-
I ja sam od onih koji ne bih niti nisam vodila dijete ni na kakvu procjenu. Iako smo MM i ja prilično rano sami dista dobro procjenili. Objektivno je najviše problema imao u OŠ ( čak možda i u vrtiću) jer mu je bilo dosadno pa je smišljao svakakve "gluposti".
U gimnaziji su pak proveli testiranje, i tek na nekom sastanku sam skužila zašto to rade. Odnosno nisam skužila neg je ravnateljica rekla. Naime, dosta tih bistrića se voli natjecati pa se ispucaju na raznim "olimpijadama" znanja. Dok drugi nemaju tu potrebu za natjecanjem, pa su ih uključili u neke projekte što je ispalo jako zgodno. Uz to ima i djece koja nisu pristala na ta ista testiranja. U svakom slučaju takvoj djeci nije lako u našrm obrazovnom sustavu. Rijetko tko se njima bavi i odahnola sam kad je završila osnovna. Ok, bolje je u gimnaziji, naravno u onoj gdje se nadje sa sebi sličnima i gdje profesori znaju kako s takvom djecom izaći na kraj
Pravila pisanja postova
- Ne možete otvoriti novu temu
- Ne možete ostaviti odgovor
- Ne možete stavljati privitke
- Ne možete uređivati svoje postove
-
Pravila foruma