Molim nekog sa sličnim iskustvom da podijeli mišljenje.

Kćerka na jesen kreće u prvi razred.
Ima ADHD, blagu varijantu. Imamo preporuku psihijatra za IP. Asistent nije potreban. Nije ni na ljekovima. Čisto je blagi slučaj. Kognitivno je iznad prosjeka.
Manifestira se najviše u disperziji pažnje i samovoljnom šetanju kada joj je dosadno (a to je često i brzo), govorim o eventualnoj primjeni kod dužeg sjedenja u klupi.

Radi se o tome da je školski tim procijenio da bi ona sa svojim intelektualnim vještinama bila spremna za treći razred na jesen.
Da se ne radi o ADHD-u sigurno bi preskočila barem jedan razred.
Savjetuju da ju upišemo u razred za napredne obzirom da škola ima organiziran razred za naprednu djecu.
Rekli smo im za ADHD, a oni su svjesni da je velik broj slučajeva kombiniranog ADHD-a sa višim stupnjem IQ-a, pa imaju često takve slučajeve.
Ali ne znam kako takva djeca prolaze kroz sve to.

I sad što napraviti.
Da li ju dati u običan razred uz IP.
Da li ju dati u napredni razred uz IP.
Da li ju dati u napredni razred uopće.
U običnom će joj sigurno biti dosadno. Ona sad već zbraja do 100, množi, čita...
Strah me da će joj napredni razred biti prevelik zalogaj obzirom na njen kratak fokus.

Hvala