-
Pa linimama, evo mogu odgovoriti samo ovo na tvoje rijeci
Ti kazes:
Ali da je ovaj sok toliko dobar i zdrav i neznam sta jos,
svi bi pili to i svi bi bili zdravi i raspolozeni i lijepi.
Ja odgovaram:
Za jedan proizvod koji je svjetlo dana ugledao prije nepunih 10 godina,
u Europu usao prije 5 godina, proizvodjaca digao medju jedne od
tvrtki sa najbrzim rastom u povijesti ljudskog poduzetnistva, koji je
svake 1,8 sekunda proda po 1 boca negdje u svijetu, mogu reci da je
ovo izuzetan uspjeh i da je ovo jedan od najprihvacenijih proizvoda
danas i da bas iza svega toga moze stajati samo cinjenoca da je
vrlo trazen, a to opet govori o njegovoj djelotvornosti. Ja se jesam
uvjerio da je djelotvoran. Opet ces reci da je reklama znam.
Ti kazes:
Ako je to tako dobro zasto se onda toliko reklamira,zasto toliko ubjedjuju ljude kako je to dobro lijekovito...
Zasto se danas sve reklamira? Da li ti radis negdje u nekom poduzecu? kako se promoviraju Vasi proizvodi, usluge? Moram li objasnjavati
osnove privredjivanja? Imas proizvod ili uslugu, zelis da ti posao napreduje i reklamiras. Ne vidim sta je tu cudno ili sporno. Ako ne volis
reklamu onda napravi listu proizvoda koje doma koristis i koji se negdje
reklamiraju pa ih baci jer se reklamiraju. Ne znam hoce li ti sto ostati.
Razlika izmedju dobre reklame i lose reklame je ta sto dobra reklama
iznosi cinjenice a ne pretjeruje i ne vara kupce. TNI sok se promovira
bas usmenom proedajom od prijatelja do prijatelja jer tu ne bi smjelo
biti prevare. Necu valjda prevariti prijatelja. Ako netko tako i radi, nece dugo. A ti pogledaj reklame na TV. To nisu reklame nego gluposti ako govorimo o stvarnim kvalitetama proizvoda koji se reklamira.
Ti kazes:
ovo me sad toliko podsjeca na ljude koje su u nekim sektama i dolaze ti na vrata i nude prospekte sa lijepim slikama i navodnim istinitim pricama
kako ljudima koji su se ukljucili kod njih najednom krenulo im je sve na bolje
Ja odgovaram:
Zivimo u informatickom dobu gdje se informacije sire vrlo brzo. Svaki dan smo obasuti raznim podacima, nekim istinitim nekim laznim. Nase je da prosudimo koja je kakva. Odluka koju donesemo je nasa svojina, bez obzira o cemu je rijec.
Ti kazes:
Nisam procitala sta pise ni na jedan od ovih linkova koje je gorantnt prilozio,jer unaprijed znam sta pise tamo.
Ja kazem:
Ovo me je najvise iznenadilo. Kako mozes suditi nesto sto nisi ni pogledala?
Ti kazes:
Procitala sam na internetu ono sto me zanimalo i to mi je dovoljno da ne vjerujem u to.
Ja kazem:
Bravo. Dobro je da si se potrudila i ispitala stvar. Donijela si odluku za koju smatras da je dobra i ja cu to uvijek postovati. Na temelju dostupnih informacija si odlucila i to je dobro. Bez obzira na moje misljenje. Biti ce mi drago ako jednom budes promijenila misljenje.
Ti kazes:
Izvini Gorane ali vidi se koliko reklamiras to.
Ja kazem:
Ovdje je bitna ravnoteza. Ako tebe smeta sto ja o necemu govorim sa entuzijazmom i to smatras reklamom, to je tvoje misljenje. Istina je da ja jesam na odredjena nacin "zaljubljen" u taj proizvod no smatram da nisam presao granicu dobrog ukusa i da iz mojih rijeci ne mozes zakljuciti da prodajem m... pod b...... Ako sam nesto rekao trudio sam se da to poduprem znanstvenim cinjenicama. Istina je da kroz svoju aktivnost gledam i odredjenu zaradu. Ravnoteza je ta koja je bitna. Ako sam pekar i znam da imam dobar kruh, govoriti cu to ali ne smatram ukusni da trcim za tobom i povlacim te za rukav i uvjeravam te da kupis moj kruh. Smatram da nisam presao tu granicu. Iza posla stoji i velika zelja da pomognem ljudima na nacin da ih kvalitetno upoznam sa ovim proizvodom. Stoga i moji postovi na forumu. Moj posao nije da nesto prodam. Moj posao je da pruzim kvalitetnu informaciju, da poucim. Odluka je tvoja.
Ako nekad promijenis misljenje, sjeti se ovog razgovora.
Zelim ti puno blagoslova u zivotu.
Goran.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma