Pokazuje rezultate 1 do 50 od 2651

Tema: Darovita djeca-kako se nositi s njihovim posebnim potrebama

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    melange avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2008
    Lokacija
    ebay
    Postovi
    2,039

    Početno

    Citiraj Svimbalo prvotno napisa Vidi poruku
    Sirius, ali ti si sjedila sa svojim sinom da ga natjeraš da riješi, usprkos otporu.
    A ja ne vidim da se je Trina tako postavila, u tome je stvar.
    Po njoj je puno bitnije da dijete ima znanje, no da stječe radne navike i odgovoran stav prema školi.
    potpis.


    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Naravno da on treba raditi i ono što rade ostali, ali ne treba očekivati da u svemu tome zablista ili da mu je takav način rada izazovan i poticajan.
    pa kome je većina stvari koje se rade u školi poticajna?
    ne bi da svi prvašići noćima ne spavaju od uzbuđenja što će cijeli tjedan učiti pisati slovo B.
    po ovakvom shvaćanju stvari, darovita djeca si mogu dopustiti negodovanje jer su darovita. i tako darovitost postaje isprika za nerad.


    pročitala sam još jednom trinin post i budući da radim u prosvjeti, ne mogu biti nepristrana.
    po onoj rečenici o učiteljici može se zaključiti da ona iz neke svoje osobne osvete trininom sinu ne želi dati pet. ok.
    trina, budući da znate da su joj zadaće bitne, u sljedećoj godini se pobrinite da su sve zadaće napisane i zadaci vezani za nastavu izvršeni.
    redovno idi na informacije, da učiteljica vidi da ti je stalo do suradnje,
    a i da svaki problem možete riješiti kako se pojavi.
    ako na polugodištu opet bude problema, javi se ravnateljici.

  2. #2
    Svimbalo avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,204

    Početno

    Citiraj melange prvotno napisa Vidi poruku
    pa kome je većina stvari koje se rade u školi poticajna?
    ne bi da svi prvašići noćima ne spavaju od uzbuđenja što će cijeli tjedan učiti pisati slovo B.
    po ovakvom shvaćanju stvari, darovita djeca si mogu dopustiti negodovanje jer su darovita. i tako darovitost postaje isprika za nerad.


    pročitala sam još jednom trinin post i budući da radim u prosvjeti, ne mogu biti nepristrana.
    po onoj rečenici o učiteljici može se zaključiti da ona iz neke svoje osobne osvete trininom sinu ne želi dati pet. ok.
    trina, budući da znate da su joj zadaće bitne, u sljedećoj godini se pobrinite da su sve zadaće napisane i zadaci vezani za nastavu izvršeni.
    redovno idi na informacije, da učiteljica vidi da ti je stalo do suradnje,
    a i da svaki problem možete riješiti kako se pojavi.
    ako na polugodištu opet bude problema, javi se ravnateljici.
    That's it! Svimbam

  3. #3
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    I ja sam tako shvatila, pa ne znam što da napišem. U principu, sve je moguće, kao i uvijek.
    Mi nismo dobili emocionalnu nezrelost "u paketu".

  4. #4
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Citiraj melange prvotno napisa Vidi poruku

    pa kome je većina stvari koje se rade u školi poticajna?
    ne bi da svi prvašići noćima ne spavaju od uzbuđenja što će cijeli tjedan učiti pisati slovo B.
    po ovakvom shvaćanju stvari, darovita djeca si mogu dopustiti negodovanje jer su darovita. i tako darovitost postaje isprika za nerad.


    .
    Vjerojatno se određeni broj djece veseli što uči pisana slova i smatra to izazovom.
    Zašto ne?
    E, sad da li je darovitost isprika za nerad...Mislim da su to opet predrasude.
    Ja sam cijelu školsku godinu učila sina da se moraju izvršavati i poslovi koji nisu silno zanimljivi. Svaki dan sam sjedila i po nekoliko sati da naući da se obaveze moraju svakodnevno izvršavati. Da bi on nakon otpora riješio zadaću u nekoliko minuta.
    Da li je on manje radio od nekogtko treba više vremena jel mu sve ne ide tako glatko? Ja mislim da nije. Usvajao je obaveze i samokontrolu, meni je to jednako važno kao i uredno pisanje pisanih slova.
    Posljednje uređivanje od sirius : 24.06.2010. at 12:16 Razlog: gramatika

  5. #5
    melange avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2008
    Lokacija
    ebay
    Postovi
    2,039

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Vjerojatno se određeni broj djece veseli što uči pisana slova i smatra to izazovom.
    Zašto ne?
    E, sad da li je darovitost isprika za nerad...Mislim da su to opet predrasude.
    Ja sam cijelu školsku godinu učila sina da se moraju izvršavati i poslovi koji nisu silno zanimljivi. Svaki dan sam sjedila i po nekoliko sati da naući da se obaveze moraju svakodnevno izvršavati. Da bi on nakon otpora riješio zadaću u nekoliko minuta.
    Da li je on manje radio od nekogtko treba više vremena jel mu sve ne ide tako glatko? Ja mislim da nije. Usvajao je obaveze i samokontrolu, meni je to jednako važno kao i uredno pisanje pisanih slova.
    sirius, mislim da se nismo skužile.
    nije to moja predrasuda, nego predrasuda roditelja koji ima nadareno dijete i koji smatra da dijete ne treba provesti sat hrvatskog vježbajući pisana slova jer mu je to dosadno. a dosadno mu je jer je darovito.
    a ostala djeca kojoj je to dosadno? oni neće dobiti drugačiji program?

    Citiraj vertex prvotno napisa Vidi poruku
    A sad zamislite prosječnog četvrtaša koji cijeli sat ispisuje slovo b. Pa sljedeći sat zbraja do 10. A kad mu dosada postane neizdrživa, recite mu da je bahat i nepristojan i da od njega očekujete puno više.
    ne razumijem na što se točno tvoj post nadovezuje?

  6. #6
    seni avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    7,511

    Početno

    Citiraj melange prvotno napisa Vidi poruku
    nije to moja predrasuda, nego predrasuda roditelja koji ima nadareno dijete i koji smatra da dijete ne treba provesti sat hrvatskog vježbajući pisana slova jer mu je to dosadno. a dosadno mu je jer je darovito.
    to je podatak iz neke studije, istrazivanja, koje pokazuje da roditelji nadarene djece apriori smatraju da : "dijete ne treba provesti sat hrvatskog vježbajući pisana slova jer mu je to dosadno. a dosadno mu je jer je darovito" ?

    ili ti mislis da roditelji nadarene djece to tako misle, pa to predstavljas kao cinjenicu?

  7. #7
    melange avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2008
    Lokacija
    ebay
    Postovi
    2,039

    Početno

    Citiraj seni prvotno napisa Vidi poruku
    to je podatak iz neke studije, istrazivanja, koje pokazuje da roditelji nadarene djece apriori smatraju da : "dijete ne treba provesti sat hrvatskog vježbajući pisana slova jer mu je to dosadno. a dosadno mu je jer je darovito" ?

    ili ti mislis da roditelji nadarene djece to tako misle, pa to predstavljas kao cinjenicu?

    smatram da se to provlači kroz ovu temu kao leit motiv.

    vertex, kažeš da je (djetetu) dosadno ponavljati radnju koju je usvojio?
    ok. možemo li se složiti oko toga da, budući da je dijete dio sustava koji od njega očekuje određene stvari, to dijete onda svoju darovitost iskaže bržim izvršavanjem zadatka, a ne a priori odbijanjem zbog dosade?

    jer nikako mi se ne sviđa ovo: moje dijete zna pisati slovo B. zato moje dijete u školi uopće ne mora napisati pet redova slova B. jer će mu to biti dosadno. i on to zna.

    kako bi izgledalo kad bi svaki sat neko dijete reklo: ja to znam! neću vas slušati. ja bih radio nešto drugo.

  8. #8
    seni avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Postovi
    7,511

    Početno

    Citiraj melange prvotno napisa Vidi poruku
    smatram da se to provlači kroz ovu temu kao leit motiv.
    gdje se provlaci, kako i od koga?

  9. #9
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    jer nikako mi se ne sviđa ovo: moje dijete zna pisati slovo B. zato moje dijete u školi uopće ne mora napisati pet redova slova B. jer će mu to biti dosadno. i on to zna.

    .[/QUOTE]

    Kakva se poruka šalje?

    Kažnjen si raditi nešto što već jako dobro znaš pa makar ti bilo dosdno? Tko ti je kriv što to već znaš?
    Ne bi li trebalo takvo dijete trebalo poticati? :/
    Posljednje uređivanje od sirius : 24.06.2010. at 13:03

  10. #10
    melange avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2008
    Lokacija
    ebay
    Postovi
    2,039

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    jer nikako mi se ne sviđa ovo: moje dijete zna pisati slovo B. zato moje dijete u školi uopće ne mora napisati pet redova slova B. jer će mu to biti dosadno. i on to zna.

    .
    Kakva se poruka šalje?

    Kažnjen si raditi nešto što već jako dobro znaš pa makar ti bilo dosdno? Tko ti je kriv što to već znaš?
    Ne bi li trebalo takvo dijete trebalo poticati? :/[/QUOTE]

    ma tko je kažnjen? mislim da malo dramatiziraš :/

    poruka koja se šalje je: napravi prvo ono što se od tebe traži.

    ja nigdje nisam napisala da i dijete koje je očito usavršilo određenu vještinu, tu vještinu mora ponavljati cijeli sat.
    apsolutno sam za dodatne materijale.
    ali tek nakon što se napravi ono što se od djeteta traži po redovnom programu.

    sirius, ti si to već odlično napisala.
    neki zadatak koji se objektivno može riješiti u 10min traje 45min zbog odugovlačenja itd.
    ajmo onda izvršavanje redovnog programa promatrati kao vježbanje samokontrole i discipline,
    a ne kao gušenje nečijeg genija.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •