si u frci i panici, kada dojenje ne ide a jedan od rijetkih konkretnih izvora informacija ti je ta knjižica onda ove brojke jako puno znače i uvode veliku konfuziju i zabrinutost.
Dakle, na općoj razini podržava isključivo dojenje do 6 mj, dojenje za zahtjev itd., ali kada govori kako do toga doći onda već nastaju problemi...
Nazalost cure sa foruma spadaju u 1% onih koji se informiraju i sami prosudjuju svojom glavom. Ostatak ne bas sretnih zena je prepusten bombardiranju reklamama. Svi koji mogu sami potraziti informacije na internetu nemaju pojma koliko reklame mogu izmanipulirati ljude koji nemaju druge izvore informacija. Ali koliko je meni poznato sve mame imaju patronaznu sestru koja sigurno zna bolje od bilo koje knjizice. U svakom slucaju cu bojkotirati paketic i svima oko sebe objasniti zasto to radim.
Uf, barem sto se dojenja tice, na to ne bih racunalamina30 prvotno napisa
![]()
Slučajno ili ne, ali zadarski Mercator stavio je (kršitelj koda)ove proizvode na neku akciju prošli tjedan. Ispod reklame malim slovima piše da u akciju nisu uključene dojenačke formule. No ovo ipak spada u kršenje Pravilnika, zar ne?
Sorry sta sam offtopic, ali NEMAJU sve mame patronaznu. Ja nemam niti ju zelim.
spada.klia prvotno napisa
takoder, cajevi za bebe od 7 dana su na akciji, kasice od 4 i 5 mjeseci isto
ja paket SB dobila dva puta 2003. i 2005. Kad sam drugi puta rodila sjećam se ankete al prvi puta ne, što ne znaći da je nije bilo. Jednostavno se ne sjećam.
Rodila sam prvi puta u travnju 2003. i onda još nisam znala za rode. I nije bilo tog letka i te sile ovoga svijeta koji bi me nagovorio da svoje dijete ne dojim.
Pročitala sam sve letke još u rodilištu al iz čiste dosade i zapravo je jedino letak "Roditelji obratite pažnju" dobar. Za ove druge se doista ne sjećam sadržaja.
Oba puta sam dobila (kršitelj koda)ovu voćno/žitnu kašicu bez šećera i adapt. mlijeka.
I malo pakovanje melem kreme koja mi je oba puta bila super jer mi nakon poroda usne ko barut suhe.
I oba puta sam dobila dva podbradnjaka koja su stajala zapakirana do uvođenja nadohrane. (nakon punih 6 mjeseci isključivog dojenja).
Oba puta je bilo malo pakovanje ariela koje me je oba puta spasilo jer sam šlampava pa malo malo nestanemo bez detergenta za veš pa mi to bio spas.
Danas te kutije koristim za slike i super mi je.
Ja se bojim da ima more žena koje u startu ne daju dojenju poštenu šansu i da zato odustanu a ne zbog letaka.
Bilo bi super kad bi taj letak riješio problem ali neće.
Mogu reći da podržavam bokjot mada ne idem roditi al mislim da idem da bi ga primila jer nema teorije da bi to utjecalo na moje dojenje!!
to je najcesci odgovor. ali kako je netko vec gore rekao, sto mislis zasto reklame trose onda silne novce na tiskanje tih letaka, zasto placaju svako nase ime koje dobiju od tvrtke koja distribuira paket ako smo svi mi jaci od reklama?
ono sto ti mozda znas ali vecina mama ipak ne zna je da nije isto kupiti vrecicu arijela zbog reklame pa se vratiti na fax ako nisi zadovoljan i pricati da reklama ipak nije pogubno djelovala na tebe i nece drugi put sigurno i kupiti kutiju nadomjestka u trenutku kad si nesigurna u to jel beba sita jer place a ona bebica na reklami sugerira da ce spavati. ta jedna kutija unistava sve one prednosti iskljucivog dojenja u koje se svi kunu ali izgleda nitko ne vjeruje, a da ne govorim koliko ugrozava buduce dojenje
U ime djece i svoje osobno ime, pedijatra, nastavnika i
znanstvenika koji je cijeli svoj profesionalni život posvetio borbi za
zdravlje i živote djece pridružujem se bojkotu udruge " Roda" protiv
dijeljenja paketa u "Sretna beba" u rodilištima Hrvatske.
