Dakle, ak se sjecate kak je to bilo na pocetku ove skolske godine.. i sto ste mogle napraviti, a niste ili sto ste mogle, a niste znale da mozete i sl...
Ukratko... Postoji li nesto sto mislite da bismo trebali znati mi iz generacije 2007/08
Dakle, ak se sjecate kak je to bilo na pocetku ove skolske godine.. i sto ste mogle napraviti, a niste ili sto ste mogle, a niste znale da mozete i sl...
Ukratko... Postoji li nesto sto mislite da bismo trebali znati mi iz generacije 2007/08
Paula je iz generacije 06/07 i kad je krenula u školu poznavala je slova ali nije čitala i sada mučimo veliku muku sa čitanjem tako da sam odlućila Petra-koji ide sada u školu-ovo ljeto naučiti čitati a pisanje smo počeli vježbati poslije nove godine.Nadala sam se da će on uz sestru biti zainteresiran za školu ali nije ni malo tako da sam morala sama nametnuti mu neki rad u vrijeme kada ona piše zadaću.Opskrbili smo se bojankama i vježbenicama za pripremu za prvi razred i sada svaki dan kad mala piše zadaću i mali nešto radi.
- ida nije znala pisati ni citati na pocetku skole. znala je mozda desetak slova. kad je krenulo pisanje bilo joj je zanimljivo, i pocetak citanja. kad su krenule duze rijeci (od onih: mama ima mimu, baka vodi tinu...), krenuo je i problem... treba rijeci pri citanju rastavljat na slogove a ne slovkat. i ne ponavljat jednom procitanu rijec.
dakle:
NE: o-m-o-g-u-ć-i-t-i omogućiti d-j-e-c-i- djeci p-u-n-o puno i-g-r-e- igre
nego:
DA: o-mo-gu-ći-ti dje-ci pu-no i-gre
vremenom usmjeravati dijete da kod slogovkanja ne dulji vise nego potrebno da ne ispadne: ooooo-mooooooo-guuuuuuu-ciiiiiiii-tiiiiiiiiiii
ida je dobila i dvojku iz citanja jer joj je lose islo. sad vec ima peticu
od prakticnih stvari:
- ne kupiti preveliku pernicuja kupila na "tri kata" (dobro da nije bilo vecih...) a koriste samo olovke obicne i bojice drvene. ne koriste flomastere uopce, ni nalivpera (reko ucitelj - do treceg razreda nista). zato sacekati roditeljski i vidjeti tocno sto im od pribora treba, tu mislim i na pribor za likovni koji kod nas ostaje u skoli u ormaru, u posebnoj vrecici.
- slova za slovaricurezati malo unutar crte za rezanje da bi stala u futrolicu, ako rezes ravno po crti ili izvan nje - nece stati.
- ne se pilat ako nesto ne stignete napravit, ja nisam ni za sto radila frku paniku, vec smo to sto je nedovrseno - dovrsili sutradan
- ako ce koristiti ikakve radne listove (ida ih i ispunjava u skoli i nosi doma za domacu zadacu), dobro je imati jednu fasciklu (po mogucnosti onu plastificiranu da se ne raspadne odmah) da se ne rastresaju po torbi
eto, sto sam se sjetila...
čitanje mene najviše muči, u startu: ovo što si napisala znam ali teško mi je to B prenijeti. Prvo, ne smijem ga forsirati jer odmah pobjegne. Analiza mu ide, ali sinteza puno lošije, ono malo što ide je u fazi slovkanja. Kako jam ja imala određenih problema sa čitanjem u koli (jedino sa čitanjem) tako mi odma proradi želudac kad se sjetim...
sintezu i analizu rijeci smo mi igrali putem, vani, za vrijeme setnje i sl...
i to je dosta dobro podnosila. ida nije da bas bjezi ili se zatvara kad joj nesto ne ide, i dobro podnosi ucenje kad su stvari jednostavne. cim se malo zakomplicira, odmah vice - ja to ne znam, ne mogu, sto sam rekla, kako to ide, meni je to pretesko i ostali arsenal...
pa smo to kroz igru.
