Pokazuje rezultate 1 do 7 od 7

Tema: osiguravajuce kuce (konkretno Jadransko osiguranje)...

  1. #1

    Datum pristupanja
    Jan 2005
    Lokacija
    Samobor
    Postovi
    126

    Početno osiguravajuce kuce (konkretno Jadransko osiguranje)...

    Trebam vas komentar, savjet, bilo sto...
    Imala sam sudar prilikom kojeg je doslo do ostecenja zadnjeg dijela automobila. Djevojka koja me udarila, slozila se da ne zovemo policiju (dapace, bio je njen prijedlog) jer nema ozlijedjenih, a ona priznaje krivicu. Situacija je po pitanju prekrsaja bila krajnje cista - mi smo zakocili, ona nije. Dogovorimo se kao civilizirani ljudi da se nadjemo na procjeni. Dosle obje strane, potpisala ona krivicu i sad krece lunapark! Kaze procjenitelj da mu je cudno sto je steta na nasem autu poprilicno velika, a njoj se nista ne vidi. Mislim Murphijev zakon, nas razbijen a njoj nista. Kao nabila joj se sipka ispod branika unutra, a branik se vratio nazad i sad auto izgleda izvana kao novi. Kaze ona njemu da ni ona ne bi vjerovala da prije nego sto je udarila nije vidjela da je auto citav. Ajde drz nedaj, ide slijedece: moram ucestvovati u vratima jer su prije bila popravljana :shock: Kao nisu nova pa mi oni daju nova (jer se ova ne mogu popraviti), ali ja moram pljunuti koju tisucicu. Tu sam ja vec luda... Da stvar ne bi bila dosadna, danas zovem da mi posalju procjenu i kaze meni procjenitelj da je komisijski utvrdjeno kako steta na vozilima ne odgovara!!!! i8 neka dodjem do njih. Ja se radim luda (inace imam neke poveznice po struci pa nisam totalni blento) i pitam sto mi zeli time reci. Kao njeno ostecenje ne odgovara mom ostecenju i ne mogu mi dati procjenu. Sad mene zanima:
    1. jesi oni stvarno postali lopovska banda koja misli da je ovaj narod totalno neuk, blesav i naivan
    2. da li to imaju zakonske osnovice napraviti ako je ona potpisala krivicu?
    Totalno sam van sebe jer mi auto jos nije ni vidio limara, a vec je karamboliran 10 dana. A bojim se da ako uzmem odvjetnika to bi se moglo oduziti na stoljeca...
    Po meni nisu zavrijedili nista drugo doli javni linc! Kad im treba ugovoriti, onda te vabe i bas su si slatki. A kad treba odgovarati, onda te smatraju kretenom i proglasavaju lazljivcem.

  2. #2
    defimira

    Početno

    ja sam ćula za to osiguranje da najteže isplaćuje štetu. ja sam lupila auto ispred sebe njemu nije bilo ništa a moj je bio poprilićno razbijen tako da nekužim o ćemu oni pričaju. ja mislim da je najbolje otići kod odvjetnika ako je šteta veća jer se s osiguranjima teško dogovorit.

  3. #3

    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Varaždin
    Postovi
    3,613

    Početno

    ja sam stisnula gas do kraja, i lupila auto iza sebe, niti njemu niti meni ništa (Peugeot u Golfa).
    Daj odi na ove stranice, pa postavi pitanje možda budeš imala sreće pa ti odgovori Ćurković. On je po meni najveći stručnjak iz područja prava u osiguranju.
    http://www.osiguranje.hr/
    Ako ti ne odgovori u nekom razumnom roku, imaš i ove:
    BONUS PLUS d.o.o. Zagreb, Martićeva 67 (01) 4650 191
    možda prođeš besplatno.
    Ako ne bude išlo, ostaje ti odvjetnik, odnosno prije odvjetnika možeš uzeti sama sudskog vještaka iz područja motornih vozila, plaća se od 200-300 kn, njegova bi trebala biti iznad njihove. Ako se i dalje protive, određuje se treći vještak čija riječ je stvarno zadnja, a troškove dijele svaka strana pola/pola.
    Ustvari ako na taj način ne uspiješ, onda ti ostaje odvjetnik, ali ne bilo koji nego neki koji ima iskustva sa osiguranjima.
    Sama možeš pročitati Zakon o obveznim odnosima, dio o osiguranju.
    Uglavnom, ne potpisuj procjenu ako ti ne izgleda u redu, a ako ti uopće otklanjaju štetu kao neosnovanu, naravno da trebaš reći da ćeš uzeti i vještaka i odvjetnika. Kad ti ponude procjenu, ne potpisuj dok ti netko ne pogleda. Nagodbu također ne potpisuj na licu mjesta, nego tek kada ti netko pogleda (mada se po nagodbi skida uvijek 20-30% čak i ako ti sva oštećenja priznaju kao osnovana).
    A da je Jadransko mućak, jeste, ide u isti koš sa Eurohercom, odnosno ista im je politika (nagodbe, umanjenja itd.). Ali su zato sa poooklonima
    Na stranicama www.osiguranje.hr imaš primjere iz sudske prakse, pa si pronađi sličan primjer (uzmi si jednu dobru noć za to ili cijeli dan).

  4. #4

    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    442

    Početno

    otkad su izmjenili zakon o prekršajima i ne mora se zvati policija za manje štete, osiguravajuće kuće to na žalost koriste na ovaj način.

    tebi na žalost preostaje da guraš koliko možeš - napravi prigovor, ako treba traži privatno procjenu vještaka pa onda vidi.

    e sad, dok ova koja te je lupila priznaje imaš šanse na sudu - preporučam da pribaviš papir kojim je priznala krivicu (jel osiguravajuće to kasnije jaaaako nerado daje, pogotovo ako se štetnik predomisli) ili da ju tražiš da ti potpiše da je kriva.

    i ovo što ti tinna kaže - ako se odlučiš svakako potraživati štetu, nađi odvjetnika koji se bavi osiguranjem

    i ubuduće - neovisno kolika je šteta, zovite policiju

  5. #5

    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Varaždin
    Postovi
    3,613

    Početno

    ako bi htjela proći bez odvjetnika, probaj reći da ćeš kontaktirati HANFU, postoji i Kodeks osigurateljne etike, pa ZOOO, ma ima svašta, ali treba se snalaziti u tome.
    Da, policiju nije više obavezno zvati, ali eto što se događa kad se ne zove. Vozila se kod manjih šteta moraju maknuti sa ceste da ne ometaju promet, ali se može nazvati policija, čisto da si "zateftere".

  6. #6

    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    442

    Početno

    Citiraj TinnaZ prvotno napisa
    Vozila se kod manjih šteta moraju maknuti sa ceste da ne ometaju promet.
    Ne samo da se moraju maknuti već je prekršaj ako se ne maknu

    Nema veze, uvijek zvati - najčešće oni samo ispune izvješće o nezgodi, ali su ga oni (policija) ispunili, a u slučaju problema uvijek ostane zabilježeno da je policija tada i tada izašla na teren. Rezultat: osiguravajuće kuće ne mogu samo tako odlučivati koju će štetu isplatiti koju ne

  7. #7

    Datum pristupanja
    Apr 2005
    Lokacija
    Varaždin
    Postovi
    3,613

    Početno


    Savjet tjedna Najnovije vijesti na portalu

    Konačno ipak pravobranitelj osiguranja

    Kada će se konačno i u Hrvatskoj uvesti normalni načini komuniciranja i rješavanja sporova nastalih između osiguratelja i njihovih stranaka i to izvan suda, u okviru osigurateljne struke? Ovo što je sada doista je nemoguća situacija. Osiguratelji su država u državi. Sve čine da predmet dođe na sud i vodi se nekoliko godina. Što to košta živaca i para njihove stranke – nije im važno… Kršenje pravila struke i vlastitog Kodeksa ponašanja svakodnevna je pojava…

    Navedena je bit prilično opširnog pitanja našeg čitatelja C.V. koji se žalio na sadašnju situaciju u kojoj se našao. Imao je osiguranje skladišta od provale kod jednog našeg osiguratelja. Rješenjem slučaja i ponudom isplate osigurnine nije zadovoljan, jer mu ne nadoknađuje potpunu štetu, a kad je osiguravao zastupnik osiguratelja ga je uvjeravao da ima potpuno osiguranje. Postupak žalbe na rješenje je u tijeku, ali ne očekuje pozitivno rješenje, jer – kaže – neće „služba protiv službe“, a zna dobro što znači sudski se sporiti i čekati nekoliko godina uz unaprijed akontiranje troškova postupka i potpunu neizvjesnost što se tiče ishoda. Lamentiranje g. C.V. je svakako opravdano.No, ipak, malo po malo i u ovoj oblasti se mijenja situacija.Novi, kažu, europski, propisi u oblasti osiguranja posvetili su prilično mnogo pozornosti zaštiti potrošača osigurateljnih usluga. Od sklapanja ugovora o osiguranju i obveze da se ugovaratelju osiguranja/osiguraniku dadne informativni memorandum s važnim podacima o osiguratelju (i njegovoj podružnici) i o namjeravanom ugovoru o osiguranju, pa do zaštite interesa osiguranika u slučaju nastanka osiguranog slučaja.

    Osiguratelji su, među ostalim, do kraja ove godine obvezni ustrojiti unutrašnju službu rješavanja prigovora stranaka, pa žalba o kojoj govori naš čitatelj u budućnosti neće biti, nadamo se, beskorisni papir na koji se ne isplati trošiti vrijeme. Osim toga, obvezno je postojanje unutrašnje kontrole u osigurateljnom društvu, kojoj će se nezadovoljne stranke također moći žaliti na nezakonitosti postupanja osigurateljevih službi. Konačno, u okviru osigurateljne struke, točnije, u okviru Hrvatskog ureda za osiguranje, do kraja godine formirat će se služba pod nazivom „Pravobranitelj(stvo) osiguranja“, kojoj će nezadovoljne stranke i službeno moći podnijeti žalbu na odluku osiguratelja.

    U pravobraniteljstvu će biti Pravobranitelj osiguranja i Vijeće pravobraniteljstva, u čijem sustavu su predstavnik osiguratelja (imenuje ga Hrvatski ured za osiguranje), predstavnik potrošača (imenuje ga Hrvatska udruga potrošača) i neovisni stručnjak iz područja osiguranja, financija ili gospodarskog prava ( imenuje ga Hrvatska agencija za nadzor financijskih institucija – HANFA, dakle Država).

    Nezadovoljne stranke će moći pravobranitelju osiguranja podnijetu žalbu. On će po toj žalbi morati postupiti - traži odgovor na žalbu, razmatra činjenično stanje, raspravlja o dokazima, nastoji da se stranke nagode, a ako to nije moguće – donosi odluku uz obrazloženje, koju dostavlja osiguratelju. Važno je napomenuti da je postupak pred pravobraniteljem potpuno besplatan, osim troškova zastupnika i punomoćnika, koje će – ako ih imaju morati snositi same stranke u postupku. Odluka pravobranitelja, koji je neovisan i samostalan u radu, ide na izvršenje osiguravatelju. Ukoliko osiguratelj odluku ne izvrši – pravobranitelj o tome izvješćuje državno nadzorno tijelo.

    Na taj način osigurava se brza kontrola zakonitosti postupanja osiguratelja, a državi ostaje niz mogućnosti discipliniranja nekorektnog osigiratelja.
    Redakcija, Dr. sc. Marijan Ćurković - 9.10.2006
    preuzeto sa www.osiguranje.hr

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •