ovdje ništa novo. sjećam se da smo se u jednom autu patili mislim 45min da ju montiramo i nismo uspjeli. u par navrat smo ju montirali sa ne posebnim mukama, rekla bi zadovoljavajuće. možda smo ju jednom i 'zacementirali' ne sjećam se točnobrane prvotno napisa
ništa posebno nego i druge. ipak bi rekla da ima nešto više lufta ako ju treba podložiti sa dekicom, ali izvedivo jebrane prvotno napisa
ne bi rekla (mada možda postoji i takav slučaj). istina je da pojasi imaju malo čudnu putanju pa tto zna zezati. naime bedreni pojas ne ide preko sjedalice nego se provlači kroz kuke ispood sjedalice. kod sjedalica do 10/13kg prekratki pojas je uglavnom prednost kod montaže. naime kroz sjedalicu se provuku pojasi tamo gdje trebaju ići i onda se sjedalica utiskuje.brane prvotno napisa
zakon oko ovoga ne bi smio raditi probleme jer u njemu stoji da AS treba biti odgovarajuća i sa attestom (to kaže pravilnik...). tako ako je AS potrebna kao krevetić, a ovaj JE napravljen i u svrhu prijevoza djeteta u automobilu, ne bi trebaloo biti problema.brane prvotno napisa
prednost ove AS/odnosno košare, rekla bi, da je u tome što je do nedavno bio jedini autokrevetić koji se mogao kupiti kod nas. autokrevetić je potreban isključivoo za bebe male porođajne težine i nedonooščad koja imaju zdravstvenih problema sa disanjem. to utvrđuje liječnik.brane prvotno napisa
još jedna prednost je praktičnost za one roditelje kojima je potrebna i košara za bebe. u ovoj kombinaciji imaju sve: kolica, koššaru i autosjedalicu.
po mojem, glavna mana je upravo i ta mogućnost da se ta AS može koristiti i kao autokrevetić za bebe do 10kg. rekla bi da to dovodi do prečestog korištenja te opcije. na to navode i trgovci (needucirani) ali i proizvođač.
bez obzira na praktičnost, najsigurniji način prevoženja djeteta je pod kutem od 45-60 stupnjeva u AS montiranoj suprotno smjeru vožnje i na sttražnjem sjedalu.




Odgovori s citatom