pojela me ho-bot-ni-ca kazem ja. molim? pita ida. ho-bot-ni-ca, ponovim ja i tako deset puta dok ne poveze... trajalo je dugo i ovo usmeno, u igri. a trajalo je bogami i ovo uz knjigu...
a kako se posebno "lijepo" ljutila kad bi ona rastavljala na slogove - pa ja kazem spojeno sto je rekla![]()
to i radimo na taj način, kroz igru, čak je sada zainteresiran za to. Ali, uglavnom odbija sam pokušati s nečim što je na papiru, pisati slova i sl., dijete je počelo crtati tek pred nekoliko mjeseci (ono da sam zastraži da bi nešto crtao).
ah, poznato...litala prvotno napisa
![]()
mi smo tek na vrtickim zadacama, ali vec se vidi kako ce to u skoli izgledati.
POTPISUJEMlitala prvotno napisa
samo još nismo stgli do petice,ni ne moramo ali do četvorke budemo pomalo jer s mojom kćeri sve moraš strpljeno i pomalo
da, dobila je jednu peticu, ali to ne znaci da cita sve i uvijek za - pet
ali se vidi pomak i poboljsanje, to svakako...
Ja vidim veci problem u zadacima koji nisu zanimljivi - npr. dosadni (repetitivni) ili pak nesto sto je vec savladao - mislim da ce mu biti dosadno pa ce raditi nered ... zato cemo pokusati naci uciteljicu koja ce imati sluha za takve potrebe i "zicu" da prepozna takve trenutke pa da mu smisli na licu mjesta neki dodatni zadatak ...a zakaj prvotno napisa
Sad MZ ima primjer u svojoj skoli - smislja posebne zadatke za klince koji se ne mogu koncentrirati na redovnu nastavu nego trebaju dodatne poticaje da se ukljuce, a ne da se "iskljuceni" secu po razredu, galame i ometaju druge.
Ja se pribojavam istog čega i tatek. Ako je M. dosadno on započinje svoje aktivnosti...
Mi smo već dobili mišljenje psihologa za školu u PCM i sada slijedi potraga za učiteljicom. Koliko sam čula, škole rade raspored za sljedeću šk. god. iza Uskrsa.
meni se cini da je jedini t&t koji pali (a kojeg ja sama sebi tesko ubacim u glavu) : strpljenje i upornost.
Nakon 6 mjeseci vidim velike pomake. Iako je u skolu dosao sa puno znanja i mislila sam da ce mu biti jako dosadno, ispalo je da imamo sto za uciti. Npr kako biti pažljiv i točan, koncetrirati se, sjetiti se svojih obaveza, puno toga što nema veze sa gradivom.
Ustvari ovo što kaže tatek je tema koja se kod nas provlači od prvih dana škole. Kad sam u pozitivnoj fazi onda mi je dovoljno to što iz aviona vidim promjene iz tjedna u tjedan. Kad sam u lošoj fazi onda sam full zabrinuta
Mislim da je najbolja priprema, upoznati svoje djete i fazu u kojoj je i onda dalje pratiti napredak i raditi na stvarima koje mu trebaju.
Pribojavam se toga koliko ce uciteljica imati sluha za Emin stil ucenja "ne mozes me nauciti onome sto me ovaj trenutak ne zanima i dok ja to ne pozelim, a sad me pusti da dignem kuhinju u zrak eksperimentirajuci".
Naime, Ema vecinu stvari usvaja iskljucivo sama. Promatra nas ili skuplja info kroz igru i razgovor, ne dozvoljava da joj se mijesamo i onda najednom zabljesti u punom sjaju s necim novim usvojenim. Mene to cesto frustriralo, ali sam naucila s time zivjeti.![]()
Npr. djeca u njenoj vrtickoj grupi su vec debelo prepisivala kratke tekstove, ona se znala samo potpisati jer ni u ludilu ne bi prepisala nesto ili dozvolila da joj netko napise slovo/rijec pa da ona prepisuje.
Isto tako za citanje - nema sanse da je netko slovkao ili joj pokazivao rijeci. Mi joj oduvijek jako puno citamo i u zadnjih je par mjeseci stalno pitala "gdje pise (neka rijec koju je cula)", ja bih joj ponovila rijec, podvlaceci je prstom i slovkala.
Onda me prije nekoliko mjeseci, dok smo u krevetu citale Anicu i veliku tajnu, pitala da li moze ona citati. Citaj! (mislila sam da ce "citati" izmisljajuci radnju) Procitala je bez pogreske 15 stranica knjige, ostavila me da skupljam vilicu po podu. Sad ima dana kad zeli citati i dana kad nema sanse da procita svoje ime (i vice da ne zna).
Iako me zaista uvjerila da djeca uce vrlo lako, kad zele i kad im je zanimljivo, istovremeno me strah ulaska u sustav i toga kako ce se u njega uklopiti jer mi se cini da ne funkcionira bas najbolje po tudjim pravilima. I to je nesto sto cemo morati marljivo uciti. :/
Sigurno puno ovisi o pristupu učiteljice. Naša je objasnila da prvi razred služi za prilagodbu i niveliranje djece, tako da u drugom razredu može biti nekakv zajednički start. Neko veliko predznanje zaista nije nužno, osim što se dijete ipak bolje osijeća kad je među onima koji nešto znaju.
Njen način rada uzima u obzir različitosti pa ne rade svi uvijek isto, ima posebne zadatke za one koji imaju veće predznanje, a tolerira se i malo nereda. U stvari, pokazala je puno razumijevanja za njihovu dob, različite mogućnosti koncentracije, različite interese...Mislim da je to trend i inače, škola se malo prilagodila prvašima. Ali ipak se na kraju traži da savladaju zadani program.
Mislim da je djeci najveća novost procjenjivanje, uspoređivanje...Na to bi ih možda bilo važno pomalo pripremati. I sve skupa je ipak malo hladnije nego u vrtiću, pravila su stroža, očekivanja su veća, ali vidim da su im u školi dali dosta vremena da to prihvate. Mislim da je samo gradivo u prvom razredu najmanje važno (dobro, ne baš sasvim, čitanje je supervažno, ali to su savladali i oni s nultim predznanjem), važnija je prilagodba na nove prilike.
Ustvari, naša se priprema sastojala u tome da školu često provlačimo kroz razgovor, dajemo joj važnost, veselimo joj se, pričamo pozitivno (ali bez bajanja) i naglašavamo kako je to veliki korak naprijed u odnosu na vrtić koji onda sa sobom nosi i ozbiljnije obaveze. Malo smo opisivali što to konkretno znači, ali smo pazili da ne budemo dosadni i da ne držimo predike.
Htjeli mi to ili ne, skola predstavlja izvjesnu formu ukalupljavanja nase djece. Vrtic je to radio na jedan relativno neformalan nacin, ali opet su postojala zajednicka pravila, sto se smjelo, a sto nije, planirane aktivnosti (ali i mogucnost da u njima ne sudjelujes ili pak da uopce ne dodjes u njega ako to mogucnosti dopustaju).
No, i to ukalupljavanje moze biti "betonsko" i nefleksibilnoili pak s ljubavlju i razumijevanjem za osobne potrebe svakog djeteta.
![]()
Ja se nadam da cemo (ne samo mi doma i Vedran, nego svi mi ovdje i ostala djeca) naci uciteljice koje zaista vole djecu i zele im pomoci da ta prilagodba prodje koliko vec moze bezbolno ... no, iskreno, ni ja sam ne mogu nekih dana slijediti svoje dijete u njegovim zeljama i prohtjevima i davati mu kreativne i zanimljive zadatke ... nadam se da ce i on shvatiti i prihvatiti tu promjenu okoline i pravila.
I nama je najvažnija učiteljica, po tome ćemo izabrati i školu. A pripremu radimo onako kao Vertex. Priprema ih i teta u vrtiću, na način da dobivaju zadaće, neke vrste ocjena, pišu i crtaju u crtančicu. M. je sve te obavezice ozbiljno shvatio i lijepo izvršio.
:shock:
nasi u vrticu ne rade ni pola od toga. Tj. rade ali nisu to djeci nametnuli kao obavezno, B redovito izbjegava ispuniti te radne listove a onda bi sjeo i ispunio ih pola. Razgovarala sam s teteom u tom sjeru da, kada druga djeca rjesavaju RL, da mu da do znanja da treba i on (hoce on poslusati ako mu se da jasno ocekivanje), ali nisam sigurna koliko su one tu ustrajne.
Kupiti obavezno više crtančica, pisanki A, pisanki B, bilježnica za matematiku, zato da ne morate stalno kupovati jer jako brzo to ispune pa da imate kod kuće. Isto tako nemojte vjerovati da će vam jedan komplet omota (samoljepivih) biti dosta za sve knjige, nama nije bio pa sam morala ići ponovo kupovati. Kad kupujete tempere za likovni (obično sami morate kupiti sav pribor za likovni osim mapa-to naručuju u školi) pazite da ne budu uljne tempere (to sam ja kupila) jer su jako, jako masne, nego kupite najobičnije tempere.
Isto je savjet ne kupovati pernice na tri kata, te su obično totalno nekvalitetne, unutra imaju skoro isto stvari kao i ove obične pernice, a zauzmu pola torbe i jako su teške. Mi imamo Scoutovu pernicu u koju stane sve živo i lagana je za nositi.
Blago onima koji mogu izabrati školu i učiteljicu.Mi smo na otoku i moji klinci idu/ići će u područnu školu,istina ,je da je velika sa osam punih razreda ali sada nas sppada učiteljica kojoj razred na godinu ide u peti a koliko čujem žena je super i puna razumjevanja i želi djeci olakšat i pomoći.Sa P. učiteljicom baš nismo imali sreće,inače jako puno traži,nema baš razumjevanja i favorizira one koji znaju,inače je učiteljica sad već pomalo za mirovinu i njoj sve teško pada,naučila je raditi na jedan način a sada mora raditi drugačije.
Meni/nama ne preostaje drugo nego što bolje pripremiti djecu za školu
i nadati se da će uspjeti savladati sve gradivo jer ja vidim da imaju puno obaveza i zadaće a uz to još i lektira od početka.
Bila sam prošli tjedan na inf. i kaže mi učiteljica da P. ima 1 iz čitanja i ja joj govorim da svaki dan vježbamo i da tražim od nje kad nešto čita da čita s razumjevanjem tj. da zna što je pročitala a meni učiteljica kaže da ona od njih ne traži da razumiju što su pročitali,da će to tražiti tek kasnije :? pa mi sada ništa nije jasno.Kako da rješava matematiku kad prvo mora pročitat zadatak da bi ga znala riješit?
Svaki dan se čudim tim nekim metodama naše učiteljice.
Treba paziti da je torba dovolnjno debela, naša je ispala takva da se knjige moraju naguravati unutra (za one koji će u produženi boravak pa petkom nose sve knjige kući).
Dalje, mislim da su bolje pravokutne torbe nego ruksaci, puno su preglednije.
Većina torba ima čvrsti donji dio, često plastični, pa treba dobro pogledati da rub ne žulja leđa.
I nama je vrtić ( Calimero, gornja grupa, ako nekog iz Splita zanima) puno pomogao, puno su tamo naučili, ali mislim da je najvažnije da su im tete razvile jako pozitivan stav prema učenju, a to mislim da je najbolja priprema. Čak su djeca, one godine kad su bili predškolci, nagovorila tete da počnu s programom odmah u rujnu, iako se inače počinje u listopadu. Bili su strašno motivirani i na tome tetama veliko hvala.
u cemu je razlika izmedju pisanke A i B?
(Mislila sam jel da pitam, ili se pravim da znam, ali ajde...)
evo već je ožujak a Eva Marija se još uvijek nije privikla na buđenje u 7h ujutro. svako jutro me najprije ignorira, onda se pokrije preko glave, onda se dere ispod poplona na mene da je pustim na miru, onda me moljaka da je pustim još malo ili, još bolje, da danas ni ne ide u školu, onda se ljutito ustaje i lupajući nogama odlazi u kupaonicu. :/
a ide na vrijeme spavati - već u 8 je strpam u krevet i zaspe do 8.30-9 najkasnije.
ali ne znam kako sam to uopće mogla spriječiti, očito je takva i takva će biti cijeli život...
drugo nam je sve vezano uz školu ok.
