Citiraj litala prvotno napisa
sintezu i analizu rijeci smo mi igrali putem, vani, za vrijeme setnje i sl...

i to je dosta dobro podnosila. ida nije da bas bjezi ili se zatvara kad joj nesto ne ide, i dobro podnosi ucenje kad su stvari jednostavne. cim se malo zakomplicira, odmah vice - ja to ne znam, ne mogu, sto sam rekla, kako to ide, meni je to pretesko i ostali arsenal...

pa smo to kroz igru.

pojela me ho-bot-ni-ca kazem ja. molim? pita ida. ho-bot-ni-ca, ponovim ja i tako deset puta dok ne poveze... trajalo je dugo i ovo usmeno, u igri. a trajalo je bogami i ovo uz knjigu...

a kako se posebno "lijepo" ljutila kad bi ona rastavljala na slogove - pa ja kazem spojeno sto je rekla
Ja ovo probala s mojim malim jucer i sad, jel ja nesto krivo govorim, jel bi trebala vise razdvajati tj. vise pauze praviti izmedju slogova ili sto? ja njemu tak krenula govoriti u slogovima i da mi kaze sto sam mu rekla, a on me pogledao k'o da sam poludila, i bez greske rekao svaku rijec koju sam rastavila. I onda je i on razdvajao, al mu nije bila neka fora (predosadno) pa je odustao.

Jel sam ja nesto krivo skuzila? ili je to to?