Pokazuje rezultate 1 do 18 od 18

Tema: pravi sam pocetnik

Datum pristupanja
    Nov 2006

Početno pravi sam pocetnik

jos nisam rodila,ali na veliko se trpam informacijama ...

zanima me nakon kojeg vremena ste bebi poceli davati nesto drugo za papati/piti osim cike ??
    voljela bi kada bih mogla sto duze dojiti,a na vise mjesta sam citala da nije preporucljivo bebici barem prve pola god. davati caja ili vodice sto mi je malo cudno pa sad neznam dali sam dobro shvatila? rodit cu u proljece pa me zanima zar je zbilja majcino mljeko dovoljno za vrijeme vrucina?? i kada poceti bebu privikavati i na drugu papicu ?

dorotea24 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2004

Početno

evo ja ti mogu iz osobnog iskustva reći da je tvoje mlijeko definitivno dovoljno, utažuje i glad i žeđ i nema ni najmanje potrebe da joj bilo što drugo osim toga daješ do 6. mjeseca života. nekada je bila praksa da se uz dojenje daje čaj što se danas pokazalo kao nepotrebno pa čak i štetno tako da se nemoj iznenaditi ako te okolina ne bude podržavala. radi se samo o needuciranosti. a imaš dosta napisanoga o tome na ovom portalu pa si malo pročitaj

Datum pristupanja
    Jul 2004

Početno

Brazilijanka, dojenje je istinski dovoljno da zadovolji sve djetetove potrebe za hranom, utjegom i mnogo cime drugim. Novorodjencetu ne treba davati nista drugo osim majcinog mlijeka prvih 6 mjeseci, drugih 6 mjeseci moze ali nema zurbe. Sa napunjenom godinom dana djetetu treba i druga hrana osim majcinog mlijeka.

Trina avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006

Početno

Citiraj lejla prvotno napisa
    Sa napunjenom godinom dana djetetu treba i druga hrana osim majcinog mlijeka.
    Sa godinu dana je djetetu itekako potrebna druga hrana a cura koja je postavila pitanje mogla bi pomisliti da od 6 mj nadalje nadohranu možeš i ne moraš.Nadohrana počinje sa 6 mjeseci,ne treba se žuriti ni forsirati ali treba lagano započeti

Datum pristupanja
    Nov 2006

Početno