1. da, krsi. zasto?zmaj prvotno napisa
prvo zbog (kršitelj koda)ovog loga.
reklamirajuci svoj logo **** reklamira svoje proizvode jer se taj identicni logo nalazi na svim njegovim proizvodima.
drugo jer tom slikom zele reci to: **** je dojenje. **** je jednako dobro kao i majcino mlijeko. dojenje ili ****, isto je. (kršitelj koda)je savrsen izbor za vase dijete isto kao i dojenje. a nije. ni priblizno.
2. da, krsi. zasto?
zbog (kršitelj koda)a.
3. da, krsi. zasto?
evo odgovora na sve tvoje primjere u pravilniku:
5.1 Ne bi se smjelo reklamirati, niti na bilo koji drugi način općoj javnosti promicati proizvode koji ulaze u djelokrug ovog Pravilnika.
5.2 Proizvođači i distributeri ne bi smjeli, izravno ili neizravno, nuditi trudnicama, majkama ili članovima njihovih obitelji uzorke proizvoda koji ulaze u djelokrug ovog Pravilnika.
6.1 Zdravstveni sustavi država članica trebali bi poduzeti odgovarajuće mjere kako bi poticali i štitili dojenje te promicali načela ovog Pravilnika, te bi trebali pružiti primjerene informacije i savjete zdravstvenim djelatnicima o njihovim odgovornostima, uključujući i informacije navedene u članku 4.2.
6.2 Niti jedan objekt u sklopu sustava zdravstvene zaštite ne bi se smio rabiti u svrhu promicanja dojenačke formule ili drugih proizvoda u djelokrugu ovog Pravilnika...
6.3 Objekti u sklopu sustava zdravstvene zaštite ne smiju se rabiti za izlaganje proizvoda unutar djelokruga ovog Pravilnika, za postavljanje plakata ili postera koji se odnose na takve proizvode, niti za distribuciju materijala koje dostavljaju proizvođači ili distributeri proizvoda...