Citiraj vertex prvotno napisa Vidi poruku
Naišla sam na ovaj tekst o darovitima, čini mi se zanimljiv pa ga dijelim.
zanimljiv tekst. i opet su me se posebno dotakle navedene razlike između darovitih dječaka i djevojčica.
djevojčice imaju izraženiju potrebu za uklapanjem u okolinu i ne žele iskazivati svoju darovitost.
čini mi se kao komplikacija više, a prisutna je naravno i kod nas...


Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
Da, veliki je problem što neka teškoća (porem.pažnje, disleksija ili sl.) često zasjeni darovitost u nekom području. Dijete bude rođeni matematičar, ali uvijek neku sitnicu zezne u prepisivanju. Ili piše sjajne sastavke, a prof.mu skida ocjenu zbog rukopisa ili preskakanja slova...
uh, kao da pišeš o mojoj maloj. dijete mi je nadareno i iz područja verbalnog-pojmovnog, a i iz apstraktnog-numeričkog.
(možda nisam točno napisala, nemam ispred sebe nalaz, ali psihologica je rekla da su to ona područja koja pokrivaju hrvatski i matematiku)
doma piše priče i radi stripove za koje ljudi ne mogu vjerovati da ih piše dijete, a kamoli 7-godišnje, a napamet računa
puuuno brže od 4 godine starije sestre (koja ima sve petice).

ali održavanje pažnje je još uvijek veliki problem pa nam se i iz hrvatskog zalomi trojka, a iz matematike je trojka konstanta, a čak je dobila i jednu "duju"
ili dobije 4 iz prirode, ja zadovoljna sa 4-kom, ali kad znam da se radi o gradivu: čemu služi fen? kojeg je usvojila sa 18 mjeseci

tješi me činjenica da se iz hrvatskog ipak u zadnje vrijeme vidi napredak (u imeniku).