Još jedna javna rasprava za koju bi ovdje moglo biti zainteresiranih:
http://public.mzos.hr/Default.aspx?art=13090&sec=1933
Još jedna javna rasprava za koju bi ovdje moglo biti zainteresiranih:
http://public.mzos.hr/Default.aspx?art=13090&sec=1933
Svakako je napredak u odnosu na postojeći pravilnik.
Već je definicija drugačija:U starom je umjesto osobina ličnosti pisala motivacija, kao da hoće reći - tko hoće, može i sam:Iskazivanje darovitosti uvjetovano je visokim stupnjem sposobnosti, nekim osobinama ličnosti te kreativnošćuKao da sad preuzimaju veću odgovornost što se tiče razvoja sposobnosti:Darovitost je spoj triju osnovnih skupina, osobina: natprosječnih općih ili specifičnih sposobnosti, motivacije i visokog stupnja kreativnosti.Vidim da i roditelj može pokrenuti postupak utvrđivanja darovitosti, a spominju se i neki novci koji bi se ulagali u te programe.Darovitost čine visoko iznadprosječno razvijene opće i/ili specifične sposobnosti koje, uz sustavnu potporu, omogućuju pojedincu trajno postignuće iznadprosječnih rezultata
Nisam sigurna hoće li to u stvarnosti išta promijeniti, osobito u školama koje nemaju psihologa.
Zanimalo bi me što no@ ima reći o ovome.