sunnyapril1 prvotno napisa
da li su vaša školska djeca evidentirana u školi, da lis te obajvješteni o tome da će se raditi posebno s njima, kakva iskustva imate?
Jesu, evidentirani su, ali nisu identificirani u školi nego na drugim mjestima gdje se radi s darovitom djecom, na inicijativu roditelja. To znači da u školi može biti neidentificirane darovite djece, čiji roditelji nisu po tom pitanju ništa poduzeli.
Nažalost, ovo tvoje pitanje izaziva mi samo gorak osmijeh, kao vjerojatno i ostalim roditeljima darovite djece. Programi za darovitu djecu u školi su samo mrtvo slovo na papiru, a poseban rad s njima se sastoji u dodatnim zadacima, natjecanjima, akceleraciji i to je to. Ništa od kvalitativnih razlika, diferencijacije programa, obogaćenja, radionica, individualiziranog programa učenja. Ništa ni od psihološke potpore, a kako bi i moglo biti kada škole uglavnom nemaju psihologe, a mnoge ih uopće ne smatraju potrebnima? Neka pametna učiteljica uzet će u obzir djetetovu specifičnost u načinu kako mu pristupa i to pomaže djeci, ali sustavna briga o njima je u sferi bajke.
Darovita djeca prepuštena su isključivo svojim roditeljima i pomoći koju ostvaruju mimo školskog sustava, na teret svojih roditelja, financijski i svaki drugi.