Hrvatska ima sve manje djece i toj djeci koja se rađaju trebamo
osigurati što bolje zdravlje od početka života. Jedna od bitnih
pretpostavki za zdravi poletak života je i prirodna prehrane djece. S
tim u vezi tijekom Domovinskog rata 1993 godine Hrvatska je krenulka
zahvaljujući stručnoj i financijskoj potpori Unicefa u program
promicanja dojenja
u svijetu prepoznat kao " Bolnice-prijatelji djece". v eć
nakon nekoliko godina u Hrvatskoj je od 34 rodilišta 15 rodilišta
dobilo prestižni naziv "Bolnica-prijatelj djece". Time se Hrvatska
svrstala u sam vrh Europe, odmah iza Švedske i Norveške po broju
rodilišta s tim prestižniom naazivom. Nažalost uz potporu Ministarstva
zdravstva 1999 godine uvodi se paket " Sretna beba", koja se počela
dijeliti u rodilištima, a čiji sadržaj je bio u kontradikciji s
Međunarodnim pravilnikom o načinuj reklamiranja nadomjestaka za majčino
mlijeko, koji dokument je potpisala i Hrvatska. Navedeni paket je u 2
navrata bio na pregledu u Uredu Unicefa u New Yorku i dva puta dobio
negativnu ocijenu i zahtjev da se on uskladi s međunarodnim kodeksom.
Kako to nije učinjeno Unicef je prestao financirati i pomagati program
"Bolnice.prijatelji djece"
Dakle punih 7 godina je prošlo i navedeni paket nije usaglašen s
Međunaodnim kodeksom i cijeli taj projekt evidentno je kontraproduktivan
za dojenje.
Valja naglasiti da je i Odbor UN.a o pravima djeteta negativno se
odredio prema paketu "Sretna beba", te je u Drugom periodičnom izvješću
o primjeni Konvencije o pravima djeteta kojeg je uputila Vlada RH
navedeni odbor zaključio u ćlanku 51 "...Također ga zabrinjava
učinkovita provedba programa dojenja i brine da paket "Sretna beba"
saddrži materijal koji ne zadovoljava Međunarodni kodeks."
Isti tako pravobraniteljica za djecu Hrvatske nedavno za
vrijeme Međunarodnog tjedna dojenja preporučila je Ministarstvu
zdravstva da se takav oblik i način distribucije paketa ukine,
Kako i pored svih tih preporuka i dalje se forsira
održavanje takvog neprimjerenog i kontraproduktivnog za dojenje paketa ,
nakon što su iscrpljene sve stručne i demokratske mjere uvjeravanja,
jedino predstoji način koji predlaže udruga " Roda"-
U Zagrebu 18. listopada 2006
Prof dr Josip Grgurić
Zašto žena ne bi smjela hraniti svoje dijete mlijekom??? Pa opustite se dajte ženama da biraju, zašto bi vi bili u pravu, nekom se ne doji i to je to zašto bi se morala priklanjati vašim normama ili ičijim. Zvučite ko neki ljuti kokošinjac. Nabrijane kokoške koje sigurno sve od reda žive u uvjerenju kako žive u skladu sa prirodom, ponosne kako su uzvišena bića liberalnih i svjetskih uvjerenja. Dam se kladiti da ste sve od reda takve. Ako ste takve onda od kud vam pravo da ikome namečete svoja stajališta i pljujete po njima.
...skoro sam zaboravio...fakat ste svi Maje!
Hahaha, pa šta ti misliš da je promocija dojenja i dizanje ovakve graje zato što je to liberalno, svjetski, "in"???!!!
Kako se naziva vrsta živih bića u koju ti spadaš? Odnosno, u koju svi spadamo?
Ma samo provociraš, je l da?
Hmh..da..eo ja spadam u skupinu živih bića recimo koje podržavaju dojenje i ja sama namjeravam dojiti za koji mjesec kad se porodim,ali ne podržavam ni takvo militarističko ponašanje kao u ovdje nekih članica koje ne prihvaćaju ''ne mogu'' ili jednostavno ''ne želim'' od žena koje ne mogu ili ne žele dojiti kao da su pale s Marsa ili da su niža bića i nemaju majčinske osjećaje (što je totalno sranje) jer nisu priklonjene baš njihovim stavovima..oke svi smo svjesni toga da je dojenje zdravo ali brate mili znate ga pretjerati s tim bojkotima..ja uopće nisam za to da se ukine taj paket jer mame koje ne žele/ ne mogu dojiti su isto mame i imaju pravo pravo da onda izaberu najbolje što tržište nudi za svoju bebu, mislim niste za to da se djete hrani kravljim mlijeko, niste za formule, za kašice pa koju mater da to djete jede onda ako mu se mama razboli od recimo neke teže bolesti dok je beba mala..šta...da sisa cigankamo po selu kao prije? Eto..samo me to malkoc smeta jer ste..maaalo za MOJ ukus pre..pre naporne, ali dojenje samo po sebi smatram najboljim izborom. Ali tko voli nek izvoli i nek hrani i s ''govancima'' svoje djete ako hoće..ne treba ga u zatvor poslat!![]()
Naravno da imaju, ali one ne mogu na osnovu reklame znati koja je marka adaptiranog bolje od kojemojemalo prvotno napisa
Sto bi se reklo "svaki Cigo svoga konja hvali". A reklame ce napraviti vjerojatno jednu stvar: potkopati mamino samopouzdanje.
Da, Udruga nikako nije za to da se djeca hrane kravljim mlijekom, a adaptiranim zaista samo u iznimnim slucajevima. Oprosti ali ja zaista nikad nisam cula da Udruga inzistira na kasicama ili ne kasicama. Bojim se da si malo pobrkala loncice. Osim ako ne govoris o kasicama prije 6 mj starosti, onda se slazem - to ne podrzavamo jer dijete treba biti na mlijeku prvih 6 mjeseci.mislim niste za to da se djete hrani kravljim mlijeko, niste za formule, za kašice
Pa evo sta treba jesti (lista prehrane poredane po vaznosti -preporuka Svjetske Zdravstvene Organizacije)pa koju mater da to djete jede onda ako mu se mama razboli od recimo neke teže bolesti dok je beba mala..šta...da sisa cigankamo po selu kao prije?
1. dojenje
2. izdajanje
3. mlijeko druge majke ili iz banke mlijeka
4. adaptirano
Nemoj se ljutiti, ali ja zaista nikad nisam nigdje cula da je itko predlozio slanje bilo koje mame u zatvor zato sto koristi adaptirano. Malo si izgleda obuzeta emocijama dok ovo pisesEto..samo me to malkoc smeta jer ste..maaalo za MOJ ukus pre..pre naporne, ali dojenje samo po sebi smatram najboljim izborom. Ali tko voli nek izvoli i nek hrani i s ''govancima'' svoje djete ako hoće..ne treba ga u zatvor poslat!![]()
![]()
Isto kao sto nitko nigdje u ovoj prici o bojkotu SB nije pricao o mamama i osudjivanju njih koje koriste proizvode, nego se prica o osudjivanju nacina na koji firme koje prodaju adaptirano pokusavaju doci do mama - vrlo ne eticke metode. To osudjujemo. Velika razlika. I zato smo pozivali na bojkot. Da ljudi postanu svjesni da to sto te velike firme rade da to NIJE ok, kao ni prinudno uzimanje podataka od mama. To NIJE OK.
[
Nemoj se ljutiti, ali ja zaista nikad nisam nigdje cula da je itko predlozio slanje bilo koje mame u zatvor zato sto koristi adaptirano. Malo si izgleda obuzeta emocijama dok ovo pises![]()
Ma to je bilo figurativno rečeno, nisam doslovno mislila..prenesno značenje.
Vidim nabrojela si listu po važnosti..dojenje,pa izdajanje..ali..aaallii što ako neka mama ne može zbog ne znam..neke boleščure da svojim mlijekom hrani svoju bebu, pa onda su joj potrebni svi ti listići i reklame da zna uopće šta i koje da koristi, i ne ne mislim da svi ti promotivni ,reklamni listići ili bilo što drugo poljuljaju samopouzdanje ako majka sama zna što želi ili ne želi..ja sam prvorotka nikad u životu nisam dojeila..moja mama nije dojila.moje prijeteljice ne doje, ni tete, strine..a eto ja želim i hoću iako primam u sandučić 100 letaka tjedno. To ne ovisi o letcima i firmam nego o osobi, istko kao što me netko ne može natjerati da kupim Ajax ako ja hoći prati s octom kuhinju tako ne može ni za to..a osobe i mišljenje se ne mjenja bojkotom , nego edukacijom..ponuditi isto tako promotivni materijel o dojenju bi bila bolja ideja nego vikati na sva zvona da smo i mi ''sisavci'' i da bi zato trebali dojiti..jer ja se ne smatram ravnom delfinu ili zecu jer sam čovijek i imam pravo na izbor a ne na nametnuto mišljenje što ja mislim da se ovdje pokušava a sve više..po meni i mojim informacijama dobivate veeeliki protuefekt jer imate preagresivnu kampanju i ne ciljate na velču skupinu majki nego samo na istomišljenike. Et!
Što i ti napravila da želiš na nekog utjecati da kupi tvoj proizvod? I da ti pri tome etika nije faktor?
Ne znam..ponudila mu 300 kn samo da ga kupiVedranaV prvotno napisa
![]()
Ne znam zaista i ni ne razmišljam o tome..jer nije me briga što drugi pokušavaju dok god ja znam što ja želim i imam pravo da odbijem ili prihvatim bez obzira na druge i tuđa mišljenja.
a što misliš, koliko ima majki koje zbog svojeg zdravstvenog stanja doista ne mogu dojiti? dovoljno da industrija nadomjestaka lijepo zarađuje? ili bi, u interesu ostvarivanja većeg profita, krug potrošača možda trebalo proširiti na majke koje realno mogu dojiti, pomoću marketinga koji će ih uvjeriti da ne mogu?mojemalo prvotno napisa
![]()
a majci koja svoje dijete mora hraniti formulom ne trebaju šareni papirići nego dobar pedijatar koji će joj pomoći pronaći nadomjestak koji najbolje odgovara (čini najmanju štetu) njezinom djetetu.