Stranica 15 od 52 PrviPrvi ... 5131415161725 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 701 do 750 od 2651

Tema: Darovita djeca-kako se nositi s njihovim posebnim potrebama

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,101

    Početno

    Obzirom na činjenicu da zadnjih godinu-dvije pratim literaturu i čitam o svim mogućim poremećajima (od onih iz spektra autizma, SID-a, ADHD-a, disleksije, disgrafije, pa sve do karakteristika darovite djece...) moram reći da su mi se mnogi prozori otvorili . Od vraćanja u školske dane kad je naša razredna Iva bila "glupa ko top (i u našim i u očima učiteljice), a danas znam da je imala disleksiju i disgrafiju, do shvaćanja vlastite i tuđe djece i njihovih neobičnih ponašanja. I bude mi neugodno pred samom sobom što sam iz neznanja ponekad skroz neprimjereno reagirala .

  2. #2
    Trina avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    6,874

    Početno

    Zaboravila sam se nadovezati na još jedan dio Peter..posta. S disciplinom je sve OK. Kao što već rekoh, učiteljica ima problema s većinom dječaka ali stalno mi naglašava kako moje dijete nije među njima i hvali ga po tom pitanju. Znam da djeca često nisu vani kao kući, baš kod nas i je tako. Kući je živahan dječak kojeg ne možeš uhvatiti ni za glavu ni za rep a u vrtiću je bio i sad u školi kulturno i pristojno dijete. Ja sam već rekla, nikako ne opravdavam njegovu lijenost. Domaći radovi se moraju pisati ( i piše ih, oni dobivaju abnormalno puno toga svaki dan pa mu puno vremena oduzimaju, zato mi valjda i prešuti s vremena na vrijeme ono što mu se neda pisati) ali ne možeš poništiti sve odlične ocjene iz znanja na račun onog drugoga. Ispada da je važnije ne preskočiti nijedan domaći nego dobivati petice iz ispita.


    A kada roditelj skače na svaku ocjenu koja je manja od 5, koju poruku šalje svom djetetu?
    Nadica, ovo ti u ovom slučaju stvarno nije na mjestu. Ja zaista nisam taj tip osobe o kojoj pišeš, ja sam samo reagirala na izvršenu nepravdu nad mojim sinom. Da mislim da nije zaslužio tu peticu nebi mi palo napamet reagirati.

  3. #3
    Trina avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    6,874

    Početno

    I još sam nešto htjela dodati (sad sam kao ina). Tu sam se i javila da čujem vaša mišljenja pa je svaki post i svačije mišljenje dobrodošlo.

  4. #4
    LIMA avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    Slavonija
    Postovi
    997

    Početno

    Evo nastavak
    Trina, mislim da u ovim i onim gore redcima možeš iščitati i neke stvari s kojima se tvoj klinac redovito susreće, a to se često etiketira kao nemar i neposluh.


    AFEKTIVNE KARAKTERISTIKE:1. Velika akumulacija informacija o osjećajima kojih nije svjestanc à Krivo protumačena informacija može negativno djelovati na pojedinca

    2. Neobična osjetljivost na očekivanja i osjećaje drugih à Neobična osjetljivost na kritiku; jaka potreba za uspjehom i priznanjem

    3.Smisao za humor dobronamjeran i zlonamjeran à Korištenje humora u svrhu kritike dovodi do loših interpersonalnih odnosa

    4. Visoka svijest o sebi i osjećaj da je drugačiji od drugih à Može se izolirati i stati po strani te imati osjećaj odbačenosti; može različitost od drugih uzeti kao negativnu crtu

    5. Osjećaj za pravdu i svojevrsni idealizam javljaju se vrlo rano à Postavlja nerealne ciljeve ili čini promjene zbog kojih doživljava nezadovoljstvo

    6. Osjećaj samokontrole (unutarnji fokus kontrole) i zadovoljstva rano je razvijen à Ne želi suočavanje s problemima; odbacuje vanjske kriterije i odlučuje živjeti prema vlastitim kriterijima koje smatra izazovom autoritetu i tradiciji

    7. Izuzetna emocionalna snaga i intenzitet emocija à Neobična osjetljivost; problemi u realnost životnih ciljeva

    8. Velika očekivanja od sebe i drugih što često izaziva frustracije sobom, drugima i situacijama à Frustracije i obeshrabrenja zbog visoke razine samokritike; problemi što drugi ne mogu pratiti visoke standarde darovitog pojedinca; inertnost zbog nedostizanja rezultata koje je sam sebi postavio

    9. Dosljednost između sustava općih vrijednosti i osobnih aktivnosti à Frustracije sobom i drugima koje vode otežavanju vlastite afirmacije i aktualizacije te otežavaju interpersonalne odnose

    10.Viši stupanj moralnog prosuđivanja à Netolerancija i nesposobnost shvaćanja skupine koja je ravna darovitom pojedincu, što uzrokuje izolaciju ili čak odbacivanje tog pojedinca

  5. #5
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,101

    Početno

    Najlakše je u crno-bijeloj varijanti.

  6. #6
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    .
    Posljednje uređivanje od Svimbalo : 23.06.2010. at 23:30

  7. #7
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,101

    Početno

    Svimbalo, neću se referirati na autocenzurirani post - stvar je u tome da se ovaj topic ne nalazi zabadava na PDF-u Djeca s posebnim potrebama, a to jest teško shvatiti i roditelju takvog djetata, a kamoli manje zainteresiranom promatraču . Kao što Trina sa svojim sinom mora poraditi na radnim navikama i (uskoro) učenju učenja, tako i učiteljica mora postupiti pedagoški, a ne demotivirajuće.
    Posljednje uređivanje od čokolada : 23.06.2010. at 23:48

  8. #8
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    Shvatila sam, kad sam pročitala napisano, da je izbor riječi bio u najmanju ruku nesretan, pa sam ga zato obrisala.
    A nisam nikoga htjela uvrijediti.

    Slažem se da učiteljica treba postupiti pedagoški, ali je li prosječan roditelj, posebno ovako nabrijanijeg karaktera, kompetentan prosuditi je li pedagoški ili nije postupak
    osobe koja se je školovala za taj posao, to je ono što mi se čini spornim...

  9. #9
    bundevica avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2007
    Postovi
    1,078

    Početno

    Znam par učiteljica i odgojiteljica koje su fulale struku i da idu još jednom na fakultet neće biti kompetentne, jer ne postupaju pedagoški. To nije moje mišljenje (jer ja nisam kompetentna ) već su se tako izjasnila djeca, velika većina.

  10. #10
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    A i ja znam mnogu djecu koja su spremna okriviti i lošu konstelaciju planeta i vremenske nepogode i sve ostalo za loš uspjeh, samo ne svoj nerad i lijenost.
    Naravno, u tome imaju svesrdnu podršku roditelja, koji nerijetko šakom objasne učitelju koji je pedagoški postupak :wink:

  11. #11
    melange avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2008
    Lokacija
    ebay
    Postovi
    2,039

    Početno

    iz perspektive profesora, neću dijeliti djecu na nadarenu i nenadarenu, nego na odgojenu i malo manje odgojenu.
    s odgojenima je lako raditi, koliki god iq imali.

    ne znam kako se trinin sin ponaša u razredu, ali pretpostavljam da mu odnos s učiteljicom nije baš najbolji.

    imala sam prilike raditi s turbo pametnim klincima s kojima se sve moglo dogovoriti,
    da pričekaju ostale ako prvi završe, da počnu raditi dodatne zadatke, da pomognu ostalima.
    sve je stvar organizacije, ali i tipa djeteta.
    jer radila sam i s jako pametnom, ali i jako samoživom djecom. to je najgora kombinacija.

    pod samoživa mislim da po defaultu odbijaju bilo kakav rad po redovnom programu.
    sve im je glupo, nezanimljivo, nepotrebno i prelagano
    pretpostavljam da takve stvari nisu sami zaključili. koliko god nadareni bili.

    nadarenost, kolika god bila i što god bila, ne može i ne smije biti isprika za bezobrazno ponašanje.

    ne znam ni sama. možda nadarenost nije vrlina :zdenka:, ali skromnost sigurno jest

  12. #12
    Osoblje foruma Mimah avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2009
    Postovi
    1,502

    Početno

    E, i još nešto. Dijete u školi ne uči samo gradivo tog i tog predmeta, uči i učiti, izvršavati obaveze i još štošta. Ako je dijete znanjem puno ispred ostalih, može se predložiti akceleracija.

    Ja vjerujem da nadarenom, kao ni djetetu koji radi po prilagođenom nije lako, ipak učitelj većinu vremena posveti najvećem dijelu odjela, prosječnoj djeci. Ipak, treba djetetu usaditi osjećaj da ima obaveze danas prema školi, sutra prema poslu, ma koliko mu se te obaveze činile banalne i jednostavne.

    I ja sam ove godine zaključila nižu ocjenu učeniku zbog neispunjavanja obaveza. Takav bahat stav ne mogu nagraditi odličnom ocjenom.

  13. #13
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    Citiraj Mimah prvotno napisa Vidi poruku
    E, i još nešto. Dijete u školi ne uči samo gradivo tog i tog predmeta, uči i učiti, izvršavati obaveze i još štošta. Ako je dijete znanjem puno ispred ostalih, može se predložiti akceleracija.

    Ja vjerujem da nadarenom, kao ni djetetu koji radi po prilagođenom nije lako, ipak učitelj većinu vremena posveti najvećem dijelu odjela, prosječnoj djeci. Ipak, treba djetetu usaditi osjećaj da ima obaveze danas prema školi, sutra prema poslu, ma koliko mu se te obaveze činile banalne i jednostavne.

    I ja sam ove godine zaključila nižu ocjenu učeniku zbog neispunjavanja obaveza. Takav bahat stav ne mogu nagraditi odličnom ocjenom.
    Bravo, Mimah!

    To sam htjela, da struka potvrdi ono što ja kao laik mislim

  14. #14
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj Svimbalo prvotno napisa Vidi poruku
    A i ja znam mnogu djecu koja su spremna okriviti i lošu konstelaciju planeta i vremenske nepogode i sve ostalo za loš uspjeh, samo ne svoj nerad i lijenost.
    Naravno, u tome imaju svesrdnu podršku roditelja, koji nerijetko šakom objasne učitelju koji je pedagoški postupak :wink:
    ovo je točno.
    ali mislim da je bezveze i tvrditi da su baš sve učiteljice/učitelji bez mane i sa skroz ispravnim postupcima. i učiteljice su ljudi, ovakvi i onakvi, kao i u svakoj struci, ima onih koji ti imponiraju, ima prosječnih, a ima i onih koji jednostavno u nekom segmentu (ne kažem u svim segmentima) ne obavljaju dobro svoj posao.
    sklona sam razmišljati na način da su djeca najbolji sudac, učitelji/profesori koje djeca poštuju i vole (većina djece, uvijek ima iznimaka) na kraju se ispostavi da imaju i najviše znanja i najbolje pedagoške postupke.
    bez obzira na blage/stroge kriterije - barem kod nas to nikad nije bio uvjet da se određene profesore poštuje i cijeni.
    nemam razloga ne vjerovati u ono što je trina napisala.
    ako polazimo od toga da je to istinito, onda stvarno ne razumijem čemu napad.
    ako je djetetu u imenik zadnji tjedan škole dodala svojevoljno nekoliko jedinica, di je tu pravda? kakav je to pedagoški postupak.
    melange, ti pišeš da ne znaš kako se trinin sin ponaša u razredu, ona je u više navrata napisala kako se ponaša - da je miran, dobar i dobro odgojen. i da se ne ponaša bezobrazno. uz izliku nadarenosti.

    uostalom, potpisujem danku, koja potpisuje mariju.

    i meni se ponekad čini da se svako dijete s neprimjerenim ponašanjem proglašava darovitim, ali ovdje smatram da ste fulale ceo fudbal.

    a trina, ti se ne ljuti jer, što kaže magriz, tražila si različita mišljenja, pa si ih i dobila

  15. #15
    pomikaki avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    8,507

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    uostalom, potpisujem danku, koja potpisuje mariju.
    A ja cvijetu
    Ako je točno što Trina kaže, dakle dijete koje je darovito, nekonfliktno, surađuje, a poneki domaći rad je izostao, zaista je nepedagoški pokušati ga motivirati spuštanjem ocjene.

