Citiraj đurđa prvotno napisa Vidi poruku
Drage mame, čitam ovu temu već duže vrijeme. Zanima me ima li netko sa sličnim iskustvom kao moje: darovito dijete(potvrda od TS, darovitost na apstraktno/logičkom i matematičkom polju, nalaz pokazan u školi), drugi razred, NEMA DODATNE NASTAVE- niti onaj jedan sat koji ga po zakonu pripada. Na nastavi je dobivao dodatne zadatke: u trenutku kad bi bio ranije gotov i počeo ometati nastavu. Ti dodatni zadaci su uvijek isti (samo promijenjene brojke), tipizirani, neprilagođeni, te nakon nekog vremena on se zasitio takvih zadataka i više ne želi te dodatne. Gledam kako škola/sustav jednostavno zatire i ubija darovitost/talentiranost. To je prestrašno. Ima li netko sličnih iskustva?
Pa naše iskustvo je vrlo slično (čak nam je i nalaz, čini mi se, vrlo sličan), s tim da dodatna nastava koja na papiru postoji u praki stvara više štete nego koristi, jer je A. doživljava kao kaznu i dosadu, dok se druga djeca igraju vani. I zaključak mi je, na kraju, sličan tvojem.
Nalaz sam pokazala u školi na upisu, ali su ga izignorirali. Dodatnih zadataka u sklopu redovne nastave nema.
MM je rekao da mu školu naprosto treba prikazati kao posao koji se mora odraditi, i koji nije uvijek zanimljiv, i da je to sve, a dodatne interese, želje i spoznaje neka čuva za kućnu radinost. Nisam baš oduševljena time, ali čini se da je u ovakvom sustavu to najjednostavnije rješenje.