Ovakve zadace, dva puta tjedno, dobivaju i u antunovoj grupi.Zdenka2 prvotno napisa
Ali, koliko sam primijetila, to nije tako u svim vrticima. O cemu to ovisi?
Doduse, ja nisam pretjerano odusevljena tim zadacama. Svode se iskljucivo na vjezbanje grafomotorike (i to vrlo zahtjevno), nisu bas jako zanimljive (i nimalo kreativne).
Antun ih je dugo ispunjavao s veseljem i sam, odgovorno, onda mu je u jednom trenutku postalo tesko i obeshrabrio se. Onda sam si ja dala truda pa smo skupa vjezbali, hrabrila sam ga, i sad ih opet radi s gustom.
Ali meni se zapravo ne svidja to sto je vec u vrticu zadaca nesto sto se radi obavezno za stolom, i jednolicno je.
Kod Vedrana nema zadaca, rade oni to u vrticu 2-3 puta tjedno, poticu ih tete, ali nije obavezno. Vedranu je bilo prva 3-4 puta fora, onda vise nije htio pa se igrao dok su drugi pisali, a onda ga je opet uhvatilo pa je opet pisao 2-3 puta ...
Malo su drugačije crte (pune ili isprekidane). Počinje se sa crtančicama, pa idu pisanke A, B,C...I da, dobro ih je kupiti više jer se brzo troše, a stvarno su jetine. Pisanke imaju crte preko cijelog lista, a u crtančicama je pola prostora za crtanje. Ali ne može se pogriješit, na njima jasno pišu nazivi.a zakaj prvotno napisa
Odgovorila je već vertex. Pisanka A je za tiskana slova, velika, kasnije treba pisanka B. Dobro ih je imati više, fakat su jeftine, nama je trebala i za doma kada bi vježbali pisanje, a tanke su i troše se brzo.
pisanka a je za tiskana slova a pisanka b za pisanaa zakaj prvotno napisa
mi pišemo pisana u Pisanku C, pisanki b imam pun ormarić a nismo ih ni taknuli
kupiti navlake za pisanke jer su korice ultra-turbo mekane i zguzvaju se u sekundi... a o magarecim usima da ne govorim...
za, tj. protiv, magrecih usi pomaze po jedna spajalica u kutu pisanke koja drzi sve listove zajedno, kad se otvori pisanka na stranu gdje ce se pisat. jel jasno?dakle, otvoris pisanku pa u lijevi cosak dolje i u desni cosak dolje uvalis po spajalicu da se listovi ne povlace za rukom
![]()
Ja imam sada prvašića i moram sada ovdje spomenuti koliko je važno bilo to što su u vrtiću cijelu predškolsku godinu vježbali grafomotoriku i da imali su i zadaće koje su petkom nosili natrag u vrtić da teta pregleda i zada nove zadatke koje su tada radili kroz cijeli tjedan.
Dijete se lagano privikava na nove obaveze i to je sasvim ok. Nije tu bilo nikakvih ocjena i nikog se nije kritiziralo ako nebi donio zadaću. meni se takav sistem rada jako dopao, a djete nije bilo ništa više opterećeno nego inaće, iovako smo s njim vježbali doma prije škole, a ovo nam je samo dobro došlo. Ja sada vidim koliko je ipak taj polazak u školu velika stvar i nije nimalo jednostavno samo tako iz vrtića uletit u školu u kojoj se od njih traži stvarno puno i moram priznati da sam pomalo i izneneđena količinom gradiva koje obrade tjedno, a to za sobom vuće puno redovitog rada kod kuće. Zato bi vam ja preporučila da se svakako puno, puno bavite tim pripremama za školu jer im to može samo pomoći, a nikako ih dodatno opteretiti.
litala, tvoji trikovi meni i sada dobro dodju, kad smo vec blizu kraja šk. godine![]()
inace, potpisujem sve do sada receno, pogotovo za pernicu.