    Također mi se čini vrlo demotivirajuć postupak učiteljice, koja - ako nam Trina ne laže - djetetu predbacuje da se od njega očekuje više od ostalih; dok mu sama ne nudi više. Ako od njega želi više, on mora biti pod posebnim programom.

    Naravno da treba pisati zadaće, naravno da treba imati radne navike. Ako je postojao problem s time, kako kaže magriz, trebalo je to riješiti tijekom godine. Je li učiteljica o tome govorila s roditeljima? Ako je, onda je ona bar dijelom u pravu. Ako nije, odakle su to roditelji trebali doznati?

    Bilo bi dobro da se on trudi jednako kao ostala djeca, ali onda se pred njega treba postaviti izazov koji je veći nego što je to pogramom propisano, ali na način da ga motivira. Ne na način da mu se predbacuje. Dijete bez obzira koliko je nadareno, neće samo otići u knjižnicu i tražiti dodatnu literaturu za sebe. To je posao pedagoga i učitelja.

    Sjećam se da su meni govorili da sam darovita. Ne znam jesu li bili u pravu, jer od mene nije ništa bitno postalo Ali se sjećam moje vrlo drage razrednice, koja je jednom predamnom, u jednoj neslužbenoj prilici rekla: na darovitu, inteligentnu djecu više djeluje kritika kao poticaj, a na onu manje inteligentnu djeluje pohvala. Ja na to nisam ništa rekla, ali sam pomislila, i to prilično ozbiljno: ja sam onda definitivno neinteligentna...

  16. #16
    Osoblje foruma Mimah avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2009
    Postovi
    1,502

    Početno

    Potpisala bih melange i samo pripomenula da se roditelj uvijek ima pravo 'buniti' tj. žaliti na ocjenu. Ocjene predlaže učitelj, donosi ih Učiteljsko vijeće. Ima neki zakonski rok u kojem se može uložiti žalba. Ne znam kakav je daljnji postupak, u mom radnom vijeku se nitko nije žalio, svi su vjerovali odluci učitelja.

  17. #17
    Osoblje foruma Kaae avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    badgerella.com
    Postovi
    10,890

    Početno

    Pogled sa stajalista pametnog, nezainteresiranog, a i nadasve lijenog djeteta - sve silne trojke i cetvorke, ponekad i jedinice i dvojke, zasluzila sam s punim pravom. Iako sam znala tj. mogla znati i za sest, da je trebalo. Ali - mene nije bilo briga. Bilo mi je dosadno, ili sam imala nekog pametnijeg posla. Pa, eto, tako su me i ocijenili.

    Naravno da su u to vrijeme profesori bili u krivu i da ih je sve trebalo izbaciti iz skole. Kad se mene pitalo, jelte.

    Hvala mojoj mami sto im nije isla u pohode, traziti da mi ne spustaju ocjene jer ne pisem zadacu, ne donosim biljeznice ili uopce ne dolazim na nastavu. Osim pokazati znanje, ovo nabrojeno je takodjer bilo dio nastavnog plana, a te stavke nikako nisam ispunjavala.

    Sto se rada s nadarenima tice, svakako da bi se (ne)rad mogao unaprijediti. Ali opet, nadarene djece ima daleko manje nego prosjecne pa se i to treba uzeti u obzir. U ovim prekomorskim krajevima, s daleko vecim standardom, djeca kojoj treba posebni program dobivaju tek pokoji sat tjedno extra, u smislu da nadareni matematicari u petom razredu slusaju jednom tjedno sat vremena matematike za sedmi razred (karikiram, ali na to se svodi poseban program). Sve ostalo se posebno placa, van redovne skole.

    Najvise od svega me muci broj nadarene djece u Hrvatskoj, ako je suditi po postovima na forumu. Mozebitno je hrvatsko prosjecno djete, zapravo, iznadprosjecno.

  18. #18
    Trina avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    6,874

    Početno

    Svimbalo, stvarno ne znam što da ti napišem. Ako si pročitala sve moje postove onda stvarno ne kužim tu tvoju zloću. Nemam volje ponavljati se i objašnjavati. Melange, po stoti put, moj sin je miran i dobar u školi, ima dobar odnos s učiteljicom. Ne kužim u čemu je problem? Mislite da mora postojati još nešto što nisam napisala pa mu je zato smanjena ocjena? Ne postoji ništa više, to i je poanta mojih postova i moje ljutnje. Nisam nabrijani roditelj kao što svimbalo kaže nego sam ssamo mama koja prvi put u životu reagira kod učiteljice zato što ne vidim puno logike u smanjivanju prosjeka odličnom učeniku. Fala na odgovorima,pozdrav!

  19. #19

    Datum pristupanja
    Jan 2004
    Postovi
    9,952

    Početno

    KOliko god uvijek bila na strani prosvjete, ovdje sam sklonija biti na Trininoj strani.

