Pokazuje rezultate 1 do 50 od 2651

Tema: Darovita djeca-kako se nositi s njihovim posebnim potrebama

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    mitovski avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2009
    Postovi
    4,130

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Moj sin je spas našao upravo u poučavanju kolega koji su manje znali. Sam si je to našao. To mu je dalo osjećaj da zna više od njih i priliku da ponovi gradivo.

    Pitaj dijete tko u razredu od njega zna više, a tko manje... Možda još nije počeo gledati oko sebe, a trebao bi. Probaj naći neke točke za koje se može uhvatiti, podsjeti ga na dobra iskustva (kad je dobio pohvale od nastavnika i slično). Moji su obojica znali ići na dopunsku nastavu da ponove gradivo, ne uvijek ali ako bi nešto propustili, recimo izostali dok se učilo novo gradivo. Tamo su brzo osvijestili gdje su u razredu - tko zna više od njih, a tko manje. Otkrili su da hrpa dobrih učenika ima rupe u znanju, a mnogi i puuuuno veće probleme. Nismo to sustavno radili da im osvijestimo njihove sposobnosti. To je bio slučajan i koristan nusprodukt pokušaja da gradivo nadoknađuju u školi, bez instrukcija i bez roditeljske pomoći (upućivali smo ih od malena da se oslanjaju na vlastite snage i resurse).
    Nedavno sam svoju pitala što misli kakav je učenik. Dobila sam odgovor da misli da je osrednji učenik, ako i to. Pitala sam ju poklanja li joj onda učiteljica ( i to vrlo stroga i zahtjevna) ocjene pa je bilo mooolim . Kako to misliš? Onda sam ju pitala kako pomogne prijateljima ako je osrednji učenik, ne bi li oni njoj trebali pomagati. Na kraju smo došli malo po malo do toga da misli da je ipak malo bolji učenik od osrednjeg
    No, ona je perfekcionist i ako nije savršeno nije dooljno dobro.

  2. #2

    Datum pristupanja
    Oct 2004
    Lokacija
    Zagreb, Trešnjevka
    Postovi
    11,211

    Početno

    Citiraj mitovski prvotno napisa Vidi poruku
    Nedavno sam svoju pitala što misli kakav je učenik. Dobila sam odgovor da misli da je osrednji učenik, ako i to. Pitala sam ju poklanja li joj onda učiteljica ( i to vrlo stroga i zahtjevna) ocjene pa je bilo mooolim . Kako to misliš? Onda sam ju pitala kako pomogne prijateljima ako je osrednji učenik, ne bi li oni njoj trebali pomagati. Na kraju smo došli malo po malo do toga da misli da je ipak malo bolji učenik od osrednjeg
    No, ona je perfekcionist i ako nije savršeno nije dooljno dobro.
    Znaš što moj za sebe kaže (srednjoškolac, u p-m gimnaziji + srednja glazbena škola, prošle godine s prosjekom 5,0 u obje škole što nije nešto čime bih se hvalila, ali je činjenica koja pruža uvid u situaciju)? Kaže da on "nije među najpametnijima u svom razredu, ali da je jako uporan pa da zato ima dobre ocjene"
    Što je možda i točno, a možda i nije. Jer neki od njihovih profesora, koji su vrlo zahtjevni, nisu baš od onih koji učenicima daju adekvatno znanje u vidu objašnjavanja i izlaganja gradiva, pa on masu toga mora savladati sam, kod kuće, uz udžbenike, internet i vlastito zaključivanje. I uspijeva mu to. Ali svejedno ne smatra sebe "pametnim" jer nije sve pokopčao na satu bez objašnjavanja
    S tim da je on već u godinama kad se roditeljima ne vjeruje, pa moji pokušaji razgovora i navođenja na drugačije razmišljanje baš i nisu produktivni

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •