-
Još nešto o tom "dosađivanju u školi"... naime, ako dijete brzo shvaća, lako uči i brzo pamti ono što vidi i čuje, bit će mu dosadno u školi samim tim što je školski sustav podučavanja prilagođen prosjeku. Darovitima školski tempo naprosto može biti prespor, pogotovo u nižim razredima, bez obzira jesu li to gradivo već znali prije škole ili ne.
Za to trenutno i ne vidim rješenja. Iskustan učitelj znat će prepoznati kojem djetetu treba više i pokušat će mu to omogućiti, ali bojim se da su kod nas takvi u debeloj manjini (da ne kažem da ih svijećom treba tražiti). Individualizirani pristup kod nas ne funkcionira ni za djecu koja imaju poteškoće, a kamoli za one koji bi htjeli više. Najčešće se od njih očekuje da mirno sjede i ne smetaju 
Tu mogu pomoći izvannastavne ili izvanškolske aktivnosti koje su sadržajem usmjerenije prema djetetovim interesima. Sad se barem puno toga nudi, pogotovo u Zagrebu.
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma