Citiraj Jelena prvotno napisa Vidi poruku
Užas. Ako već nema empatije, ne razumijem kako ju ne zanima zašto dijete predaje prazno, čisto istraživački.

A crtanje se može zaista popraviti kasnije, vježbom. Ako je matematičar, trebat će mu neka percepcija prostora, neke skice. Ne mora Mona Lisu crtati. Da zna iskoristiti papir, a ne sve zgurati u kut, povući ravne linije itd. Ne znam kad se taj dar izgubi. Gledam vrtićki uzrast, cijeli je papir ispunjen, a kod punoljetnih sve skice u kut zguraju.
Eh, Jelena, ima nas još s ovakvim lošim iskustvima... Moj mlađi je bio u takvom razredu. Učiteljica je predavala stražnjem zidu učionice, a ekipa je divljala. Učiteljica je dozvoljavala da roditelji sjede na nastavi. Nisam imala riječi.... Bolje da se ne prisjećam. U samo dvije godine iskusila sam jednu sjajnu osobu i jednu prosječnu. Nebo i zemlja. Ili podzemlje. Kako ti padne grah... Osim toga, nije svejedno ni kakav je sastav razreda. Ako ima puno ometača, ni najbolji učitelj s najboljim namjerama neće moći puno pomoći.