Ne znam kakve interese ima tvoj sin, ali moj recimo ima takve (geografija, pa onda svi mogući statistički podatci na kraju atlasasvemir, znanost, glazba - počeo je "skladati" neke svoje melodije, u matematici barata brojevima preko milijun...) da ga sada pošaljem da ide u četvrti razred mislim da se on ni s tom djecom ne bi našao u nekim zajedničkim interesima. Ta djeca se koliko vidim ne mogu jednostavno "ugurati" u neki kalup prema uzrastu jer ona nisu mentalno "starija", već jednostavno drugačija.
Nije to tako jednostavno staviti ga sa starijom djecom i njemu neće biti dosadno u školi. Ako je dijete uistinu darovito, ako ne dobije odgovarajuće poticaje u školi će mu uvijek biti dosadno.
Ja načelno nisam za odgađanje upisa ali možda ranijim upisom nećeš dobiti ono što misliš da hoćeš.
Moj I. će najesen redovno u školu ali ja sam spremna sama izrađivati dodatne materijale za nastavu i nositi učiteljici (naravno, ako bude spremna na takvu suradnju) da se on ne "dosađuje". Teret ne mislim prebaciti na školu i učiteljicu.





svemir, znanost, glazba - počeo je "skladati" neke svoje melodije, u matematici barata brojevima preko milijun...) da ga sada pošaljem da ide u četvrti razred mislim da se on ni s tom djecom ne bi našao u nekim zajedničkim interesima. Ta djeca se koliko vidim ne mogu jednostavno "ugurati" u neki kalup prema uzrastu jer ona nisu mentalno "starija", već jednostavno drugačija.
Odgovori s citatom