    Ako je dijete poslušno, ne ometa, radi , želi učiti i naučiti ... onda k vragu ,pa daj mu se posveti tih f... 5 minuta više i postavi mu letvicu više !
    Iz hrvatskog mu donesi ili zadaj neku knjigu iz prirode projekt iz matematike problemske zadatke....
    pa to je malo dijete i s njim se da izaći na kraj .sada. u 7 razredu ili 8 , e to je već druga priča.....

  20. #20

    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    2,167

    Početno

    Ja imam jednako mišljenje kao i maria71

    I imam dojam da neki ne čitaju postove u cijelosti.

  21. #21
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,729

    Početno

    Citiraj Danka_ prvotno napisa Vidi poruku
    Ja imam jednako mišljenje kao i maria71

    I imam dojam da neki ne čitaju postove u cijelosti.

    I da nikome na Forumu ne smije biti teško ili biti zbunjen .

  22. #22
    magriz avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Lokacija
    A6
    Postovi
    6,641

    Početno

    sad ću i ja dati svoje mišljenje po cijenu pljuvanja da sam glupa i nemajka, gle fuj, samo jednog djeteta, koje nije ništa uberdarovito, već naprotiv sasvim prosječno

    definitivno mu ne treba rušiti ocjene, djeluje izuzetno demotivirajuće na dijete i nije pravi način, pogotovo ako se dijete javlja i pokazuje znanje, te ne ometa nastavu

    ali moram se zapitati, zašto se pobogu s tim skočilo na kraju školske godine
    ako je dijete pametno, ne ulaže extra napor u svladavanje gradiva, nego mu sve ide glatko, kako to da prije nije iskočio issue s nepisanjem zadaća?
    ako se ide na informacije, zašto se to nije probalo riješiti ranije, i dogovorom s učiteljicom, i razgovorom i kontrolom nad djetetom, pa se neće događati da određene domaće zadatke prešuti (ma koliko puno previše ih imali)

    a reakcija na svimbalin post mi je lagano kontradiktorna s izjavom s prethodne stranice
    Citiraj Trinaa prvotno napisa
    Tu sam se i javila da čujem vaša mišljenja pa je svaki post i svačije mišljenje dobrodošlo
    ispada da suprotna mišljenja, ipak nisu dobrodošla
    Posljednje uređivanje od magriz : 24.06.2010. at 10:06

  23. #23
    Osoblje foruma laumi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    3,827

    Početno

    Citiraj magriz prvotno napisa Vidi poruku
    definitivno mu ne treba rušiti ocjene, djeluje izuzetno demotivirajuće na dijete i nije pravi način, pogotovo ako se dijete javlja i pokazuje znanje, te ne ometa nastavu

    ali moram se zapitati, zašto se pobogu s tim skočilo na kraju školske godine
    ako je dijete pametno, ne ulaže extra napor u svladavanje gradiva, nego mu sve ide glatko, kako to da prije nije iskočio issue s nepisanjem zadaća?
    ako se ide na informacije, zašto se to nije probalo riješiti ranije, i dogovorom s učiteljicom, i razgovorom i kontrolom nad djetetom, pa se neće događati da određene domaće zadatke prešuti (ma koliko puno previše ih imali)
    Potpis.

    I dodala bih da na Trininom mjestu, da skužim da mi dijete prešućuje zadaće (a ako sam dobro shvatila, to je najveći problem, a ne vladanje), probala bi se nekako s učiteljicom dogovoriti da mi negdje (u informativku ili bilježnicu) zapiše što je za zadaću. Mislim da je moguće, ako dijete npr. mami prešućuje zadaće, da mama i učiteljica nekako nađu način da to riješe. Ja bih za početak tako probala. I nikako ne bih bila agresivna prema učiteljici, nego, ako učiteljica ne bi bila spremna na suradnju, razgovarala bih s pedagogicom (u vezi djeteta), a onda možda i s ravnateljem (ne da tužakam, nego da zajedno probamo riješiti problem). Na kraju krajeva, svi smo tu radi djece.

    I naravno, podrazumijeva se i da bih s djetetom razgovarala u vezi tih zadaća i kaznila ga za nepisanje i prešućivanje zadaća.

    A ako je dijete stvarno darovito pa osim svoje darovitosti ima i određene probleme, odvela bih ga stručnjaku koji bi me savjetovao kako dalje.

    Većina učitelja kompetentna za svoj posao i treba s njima održavati dobar odnos jer, osim što s našom djecom provode puno vremena, zaslužuju naše poštovanje i zato što rade jako odgovoran, koristan i stresan posao.
    Ali isto tako stoji i ono što je Marta rekla o učiteljima u malim sredinama. Odrasla sam u maloj sredini i vidjela svakakvih učitelja, kojima se, u pravilu, ništa ne može.

    Već sam negdje napisala da mi se ne sviđa što danas učiteljima svatko može skakati po glavi, i djeca i njihovi roditelji, i mislim da bi učitelji trebali imati većih "ovlasti" u vezi discipline u školi. Ali u ovom slučaju se radi o nečemu drugome i mislim da učiteljica nije postupila fer prema Trininom malome.

  24. #24
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    Pretpostavljam da ovo zadnje ide mene.
    Oduševljena sam time kako se na ovom forumu lako izvrće i namjerno shvaća suprotno zamišljenom. A ne daj Bože da se slučajno nečija genijalnost dovede u pitanje :isuseimarijo:
    Ja Trini sporim pravo da bude zbunjena i da joj bude teško?! I zločesta sam?
    Ma, jasno, u tome je problem, a ne u činjenici da nije sve (kako je lijepo Mimah napisala) u genijalnosti, ima nešto i u poštivanju obveza i stvaranju odnosa prema radu.
    Šteta što kvarim idilu...

    Edit- pisala sam iza Sirius, nisam vidjela daljnje postove
    Posljednje uređivanje od Svimbalo : 24.06.2010. at 10:13

  25. #25
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,729

    Početno

    Moje iskustvo je takvo da pedagoška struka ima velike predrasude o darovitoj djeci. Čak i u velikom gradu gdje živim, pretpostavljam da je u manjim gradovima još teže.
    To govorim iz osobnog iskustva, majke darovitog djeteta koje uz darovitost ima i ADHD poremećaj. Imala sam razgovore sa učiteljicom (koja je završila i defektologiju), pedagogicom i školskom defektologicom nakon testiranja koje je prošlo dijete, jel je školska godina počela sa ogromnim problemima.
    Uglavnom , čak niti one koje razumiju problematiku ne shvaćaju da darovitost sama po sebi ne znači da on mora biti intelektualno iznad svih na način da se zabije u knjige i čita...
    Školska godina je završila i ja sam na zadnjim informacijama rekla ( a to sam pričala i cijelu godinu) da meni ocjene nisu bitne ,ali mi je bitno da on ne izgubi motivaciju za učenje.
    On nema problema sa shvaćanjem , to mu je u malom prstu ,ali naviknuti se da postoje obaveze koje nisu silno zanimljive ili za njih treba uložiti napor, e to je bilo nešto drugo...Bilo je dana kada sam sjedila uz njega satima ne bi li riješio tri matematička zadatka za koje mu treba dvije minute. Otpor koji je ulagao je bio ogroman. Zato razumijem situaciju.

  26. #26
    Osoblje foruma laumi avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Postovi
    3,827

    Početno

    Naravno, Sirius, to što si rekla stoji.
    Svjesna sam toga da i stručnjaci imaju svoja ograničenja, ovo nije problem koji se može riješiti odjednom. Rekla sam da bih na Trininom mjestu prvo odvela dijete stručnjaku, čisto da znam s čime se nosim i kako se nositi s time, a onda da imam i neki temelj odakle započeti s učiteljicom.
    Agresivni nastup može privremeno riješiti problem (niži razredi). Što će biti kad dijete dođe u više razrede ili srednju?

    Trina, shvaćam tvoju ljutnju i frustraciju i nadam se da će na kraju sve ispasti ok.

  27. #27
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    Sirius, ali ti si sjedila sa svojim sinom da ga natjeraš da riješi, usprkos otporu.
    A ja ne vidim da se je Trina tako postavila, u tome je stvar.
    Po njoj je puno bitnije da dijete ima znanje, no da stječe radne navike i odgovoran stav prema školi.

  28. #28
    melange avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2008
    Lokacija
    ebay
    Postovi
    2,039

    Početno

    Citiraj Svimbalo prvotno napisa Vidi poruku
    Sirius, ali ti si sjedila sa svojim sinom da ga natjeraš da riješi, usprkos otporu.
    A ja ne vidim da se je Trina tako postavila, u tome je stvar.
    Po njoj je puno bitnije da dijete ima znanje, no da stječe radne navike i odgovoran stav prema školi.
    potpis.


    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Naravno da on treba raditi i ono što rade ostali, ali ne treba očekivati da u svemu tome zablista ili da mu je takav način rada izazovan i poticajan.
    pa kome je većina stvari koje se rade u školi poticajna?
    ne bi da svi prvašići noćima ne spavaju od uzbuđenja što će cijeli tjedan učiti pisati slovo B.
    po ovakvom shvaćanju stvari, darovita djeca si mogu dopustiti negodovanje jer su darovita. i tako darovitost postaje isprika za nerad.


    pročitala sam još jednom trinin post i budući da radim u prosvjeti, ne mogu biti nepristrana.
    po onoj rečenici o učiteljici može se zaključiti da ona iz neke svoje osobne osvete trininom sinu ne želi dati pet. ok.
    trina, budući da znate da su joj zadaće bitne, u sljedećoj godini se pobrinite da su sve zadaće napisane i zadaci vezani za nastavu izvršeni.
    redovno idi na informacije, da učiteljica vidi da ti je stalo do suradnje,
    a i da svaki problem možete riješiti kako se pojavi.
    ako na polugodištu opet bude problema, javi se ravnateljici.

  29. #29
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    Citiraj melange prvotno napisa Vidi poruku
    pa kome je većina stvari koje se rade u školi poticajna?
    ne bi da svi prvašići noćima ne spavaju od uzbuđenja što će cijeli tjedan učiti pisati slovo B.
    po ovakvom shvaćanju stvari, darovita djeca si mogu dopustiti negodovanje jer su darovita. i tako darovitost postaje isprika za nerad.


    pročitala sam još jednom trinin post i budući da radim u prosvjeti, ne mogu biti nepristrana.
    po onoj rečenici o učiteljici može se zaključiti da ona iz neke svoje osobne osvete trininom sinu ne želi dati pet. ok.
    trina, budući da znate da su joj zadaće bitne, u sljedećoj godini se pobrinite da su sve zadaće napisane i zadaci vezani za nastavu izvršeni.
    redovno idi na informacije, da učiteljica vidi da ti je stalo do suradnje,
    a i da svaki problem možete riješiti kako se pojavi.
    ako na polugodištu opet bude problema, javi se ravnateljici.
    That's it! Svimbam

  30. #30
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    I ja sam tako shvatila, pa ne znam što da napišem. U principu, sve je moguće, kao i uvijek.
    Mi nismo dobili emocionalnu nezrelost "u paketu".

  31. #31
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,729

    Početno

    Citiraj melange prvotno napisa Vidi poruku

    pa kome je većina stvari koje se rade u školi poticajna?
    ne bi da svi prvašići noćima ne spavaju od uzbuđenja što će cijeli tjedan učiti pisati slovo B.
    po ovakvom shvaćanju stvari, darovita djeca si mogu dopustiti negodovanje jer su darovita. i tako darovitost postaje isprika za nerad.


