Ja ću se samo kratko požaliti. Dodatna iz matematike je bila i rijetki dodatni sadržaj u 5. razredu. Jedan sat svaki drugi tjedan. Natjecanja su završila prije mjesec dana (bio je na županijskom) i sad više nema dodatne, jer su natjecanja završila. Eto, djeca su tu da opsluže natjecanje, a nije natjecanje tu da bude zgodan izgovor da se nauči više i dublje, i da se uživa uz matematiku.
Dosta profesora je imalo prigovor na njegovo brbljanje početkom godine, pogotovo razrednica. I očekivalio smo probleme s tim, toga je bilo i u nižim razredima, samo što je učiteljica imala i razumijevanja, i volje da ga odgaja, i volje da njemu i sličnima u razredu uvijek traži nove izazove. Sada svi primjećuju da je on jako brz i sposoban, da završi začas i onda se dosađuje, ali ne da im se naći mu nešto ekstra za raditi, odnosno, ne smatraju to svojim poslom. Posljednja metoda za samoobuzdavanje mu je da sam sebi da ćušku kad dobije poriv za razgovaranjem

. Inače crta, gradi konstrukcije od pisaćeg pribora, radi neke druge domaće radove...