Pokazuje rezultate 1 do 3 od 3

Tema: studentica

evelin_i

Početno studentica

bila bih vam zahvalna kad biste mi pomogli..prije godinu i pol dana dobila sam kćer u izvanbračnoj zajednici, nakon nekih par mjeseci ta izvanbračna zajednica je prekinuta i ja sam se s djetetom odselila iz stana u kojem smo živjeli, a koji je u bio u vlasništvu njegove pokojne bake.
    godinu dana je neredovito dolazio po dijete (dva puta mjesečno) i nije davao nikakva financijska sredstva jer sam ja dobivala po 1600 kn porodiljne naknade. nakon godinu dana, na moju inicijativu uplaćivao je svotu koju je sam odredio- 500 kn, i to je trajalo 4 mjeseca. budući da sam ja studentica, godinu sam upisala izvanredno jer ne živimo u zagrebu. moja je curica u 10.mjesecu krenula u privatan vrtić koji su financirali on i njegovi roditelji (jer je njemu bilo previše odvajati 1300 kn od svoje plaće_ radi u državnoj službi, ministarstvo financija).
    nakon dva mjeseca ja sam dijete ispisala iz vrtića zato jer se nije upisao dovoljan broj djece, pa je vlasnica umjesto da smanji cijenu odlučila smanjiti kvalitetu tako što je otpustila odgajatelje, medicinsku sestru i psihologa, a ulogu odgajatelja prepustila je svom mužu koji je pomorac.. niti jedan normalan roditelj, to ne bi mogao tolerirati..
    ovaj mjesec on nije uplatio nikakva financijska sredstva..

budući da stanje između djeteta i oca nije pravovremeno zakonski regulirano, kava bi sada bila procedura kad bi ju ja pokrenula? (skrbništvo i alimentacija)

problem je u tome što on ne želi skrbništvo nad djetetom, ali kad bolje promislim to i nije problem, jer ja želim, želim također da se reguliraju sva njihova viđanja, zapravo problem je u tome što sam ja dužna osigurati ta viđanja dok se on nije obvezan pojaviti.. Nelogično?

Ako on ne želi skrbništvo, već samo viđati dijete ima li smisla pokretati sudski postupak? Mogu li se ja bez sudskog postupka s djetetom preseliti u zagreb?