    .
    Vjerojatno se određeni broj djece veseli što uči pisana slova i smatra to izazovom.
    Zašto ne?
    E, sad da li je darovitost isprika za nerad...Mislim da su to opet predrasude.
    Ja sam cijelu školsku godinu učila sina da se moraju izvršavati i poslovi koji nisu silno zanimljivi. Svaki dan sam sjedila i po nekoliko sati da naući da se obaveze moraju svakodnevno izvršavati. Da bi on nakon otpora riješio zadaću u nekoliko minuta.
    Da li je on manje radio od nekogtko treba više vremena jel mu sve ne ide tako glatko? Ja mislim da nije. Usvajao je obaveze i samokontrolu, meni je to jednako važno kao i uredno pisanje pisanih slova.
    Posljednje uređivanje od sirius : 24.06.2010. at 13:16 Razlog: gramatika

  32. #32
    melange avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2008
    Lokacija
    ebay
    Postovi
    2,039

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Vjerojatno se određeni broj djece veseli što uči pisana slova i smatra to izazovom.
    Zašto ne?
    E, sad da li je darovitost isprika za nerad...Mislim da su to opet predrasude.
    Ja sam cijelu školsku godinu učila sina da se moraju izvršavati i poslovi koji nisu silno zanimljivi. Svaki dan sam sjedila i po nekoliko sati da naući da se obaveze moraju svakodnevno izvršavati. Da bi on nakon otpora riješio zadaću u nekoliko minuta.
    Da li je on manje radio od nekogtko treba više vremena jel mu sve ne ide tako glatko? Ja mislim da nije. Usvajao je obaveze i samokontrolu, meni je to jednako važno kao i uredno pisanje pisanih slova.
    sirius, mislim da se nismo skužile.
    nije to moja predrasuda, nego predrasuda roditelja koji ima nadareno dijete i koji smatra da dijete ne treba provesti sat hrvatskog vježbajući pisana slova jer mu je to dosadno. a dosadno mu je jer je darovito.
    a ostala djeca kojoj je to dosadno? oni neće dobiti drugačiji program?

    Citiraj vertex prvotno napisa Vidi poruku
    A sad zamislite prosječnog četvrtaša koji cijeli sat ispisuje slovo b. Pa sljedeći sat zbraja do 10. A kad mu dosada postane neizdrživa, recite mu da je bahat i nepristojan i da od njega očekujete puno više.
    ne razumijem na što se točno tvoj post nadovezuje?

  33. #33
    seni avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    7,511

    Početno

    Citiraj melange prvotno napisa Vidi poruku
    nije to moja predrasuda, nego predrasuda roditelja koji ima nadareno dijete i koji smatra da dijete ne treba provesti sat hrvatskog vježbajući pisana slova jer mu je to dosadno. a dosadno mu je jer je darovito.
    to je podatak iz neke studije, istrazivanja, koje pokazuje da roditelji nadarene djece apriori smatraju da : "dijete ne treba provesti sat hrvatskog vježbajući pisana slova jer mu je to dosadno. a dosadno mu je jer je darovito" ?

    ili ti mislis da roditelji nadarene djece to tako misle, pa to predstavljas kao cinjenicu?

  34. #34
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    Cvijeta, slažem se s tobom da su i učitelji samo ljudi, te da među njima kao i među svima ostalima ima nesposobnih.
    Međutim, ja bih nesposobnima proglasila one čiji učenici mahom ne razumiju gradivo, postižu loše rezultate, nemaju radnih navika, bla bla. One koji djeci, umjesto da održe sat, zadaju da rješavaju zadatke iz radne bilježnice i pritom sami čitaju novine.
    Ili, umjesto da obrađuju nastavno gradivo, s učenicima odlaze na kavu.
    A takvih ima.
    Nikad nisam ni tvrdila suprotno, što se mogu sjetiti i neki koji su sa mnom sudjelovali na topicima slične tematike.
    Ovo, uostalom, pišem već barem deseti put na ovom forumu.

    Ono što mi je u cijeloj priči sporno jest taj Trinin stav (u kojem nije sama) da je nebitna činjenica da DIJETE NAMJERNO IZBJEGAVA OBVEZE.
    Ne mislim da sam promašila poantu, no, očito se s nekima neću nikad složiti i to je isto tako OK

  35. #35
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    uletila si mi, svimbalo, idem sad čitati

  36. #36
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,863

    Početno

    Ovo je meni najviše upalo u oči u Trininom postu

    Stalno ponavlja kako od njega očekuje puno više od ostalih a on ne daje previše jer mu škola predstavlja nekakav hobi a ne izazov. Sve ima u malom prstu ali je lijen. Odnosno, nikad nije bio dijete koje će izabrati knjigu ispred igre i društva. Veliki je društvenjak i socijalizacija mu je uvijek bila jača strana, znači nije jedan od onih koji se zatvore u svoj svijet i uživaju u njemu. Običan je živahan dječak koji ne voli pisati domaće radove a nju grize i ždere što bez ikakvog truda postiže ono za što druga djeca moraju uložiti veliki trud. I to mu nabija na nos

    I tu učiteljica po mom mišljenju radi ogromnu grešku.

    Nisam bila nadareno dijete, samo najobičniji odlikaš, ali sa nekim profesorima sam imala upravo probleme ovog tipa: smetalo ih je što ja bez truda znam ono za što drugima treba puno više. A što sam ja tu mogla ?? Smetalo ih je što sam, recimo, pasivna, što ne dižem ruku i ne sudjelujem, što sam se ponašala kao da me sve to skupa ne zanima puno - a kad bi me pitali, sve sam znala.

    Ako dijete ne piše zadaće, to nije u redu, i apsolutno da treba utjecati na ocjenu. Ali po sistemu kakav spominje cvijeta, minusi koji daju jednakopravne jedinice, i svakom isto. Pa mora se i zadaća nekako ocijeniti, a tko ju nema taj zaslužuje jedinicu.
    Ali svatko tko ju nema.

