Svakako je napredak u odnosu na postojeći pravilnik.

Već je definicija drugačija:
Iskazivanje darovitosti uvjetovano je visokim stupnjem sposobnosti, nekim osobinama ličnosti te kreativnošću
U starom je umjesto osobina ličnosti pisala motivacija, kao da hoće reći - tko hoće, može i sam:
Darovitost je spoj triju osnovnih skupina, osobina: natprosječnih općih ili specifičnih sposobnosti, motivacije i visokog stupnja kreativnosti.
Kao da sad preuzimaju veću odgovornost što se tiče razvoja sposobnosti:
Darovitost čine visoko iznadprosječno razvijene opće i/ili specifične sposobnosti koje, uz sustavnu potporu, omogućuju pojedincu trajno postignuće iznadprosječnih rezultata
Vidim da i roditelj može pokrenuti postupak utvrđivanja darovitosti, a spominju se i neki novci koji bi se ulagali u te programe.

Nisam sigurna hoće li to u stvarnosti išta promijeniti, osobito u školama koje nemaju psihologa.

Zanimalo bi me što no@ ima reći o ovome.