Juroslav, budeš vidio, nije to tako jednostavno. Moj M. ima stvarno dobrog učitelja, mladog, predanog, idealističnog. baš za pohvalu. I prethodna učiteljica je bila izvrsna, ali oni ne mogu stvarati čuda u sustavu koji to ne podržava. I M. su učitelji davali dodatne mozgalice, ali to nije to - on treba poseban program, rad u jednom dijelu odvojen od druge djece. Ovako možeš i ne moraš - on je isto u prvom razredu rješavao dodatne zadatke, a onda je prestao. Shvaćao je te dodatne zadatke kao kaznu što je brzo gotov sa zadaćom. Pravo rješenje bi bilo da on i druga slična djeca u okviru dnevnog boravka imaju svoje vlastito vrijeme, program i učitelja. Škola to ima na papiru, ali to kadrovski, prostorno i financijski ne može provesti. I kad je tako, sve se svodi na to pokušavaš u dogovoru s učiteljima držati kakvu takvu ravnotežu.

Drugo što je možda u pitanju je temperament djeteta - M. je dijete na turbo pogon.