    Meni se iz Trininih postova nije učinilo da je ta zadaća problem, nego baš ovo što se i meni događalo - "Stalno ponavlja kako od njega očekuje puno više od ostalih". Mislim da učiteljica nema pravo na to, a osobito ne ako ne daje više.

  37. #37
    pomikaki avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    8,507

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Meni se iz Trininih postova nije učinilo da je ta zadaća problem, nego baš ovo što se i meni događalo - "Stalno ponavlja kako od njega očekuje puno više od ostalih". Mislim da učiteljica nema pravo na to, a osobito ne ako ne daje više.
    Par uleta i meni dok sam pisala, potpisujem definitivno ovo - to je bit cijele priče i ono što sam ja htjela reći.

  38. #38
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,729

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Meni se iz Trininih postova nije učinilo da je ta zadaća problem, nego baš ovo što se i meni događalo - "Stalno ponavlja kako od njega očekuje puno više od ostalih". Mislim da učiteljica nema pravo na to, a osobito ne ako ne daje više.
    Ja sam ovakve izjave slušala dobar dio školske godine . :/
    "Ako je on darovit , on bi trebao biti iznad svih u svemu." Kakve strašne predrasude. Zašto bi on bio odličan u učenju pisanja? Zašto bi njemu ispisivanje redova sa pisanim slovom L ili B bilo silno izazovno? Zašto bi mu pjevanje pjesmice pred razredom bilo izazovno ? (usput imao je jedinicu iz glazbenog u jednoj fazi jel nije znao pjevati( bez muzičke podloge i uz lupanje ritma) šest pjesmica koje su učili do tada, a moram priznati da niti sluha nema)

  39. #39
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Ja sam ovakve izjave slušala dobar dio školske godine . :/
    "Ako je on darovit , on bi trebao biti iznad svih u svemu." Kakve strašne predrasude. Zašto bi on bio odličan u učenju pisanja? Zašto bi njemu ispisivanje redova sa pisanim slovom L ili B bilo silno izazovno? Zašto bi mu pjevanje pjesmice pred razredom bilo izazovno ? (usput imao je jedinicu iz glazbenog u jednoj fazi jel nije znao pjevati( bez muzičke podloge i uz lupanje ritma) šest pjesmica koje su učili do tada, a moram priznati da niti sluha nema)
    a vidiš, čini mi se da i ja imam takve predrasude
    odnosno, ovako laički, kao roditelj, ne mislim da bi mu trebalo biti izazov, al da bi lijevom rukom takve zadatke mogao odraditi, ako ništa da ih se riješi čim prije.
    odnosno, naročito u malim mjestima, i s ovakvim financijama kojima školstvo raspolaže, čini mi se utopijski očekivati od učiteljice da ako od svih traži pjevanje pjesmice, i ispisivanje reda sa slovom L, da to ne traži od darovitih učenika.
    naročito ako ovo što kaže zdenka da postoje programi i individualizirani pristup za djecu s posebnim potrebama, ali ne i za darovitu djecu. kao papir po kojemu se učitelj može ravnati.

  40. #40
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,729

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    a vidiš, čini mi se da i ja imam takve predrasude
    odnosno, ovako laički, kao roditelj, ne mislim da bi mu trebalo biti izazov, al da bi lijevom rukom takve zadatke mogao odraditi, ako ništa da ih se riješi čim prije.
    odnosno, naročito u malim mjestima, i s ovakvim financijama kojima školstvo raspolaže, čini mi se utopijski očekivati od učiteljice da ako od svih traži pjevanje pjesmice, i ispisivanje reda sa slovom L, da to ne traži od darovitih učenika.
    naročito ako ovo što kaže zdenka da postoje programi i individualizirani pristup za djecu s posebnim potrebama, ali ne i za darovitu djecu. kao papir po kojemu se učitelj može ravnati.
    Naravno da on treba raditi i ono što rade ostali, ali ne treba očekivati da u svemu tome zablista ili da mu je takav način rada izazovan i poticajan.

  41. #41
    seni avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    7,511

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    a vidiš, čini mi se da i ja imam takve predrasude
    odnosno, ovako laički, kao roditelj, ne mislim da bi mu trebalo biti izazov, al da bi lijevom rukom takve zadatke mogao odraditi, ako ništa da ih se riješi čim prije.
    odnosno, naročito u malim mjestima, i s ovakvim financijama kojima školstvo raspolaže, čini mi se utopijski očekivati od učiteljice da ako od svih traži pjevanje pjesmice, i ispisivanje reda sa slovom L, da to ne traži od darovitih učenika.
    naročito ako ovo što kaže zdenka da postoje programi i individualizirani pristup za djecu s posebnim potrebama, ali ne i za darovitu djecu. kao papir po kojemu se učitelj može ravnati.
    pa uciteljica moje kceri je nakon sto je proteklo prvih mjesec dana skole prvog razreda, cetvoro djece (medu kojima je bila i moja kcer) dala da odmah predu na pisana slova. tako je moje dijete do bozica propisalo i stampano i pisano (napominjem da je prije skole znala slova i mogla napisati pokoju rijec, ali nije pisala). i sasvim je dobro funkcioniralo da su svi ostali do kraja skolske godine ispisivali m, l i tako dalja.
    hocu reci da nije utopijski ocekivati da se ucitelji potrude nastavu individualizirati. pa kada vec ne postoje posebni programi za darovitu djcu, a trebali bi, da im se bar drugacije pokusa pomoci.

    jer darovitost nije vrlina, ali nije ni mana, uprkos mnogima koji je takvom podsvjesno ili svjesno vide.

  42. #42
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Nepisanje zadaća spada u ocjenu pojedinih predmeta. To je neizvršavanje zadatka vezanog uz određeni predmet i, ako se o tome radi, učiteljica ima pravo sniziti ocjenu. Druga je stvar kažnjavanje disciplinskih prekršaja snižavanjem ocjene iz pojedinih predmeta - to nije dopušteno.

