Zdenka2 prvotno napisa
Dapače, o tome treba itekako govoriti i ne samo govoriti nego omogućiti iznadprosječno inteligentnoj i nadarenoj djeci da se razviju u skladu sa svojim mogućnostima. To je, nažalost, u našem obrazovnom sustavu samo iznimno moguće. Prevladavajuća situacija je nažalost takva da najpametnija djeca najviše nastradaju u sustavu od vrtića nadalje.
donekle se slazem, ali ne u potpunosti.
Meni se cini da je glavni problem naseg skolskog sustava nedostatak individualiziranog pristupa prema SVOJ djeci, ne samo prema onima 'najpametnijjima'.
Za svako dijete trebalo bi prepoznati u cemu je najnadarenije i najbolje i omoguciti mu da se u tom podrucju razvija nesputano okvirima prosjecnosti. Kod nekih ce to biti sport, kod nekih glazba, kod nekih likovnost, ples... a neki ce jednostavno biti 'pametni' (u uobicajenom smislu pod kojim obicno podrazumijevamo verbalno-matematicku inteligenciju).
To mi se cini vaznije (iako se sigurno moze i jedno i drugo), nego prepoznati grupu od 10% opcenito najnadarenijih i omoguciti im individualni i prilagodjeni napredak.