Citiraj seni prvotno napisa Vidi poruku
nije neka utjeha znam, ali i kod djece kod koje je darovitost ajmo reci "prepoznata", te koja prilicno dobro "funkcioniraju", nema ti u ovim skolskim sistemima od tog prepoznavanja ama nikakve koristi.

naravno je za dijete lakse ako nema nekih problema povezanih s darovitoscu, nego ako ih ima.
ali za one darovite koji nemaju popratne probleme vezane za darovitost, ti je potpuno svejedno za njih da li je darovitost prepoznata ili nije.
dapace, mislim da se pojedieni profesori svjesno/nesvjesno cak i trse djetetu "dokazati" da bas i nije darovito.
Potpis na seni.
S tim da moj i nema posla s puno različitih profesora - zasad, još je 4. razred. Zato i nekako više nade polažem u 5. razred i nastavnički pluralizam pa ako mu i ne budu svi super, možda se među njima nađe bar netko uz koga će napredovati, a ne stagnirati po pitanju učenja i školskog gradiva. I jedan takav nastavnik bio bi dragocjen.