Pa razumljivo, nije ti palo na pamet jer se doma baviš svojim djetetom.
U razredu je drugačije - dijete gleda oko sebe i onda se pita zašto drugi moraju riješiti samo 3 zadatka, a on 10???
Ako želi - nema problema, nek rješava, ali moglo bi se dogoditi (jer ne možeš izbjeći međusobno uspoređivanje) da to ne shvati kao stimulaciju. Zato se treba domisliti nečem drugom što će dijete s voljom raditi, što će mu biti od koristi, a držati ga zabavljenim dok se ostali bakću s osnovama.
Od srca ti želim sposobnu i voljnu učiteljicu + okruženje razreda u kojem ima bar još jedno takvo dijete...
Znate šta moj radi - koliko sam ja shvatila jer nisam u razredu.
Krade učiteljičinu pažnju, ali to uspijeva na način da je ne iziritira. Ne znam u čemu je točno fora, ali znam da je izrazito pristojan, a i dobro se istrenirao na nama. Uvijek pažljivo promatra osobu od koje traži da mu se posveti i onda vidi kad je počeo prelaziti granicu pa mijenja taktiku.
A možda i nije istina da joj ne ide na živce, nego ona samo neće to priznati.
Kaže da uvijek on sve prvi preda, a onda crta, ako se radi pisano. Ako je usmeno, onda je s rukom do neba dok ga ne prozove.
Posljednje uređivanje od Jurana : 22.02.2013. at 10:33 Razlog: tipfeler