Pokazuje rezultate 1 do 50 od 2651

Tema: Darovita djeca-kako se nositi s njihovim posebnim potrebama

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Da, slažem se s Tanči - promjena škole je zadnja opcija... Ima tu puno stvari o kojima dobro treba promisliti. Ja se i danas pitam da li bi moje dijete bolje prošlo da smo mijenjali školu štajaznam u drugom razredu, ali kao i tanja_b odustala sam od toga zbog više razloga.

    Nije to lako - promijeniti školu. Nije lako ni ostati. To treba pažljivo procijeniti. Možda je najbolje pokušati promijeniti razred unutar škole... Ne znam zapravo. Školski sustav je takav da najbolje odgovara prosječnima i poslušnima. Sve što je izvan tog uskog okvira u školi nije baš dobrodošlo i vječito imaš probleme s uklapanjem. Sr*nje...

    Moj sin se spasio u petom razredu, na sreću. Da nije tako, razmislila bih još jednom.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    2,709

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Možda je najbolje pokušati promijeniti razred unutar škole... Ne znam zapravo. Školski sustav je takav da najbolje odgovara prosječnima i poslušnima. Sve što je izvan tog uskog okvira u školi nije baš dobrodošlo i vječito imaš probleme s uklapanjem. Sr*nje...
    Dobra opcija je promjena razreda, ali ako se radi o nižim razredima OŠ. U višim razredima ionako, i prilikom promjene razreda, garnitura predmetnih profesora ostaje ista tako da se time ništa ne dobiva. Meni je užasno žao što nam je svima trebalo jako puno (previše) vremena da se saberemo i kad smo konačno uvidjeli koliko je problem eskalirao već je bio kraj sedmog razreda. Onda smo si mislili....izdržat ćemo svi skupa još godnu dana, ali nije bilo lako. Činjenica je da mi je dijete procvalo u srednoj i da zaista sretna odlazi u školu i iz nje se vraća.
    Darovitost u našoj školi nije bila dobrodošla. I onda se pitam čemu testiranja unutar škole... Što smo svi dobili time što je i tamo okarakterizirana kao darovita (kao-prije to nismo znali, a radi se o djetetu koje je s 5 godina pisalo gramatički savršeno upravni govor i čitalo lektiru za 3. razred)? Jesu li ta testiranja samo pro forme ili da bi školski psiholog imao što za raditi? I na kraju je rješenje "problema" u tome da se dijete na silu uklopi u prosjek??

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •