-
Molim nekog sa sličnim iskustvom da podijeli mišljenje.
Kćerka na jesen kreće u prvi razred.
Ima ADHD, blagu varijantu. Imamo preporuku psihijatra za IP. Asistent nije potreban. Nije ni na ljekovima. Čisto je blagi slučaj. Kognitivno je iznad prosjeka.
Manifestira se najviše u disperziji pažnje i samovoljnom šetanju kada joj je dosadno (a to je često i brzo), govorim o eventualnoj primjeni kod dužeg sjedenja u klupi.
Radi se o tome da je školski tim procijenio da bi ona sa svojim intelektualnim vještinama bila spremna za treći razred na jesen.
Da se ne radi o ADHD-u sigurno bi preskočila barem jedan razred.
Savjetuju da ju upišemo u razred za napredne obzirom da škola ima organiziran razred za naprednu djecu.
Rekli smo im za ADHD, a oni su svjesni da je velik broj slučajeva kombiniranog ADHD-a sa višim stupnjem IQ-a, pa imaju često takve slučajeve.
Ali ne znam kako takva djeca prolaze kroz sve to.
I sad što napraviti.
Da li ju dati u običan razred uz IP.
Da li ju dati u napredni razred uz IP.
Da li ju dati u napredni razred uopće.
U običnom će joj sigurno biti dosadno. Ona sad već zbraja do 100, množi, čita...
Strah me da će joj napredni razred biti prevelik zalogaj obzirom na njen kratak fokus.
Hvala
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma