Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
Da... , činjenica je da se dio kreativnosti mora ubiti ako želimo da se uklope u školski (i sve ostale ) sisteme.
Paaa, ne baš ubiti, ali preusmjeriti svakako... poučiti dijete da za sve postoji vrijeme i prilika.

Evo, ja od prvog razreda sa svojim mlađim imam isti cirkus - taj je uvijek "pametniji" od učiteljice i budući da ona to baš ne cijeni, naučili smo ga da se u školi suprotstavlja samo ako ima argumente. To zna ispasti komično iz naših cipela, ali vjerujem da je njemu pravi gušt loviti njezine lapsuse...

S druge strane, popodnevna učiteljica (nova, ovogodišnja) puna je razumijevanja za njegove kreativne erupcije, pa mališa to povremeno drsko koristi i šverca se kad mulja i ne napravi zadaću (ne dobije minus, nego smije ponijeti bilježnicu doma).

Ne miješamo se puno, ali je trebalo dugo da ga naučimo na koji način se može izboriti za svoje pravo glasa na kulturan način. Učiteljice nek ga "kultiviraju" kako god znaju, ali ako je on pristojan i uljudan (iako dosadan i uporan, nitko to ne zna bolje od nas doma) obično postigne cilj.

Dakako, takvo dijete nije nužno omiljeno, ali koga briga....