slažem se s čokoladom (rijetko se zapravo ne slažem s čokoladom, al' to sad nije važnočokolada prvotno napisa
). i meni se učinilo da reklama govori o djeci koja su provela 3 godine u domu kao mogućim prijestupnicima.
smetala me i prijašnja reklama koja je govorila da svako dijete treba obitelj. shvaćam da je riječ "obitelj" u toj rečenici označavala osobe koje vole i brinu se za to neko dijete, ali je vizualni dio reklame potkopao širu oznaku obitelji (lutke mame i tate i malo jeadno dijete koje ih grli). vizualni identitet reklame šalje poruku da svako dijete treba mamu i tatu, što, naravno, nije istina. dijete može biti sretno i bez mame ili tate; sa bakom, sestričnom, odgajateljicom... a nesretno čak i kada su oba roditelja prisutna.
mislim da su tom reklamom izravno pogođena djeca iz domova jer njih ima mnogo koji nikada neće imati mamu i tatu, a i dalje postoji prilika da imaju obitelj. obitelj u smislu da se osjećaju voljeno, neodbačeno, financijski i emocionalno podržanom od osoba koje ih okružuju. to je sve ostvarivo u okviru domova. mnoga će djeca ostati u domu i nikada neće biti posvojena...
problem je u tome što se dom smatra čistilištem. djeca su tamo osuđena na vječno čekanje i samo sretnih nekoliko će biti posvojeno. što je s ostalima? ne zaslužuju li i ona pravo na obitelj? obitelj se može stvoriti i u domu, no na to nitko ne misli.![]()




). i meni se učinilo da reklama govori o djeci koja su provela 3 godine u domu kao mogućim prijestupnicima.
Odgovori s citatom