Citiraj Ivana2 prvotno napisa
Naknadno se sjetih:
4. Učenici koji idu u boravak u prosjeku su slabiji đaci od onih koji ne idu. Djeca koja idu kući poslije nastave, uz pomoć roditelja organiziraju vrijeme za pisanje zadaće i učenje pa nauče sami planirati svoje vrijeme. Roditelji su angažiraniji oko škole pa djeca odmah mogu dobiti pomoć i odgovore. Kod nas djeca iz boravka redovito nemaju zadaću pa to nadoknađuju vikendom. To je odgovor na pitanje, kako odgojiti kampanjca.
ja ću te odmah demantirati.

kikica je išla u boravak. cijelu školu je REDOVNO učila (nije bila i nije ni sada kampanjac). njen uspjeh kroz cijelu osnovnu školu, na polugodištu i na kraju - bio je 5.0.

na boravku je naučila da se zadaća napiše čim prije iza nastave, dok je gradivo još svježe. za ono što nije znala - imala je stručnu pomoć učiteljice. kod kuće smo kontrolirali, ispravljali ako je bilo potrebno - i dodatno radili ono što je trebalo.

boravak NIJE zamjena za roditeljski rad s djecom.

kako je kikica u drugom razredu htjela ranije iz boravka, a uvjet je bio NAPISANA ZADAĆA - tu "lekciju" je primjenila i u starijim razredima. tek kad je sve napisala i naučila - posvetila se sebi i svojim aktivnostima. dakle, ima vrlo odgovoran pristup školi.