Slazem se ja da se treba borit protiv krsenja pravilnika i da **** i ostali ne bi smjeli reklamirat sadrzaje koji mogu utjecat negativno na dojenje i tako dalje i tako dalje, ali zar nije logicno da svaka firma zeli reklamirati sebe i da se raznim marketinskim metodama i trikovima zeli sto vise pribliziti kupcu. Ne vidim sto je u tome cudno, jer govorim o svim firmama koje su se ikad reklamirale a ne samo o firmama koje se bave proizvodima za bebe, sto je ovdje osjetljiva tocka.
Dakle, ako nuk reklamira jastuke za dojenje i ako **** reklamira kasice za djecu nakon 6 mj., i da se recimo ti proizvodi pokazu kvalitetni, ne vidim zasto bi ijedna razumna osoba na temelju toga zakljucila da je i njihovo adaptirano mlijeko (koje negdje drugo reklamiraju) kvalitetno i pozeljno.
Jer ako cemo tom logikom ici (bojkotirati sve firme koje imaju elemente neetičnosti u marketingu), trebali bi bojkotirati 99% firmi koje imaju veze s icim sto djeca konzumiraju, ukljucujuci i npr.podravku, sta to znaci da bi trebali prestati kupovat cokolino, vegetu i sl. jer smo odlucili ne podupirat doticnu firmu???