Dodajem: dobro je kupiti praznu (malu) pernicu i onda:
kvalitetno oštrilo
kvalitetne bojice
kvalitetne olovke HB (isto odmah 20-ak komada)
Nije loše imati informativku (kod nas nije obicaj ali smo morali uvesti).
Nije loše dijete ispočetka učiti da bilježi što ima za domaći rad (zaokruži, stavi križić, bilo što)
Bubica prvotno napisa
tak je i meni oskar prosle godinetatek prvotno napisa
totalno nezainteresiran
i onda dobio odgodu
onda nisam kuzila, al kak vrijem ide jasno mi je - taman mu je falila ta jedna godina
i sad sam vodi brigu o tim radnim listicima, odgovorniji je, ispunjava ih s veseljem, ne zgubi sve zivce nakon 3 minute ak mu nekaj bas i nejde... i tak...
jes da ce ici u skolu sa 7 godina i 9 mjeseci, al prosle godine definitivno nije bio spreman
Prvo sam pomislila da savjetujes da to uzmem sada za kucni dril... na srecu, krivo sam te skuzila.Kupiti obavezno više crtančica, pisanki A, pisanki B, bilježnica za matematiku,
Ema i jos jedno dijete su jedini u grupi predskolarci i rade te radne listice u nemogucim uvjetima u kojima ostatak djece, od 3 do 5 i pol godina divlja oko njih. Mogu si misliti s kojim gustom rjesavaju i koliko se mogu koncentrirati. :/
Mukice, mene ti to zabrinjava.. ona je jako zaigrana i ne cini mi se u tom dijelu uopce spremna za skolu.
da vas jos pitam: da li je u skoli moguce, i kako se na to gleda, povremeno izostajanje na par dana radi putovanja?
Ako se tata i mama usred polugodista sjete da bi nekud isli? Ili se moramo oprostiti s takvim idejama?
Ne znam generalno, ali jedna mama je nešto slično pitala učiteljicu na početku godine (putuje službeno pa bi vodila i dijete, valjda ga nema tko čuvati) pa ova nije baš bila očarana. Nije rekla direktno ne, ali ja dala do znanja da misli da je to loše za djetetov odnos prema školi.
Ja to namjeravam raditi bez ikakvog pardona. To uopće ne znači neozbiljan odnos prema školi nego iskorištavanje nekih životnih mogućnosti koje se pružaju. Baš je osnovnoškolsko doba to kada dijete može najviše putovati s roditeljima, jer nije premalo da ne bi ništa kužilo niti preveliko da bi odbijalo ići s roditeljima. Ne može se uvijek čekati školske praznike; otvaraju se i druge mogućnosti i ja ih kanim iskoristiti. Tako su i moji roditelji radili, a imali su tri odlične učenice, kasnije i studentice.a zakaj prvotno napisa
Mi cemo to isto koristiti - vjerojatno ne bas obilato, ali sigurno 2-3 puta godisnje radi recimo esperantskih susreta ili nekih slicnih putovanja.a zakaj prvotno napisa
Iskustva drugih roditelja (istina, ne iz nase skole) su dosad bila uglavnom pozitivna ako se sve ljubazno najavi i sa djetetom porazgovara o tome sto se radi u skoli u to doba.
Ja ovo probala s mojim malim jucer i sad, jel ja nesto krivo govorim, jel bi trebala vise razdvajati tj. vise pauze praviti izmedju slogova ili sto? ja njemu tak krenula govoriti u slogovima i da mi kaze sto sam mu rekla, a on me pogledao k'o da sam poludila, i bez greske rekao svaku rijec koju sam rastavila. I onda je i on razdvajao, al mu nije bila neka fora (predosadno) pa je odustao.litala prvotno napisa
Jel sam ja nesto krivo skuzila? ili je to to?
Borna je oko pete počeo rastavljati riječi na slogove ali tek pred mjesec ili dva na glasove (pojedinačna slova). Kada djetetu kažeš: što je to k-u-ć-a, a on kao iz topa kaže - auto - onda skužiš u čemu se radi kod analize i sinteze![]()
Čitam i nadam se da će ovakvi savjeti isplivati i za dvije godine (sreća pa će litalin Noa i Orka zajedno).
Orka rastavlja na slogove od treće godine (analiza), ali od slovkanja ni slučajno ne može sastaviti riječ (sinteza).
Ima vremena, jelda?
apri, skupa cemo krenuti u skolu :D
Nina super sastavlja i rastavlja rijeci, ali uopce se ne zamaram time. Sergej je sintezu skuzio par mjeseci prije nego je krenuo u skolu (s nekih 6,5g). Analizu je prije svladao.
Sad da dodam kao učiteljica aktualnog prvog razreda....
Na početku sam sve ovo :pernice, torbe, bilježnice, govorna analiza i siteza objasnila roditeljima u 6.mjesecu
U 9. mjesecu dočekala me izrazito "muška"generacija (17/8).
U 1o.mjesecu sam već imala s njima projektni dan (dan bez torbe, ali cjelodnevni rad pripremljen puno prije)
U 12. mjesecu sam JAVNO izrekla da su mi NAJBOLJA generacija ikada (i to pred ponosnim roditeljima)
Danas, provjera iz matematike (zbrajanje i oduzimanje do 20).
20 učenika odličnih, 4 vrlo dobre ocjene i jedna trojka (ali i nju ćemo već sutra ispraviti)
Na kraju, s roditeljima komuniciram mailom (svi imaju moj), šaljem im listiće i zadaće kad dijete nije u školu (bolest, put), obavijesti.
Redovito, svaki dan kad ih ispračam s roditeljima obavim brzinske informacije.
Radimo zajedno, planski i uživam svaki dan s njima.![]()
Sandra, radis u Puli mozda?![]()
Nisam vidjela tips za torbe. Ima li ih ispod 600 Kn i vrijede li? Naime, naletjeli smo na jednu klasicnu (nije ruksak) torbu koja se cini dosta dobra i robusna konstrukcijski i par kila laksa od svih ostalih izlozenih, a kostamanje od 1/2 uobicajene cijene. Nekakva njemacka marka na N (ne sjecam se). Vrijedi li za torbe - sto skuplje to bolje ili se doista moze naci kvalitetno, a ne preskupo (700 Kn mi je way too much za torbu za koju ocekujem da ce je mijenjati svake godine)?
i dora ce u ekipu orke, noe, nine... :D
a za sint i analizu ima jos dovoljno vremena. to je stvar sazrijevanja - kao da dijete ucis i zelis da prohoda ranije - nema sanse - ka se desi reorganizacija mozga i dijete postane sposobno za vise oblike misljenja onda se desi klik - doslovce preko noci.
apricot - noa nema pojma o cemu ti pricasmozda da mu orka pojasni kad se iduci put vide
![]()
busybee, nasa je torba kostala, ako se dobro sjecam - 400kn (ili 500?) mora negdje biti... kupili je u gam-gamu (mislim da se vise ne zove tako) u prvomajskoj. je oblik ruksaka, ali ima unutra aluminijsku konstrukciju koja ju drzi ravnom i kad je ful prazna. nije preteska (samo sto sam ja kupila preveliku pernicu)... meni je bilo jednako suludo kupovati torbu koja kosta 100eura... a mozda mi je samo bilo - preskupo i preko nasih mogucnosti :/
ja sam ovom torbom jako zadovoljna, cak mislim da je ida moze komotno koristiti jos jednu godinu (prezivljava svakodnevna putovanja busom)...
Naša je koštala 200 kn i odlična je, osim što je ispala pretanka da bi sve knjige stale u nju. Za dijete koje ne ide u produženi boravak, bila bi sasvim dobra. Kupili smo je u Mercatoru.
evo iskustava od lani:
koju torbu kupiti
Idem citati iskustva, tenks.
Nasli smo mi jednu 277 Kn u Mercatoru. Lagana je, s konstrukcijom, ima sve elemente koj ebi trebala imati (po tekstovima s neta).. moguce da bi bila pretanka za SVE knjige, ali nece ici u boravak i valjda nece trebati sve knjige svaki dan.![]()