Pokazuje rezultate 1 do 11 od 11

Tema: jednokratna pomoc socijalnog...

abonjeko avatar
    Datum pristupanja
    May 2006

Početno jednokratna pomoc socijalnog...

Cula sam pa sam natjerala decka da se ode prijaviti na Zavod za zaposljavanje (radi nesto slabo na crno )) da socijalna skrb daje jednokratnu pomoc od 700kn ako si bez posla a najmanje 3 mjeseca si prijavljen na Zavodu. Uz to, ja sam studentica i, osim porodiljnog na temelju statusa redovnog studenta, nemam nikakvih primanja. A imamo malu Nilicu, naravno. :D
    Moze li mi itko reci vise o tome???

abonjeko avatar
    Datum pristupanja
    May 2006

Početno Re: jednokratna pomoc socijalnog...

Citiraj abonjeko prvotno napisa
    Cula sam pa sam natjerala decka da se ode prijaviti na Zavod za zaposljavanje (radi nesto slabo na crno )) da socijalna skrb daje jednokratnu pomoc od 700kn ako si bez posla a najmanje 3 mjeseca si prijavljen na Zavodu. Uz to, ja sam studentica i, osim porodiljnog na temelju statusa redovnog studenta, nemam nikakvih primanja. A imamo malu Nilicu, naravno. :D
    Moze li mi itko reci vise o tome???
    Zar nitko za to ne zna? Nista o tome? :?

Dobro, a sta je s naknadama za samohrane majke? Predala sam dokumentaciju jos u 8 mj. i nista do sada....zna li itko koliko iznosi????

Datum pristupanja
    Jun 2007

Početno

Ti imaš pravo na socijalnu pomoć u iznosu od 740 kn mjesečno,jer ne radiš,a mislim i zato što se vodiš kao samohrana majka,jer nisi vjenčana s ocem djeteta.A imaš i pravo na jednokratnu pomoć svaka 4 mjeseca.To nema veze ja mislim sa Zavodom za zapošljavanje ili ima???To ne znam,ali znam da na ovo imaš pravo.I na subvencioniranje od socijalnog režijskih troškova,ako ste nezaposleni,mislim bar nemate prijavu radnu!!!!!Provjeri sve kod socijalne radnice.Ja mislim da će ti se isplatit!Puno sreće

Datum pristupanja
    Jun 2007

Početno