    Iz ove diskusije, nažalost, probijaju uobičajene predrasude prema darovitoj djeci, kao samoživoj, neprilagođenoj, bezobraznicima kojima je darovitost izlika, umišljenim neradnicima. Naravno, sve to su naučili, a od koga bi drugog, nego od svojih ambicioznih roditelja. Tu su i previsoka očekivanja i sve druge vjetrenjače protiv kojih se naša djeca moraju boriti i mi zajedno s njima. U stvarnosti, naša djeca nisu to. Oni su jako pametna djeca kojima programi ne odgovaraju, ne posvećuje im se pažnja koju trebaju, koji su različiti, drugačije misle, i zbog toga se ponekad teško prilagođavaju, nesigurni su, često i izgubljeni. Lakše im je nego prosječnima u savladavanju gradiva, a u svemu ostalome im je teže. Puno teže. I nama, njihovim roditeljima, isto tako. Treba samo pažljivo pročitati ove karakteristike koje je napisala Lima (Hvala!) - svog sina sam našla u 90% tih problema. A zamisli, odličan je učenik, izuzetno odgovoran prema školi, izvršava sve obaveze i o tome vodi brigu posve sam, ima odličan odnos s učiteljima, nije bahat, voli drugu djecu i prilagođava im se. Ali, u školi mu je dosadno, neodgovarajuće, s nedovoljno intelektualnih izazova, a još je i nemiran po naravi - znam da učiteljima nije uvijek lako s njim, ali nije ni njemu lako uzrastati. Pogotovo kad mu se na glavu istresa brdo predrasuda, a to se stalno događa.

    Kaee, darovite djece u bilo kojoj populaciji ima 10% - pitanje je samo jesu li identificirani kao takvi ili ne. Iznadprosječnih ima još i veći postotak.

  43. #43
    Zdenka2 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2006
    Postovi
    6,448

    Početno

    Visoka očekivanja okoline su veliki problem darovite djece. Oni nekad imaju tako velike emocionalne probleme da ne mogu zadovoljiti ta očekivanja. Prvo treba riješiti prioritete i dati dovoljno, pa se onda može očekivati i tražiti. Ima boljih i lošijih učitelja, ali nema programa rada s darovitom djecom. U mnogim školama nema psihologa i djeca su sa svojim problemima najčešće prepuštena samima sebi i svojim roditeljima.

    Ove primjedbe o "postizanju bez truda" dođu mi već kao dobro jutro. Kao da su same sposobnosti grijeh sposobnih.

  44. #44
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Eh, da je Svimbalo barem izdržala kad je trebalo izdržati...
    Ovaj topic je za roditelje nadarene djece i one koje zanima ta tema.
    Zadnji postovi su većinom osobni obračuni s Trinom. Možete li to preseliti drugdje, molim vas?
    Posljednje uređivanje od vertex : 24.06.2010. at 12:17

  45. #45
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Ajme, Zdenka, hvala ti.
    Evo, ako je potrebno malo pojasniti - 10% - to znači dvoje troje darovitih učenika po razredu. I nije tako malo.

  46. #46
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    po čemu se određuje ta darovitost?
    tko je određuje?
    roditelj?
    dijete koje doma priča da zna više od ostale djece?
    psiholog?
    koji psiholog?
    ja sam moje dijete (priznajem, potaknuta pisanjem na forumu) odvela kod jedne razvikane psihologice
    i dobila sam nadareno dijete, emocionalno nezrelo, naravno, to ide u paketu
    kada sam je odvela "socijalnoj" psihologici dobila sam vulgaris, možda u nekim komponentama, malo naptprosječno dijete, ali daleko od genijalca

  47. #47
    Tashunica avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    tamo, tamo daleko
    Postovi
    5,770

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    po čemu se određuje ta darovitost?
    tko je određuje?
    roditelj?
    dijete koje doma priča da zna više od ostale djece?
    psiholog?
    koji psiholog?
    ja sam moje dijete (priznajem, potaknuta pisanjem na forumu) odvela kod jedne razvikane psihologice
    i dobila sam nadareno dijete, emocionalno nezrelo, naravno, to ide u paketu
    kada sam je odvela "socijalnoj" psihologici dobila sam vulgaris, možda u nekim komponentama, malo naptprosječno dijete, ali daleko od genijalca
    nitko se nije osvrnuo na ovaj post, a baš bi me jako zanimao odgovor tj. odgovori.

  48. #48
    seni avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    7,511

    Početno

    mene bi jako radovalo, kada bi se ovaj topic nastavio u lijepom tonu u kakvom je bio dosada.
    nekako mi nije simpaticno ovo razvlacenje i "cerecenje" trinine osobne price.

    i pridruzujem se sirius i zdenki2 u njihovim komentarima.

  49. #49
    magriz avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Lokacija
    A6
    Postovi
    6,641

    Početno

    Citiraj seni prvotno napisa Vidi poruku
    mene bi jako radovalo, kada bi se ovaj topic nastavio u lijepom tonu u kakvom je bio dosada.
    nekako mi nije simpaticno ovo razvlacenje i "cerecenje" trinine osobne price.

    i pridruzujem se sirius i zdenki2 u njihovim komentarima.
    daj mi molim te objasni što bi to bio lijepi ton?
    zgražavanje s načinom učiteljice?
    pljeskanje trininim postupcima?
    što s manjinom koja ne misli tako?
    jesmo li mi samo osobe prepune zlobe ili glupe?
    ili i mi imamo pravo reći svoje mišljenje bez da nas netko imenuje malicioznima ili patronizirajuće usmjerava na "pravi" put

    ok, možemo se i zgražavati sa katastrofalnim školstvom, što jest nepobitna činjenica
    i totalno nefleksibilnim sustavom
    i onda topic odlazi u žalopojke

  50. #50
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    ok, kužim.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •