Ja kažem živjela demokracija i bilo bi nam uostalom dosadno da svi jednako mislimo,ovako nam je zabavno
Mislim da P.treba prvo riješit zadaću pa je tek onda slobodna,tako radimo svaki dan jer se ja drugačije ne mogu organizirat,tj teže nam je svima.Do 3-4 zadaća je napisana pa onda možemo u šetnju ili na zrak ili skupa raditi neke druge aktivnosti.Uostalom,nemaju toliko puno pisanja a čitamo samo jednom ili dvaput ako imaju za čitat pa onda još jednom ili dvaput naveče prije spavanja ako je potrebno.Vikendom ne učimo i ne vježbamo,ali čitamo lektiru ako je imamo-jednu ili pola stranice dnevno,ovisi o količini teksta.Ne tražim od svoje djece da budu savršena ali isto tako znam koliko mogu pa toliko od njih i tražim.
Mislim da joj zadnjih dana doprlo nešto i do glave od svih mojih silnih priča jer se pomalo pokrenula i ona i mali,vjerujem da MORAMO biti uporni i ne popuštat im pa da ćemo na kraju dobit po svome.Stalno govorim da s klincima igram igru nadmudrivanja i tko će prvi popustit.
Kad gledam druge roditelje iz njenog razreda i njihovu djecu zahvalna sam na svojim klincima,ljepo su odgojena,ne lažu mi ,barem zasad i mogu u njih imati potpuno povjerenja.
Evo,danas je među svojim knjigama našla Pinokia pa tko zna,možda ga i počne čitat![]()


Odgovori s citatom
. Da, uz pomoć roditelja, nego kako drugačije?? Naravno da zastupam mišljenje da treba učiti s djecom, puno, ali NE ŠKOLSKO GRADIVO. Hoće li mojoj kćeri nedostajati to što nisam rješavala s njom zadatke iz matematike (o kojoj puno razgovaramo i učimo, ali nešto drugo, ne ono što uče u školi)? Sumnjam da hoće. Nažalost, ne razumiješ ono što želim reći. Ja itekako hoću i volim učiti sa svojim djetetom, obje podjednako uživamo u tome. To je "posao" majke i ja ga obožavam. Ali odbijam raditi tuđi posao (ovaj puta bez navodnika jer posao učitelja i profesora je da djecu nauče većinu onog što pripada školskom programu).
?
