s tim se slazem. i to je sve do neke mjere ugodno za dijete. nista ne dovodi u pitanje samopozdanje, skola se voli, rado se u skolu ide...itd, itd.
a i za roditelje, koji ne samo da nikad nista ne moraju raditi sa djetetom, nego ni nemaju pojma, kad su uopce testovi, ispitivanja, domace zadace i slicno.
no to samo pokazuje koliko je sustav skolstva naopako postavljen, koliko nema individulanog pristupa, te koliko je ppogotovo danas u 21, stoljecu taj marija terezijanski sustav skolovanja promasen.
jer vezano na darovitost, koju ovdje zovu Hochbegabung, taj pristup je prilicna medvjeda usluga djeci, te samo zrcali sve te netocne mitove vezane za hochbegabung, koje su u svojim knjigama (koje uopce nisu o darovitima):
Angela Duckwort i Gladwell lijepo raskrinkali.
problem se moze pojaviti u kasnijoj dobi, ako dijete kada dodu izazovi koji odgovaraju njegovim kognitivnim sposobnostima, odjednom vidi da uopce nije razvilo strukturu ucenja, jer uciti sve te godine uopce nije trebalo...
ili recimo izadu na vidjelo odredeni problemi sa koncentracijom, koji su takoder bili nevidljivi, jer izazova naprosto nije bilo...(ovdje mislim na strukturirane izazove)
itd.